Liebherr SKEF 4260-22 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr SKEF 4260-22 op Kieskeurig.nl.

R V 02-05-2021

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Liebherr SKEF 4260-22

Ik heb dit apparaat nu 3 maanden in huis. Geweldig! Ik heb een combi staan van een koelkast en vriezer die bij mij in huis door de firma Vonk aan elkaar gekoppeld zijn tot een Amerikaanse koelkast. De firma Vonk wordt aangestuurd/ingehuurd door Liebherr om de koelkast te bezorgen en plaatsen. Zeer prettige service. Het apparaat heeft een mooie luxe uitstraling. Het is een zeer ruime Amerikaanse koelkast zonder onnodige toeters en bellen. Ik kan iedereen dit product aanraden!

Pluspunten

• Groot
  • Mooie afwerking
  • Goede service vanuit Liebherr

Maurice 07-02-2021

Prachtige koel-vries combinatie

Geschreven voor: Liebherr SKEF 4260-22

Hele mooie RVS combinatie, veel ruimte, goed verlicht en energiezuinig. Perfecte service door Hamer met afstellen en koppelen van beide apparaten.

Pluspunten

• Hoog, RVS
  • Goed verlicht, energiezuinig

R V 12-01-2021

Een grote demonteerbare Amerikaanse Koelkast!

Geschreven voor: Liebherr SKEF 4260-22

Een prachtige Amerikaanse koelkast zonder onnodige fratsen zoals koud water of ijsblokjes. Het koelgedeelte en vriesgedeelte zijn even groot. En het vriesgedeelte is met lades. En het meest ideale is dat het apparaat bij de bezorging uit twee losse apparaten bestaat. Deze worden bij levering door monteurs van Liebherr in huis keurig aan elkaar gekoppeld tot een grote strakke Amerikaanse Koelkast! Dus als je net als ik in een appartement woont is een Amerikaanse koelkast toch mogelijk! Geweldig!

Pluspunten

• Zeer groot
  • Mooi strak design