Liebherr SKef 4260 Comfort staalgrijs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr SKef 4260 Comfort staalgrijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Ronald T, 08-12-2021

Kwaliteit in optima forma !

Wij hebben dit huis ongeveer 4 jaar geleden gekocht en de keuken was voorzien van een nis met daarin een inmiddels 19 jaar oude dubbele koelkast/diepvries van Atag. Wij wilden hiervoor een nieuwe combinatie die zuiniger en moderner was.
Na veel onderzoek uitgekomen bij Liebherr, waarvan wij in ons vorige huis een grote diepvrieskist hadden. Deze diepvrieskast was inmiddels 25 jaar oud en deed het nog steeds perfect : Kwaliteit dus !
Wij hebben deze Liebherr koel/vries combinatie nu een aantal maanden en hij bevalt voor 100% !
De Duitse degelijkheid straalt er vanaf ! Een goede keus, die wij van harte aanbevelen.

Pluspunten

• degelijk
  • hoogwaardige uitstraling

Minpunten

• Geen !

Ronald 20-08-2021

Kwaliteit in optima forma

Wat een geweldige combinatie ! Dit is kwaliteit in optima forma . Echt Duitse degelijkheid.

Pluspunten

• kwaliteit
  • uitstraling
  • geluidloos

R V 02-05-2021

Geweldig apparaat!

Ik heb dit apparaat nu 3 maanden in huis. Geweldig! Ik heb een combi staan van een koelkast en vriezer die bij mij in huis door de firma Vonk aan elkaar gekoppeld zijn tot een Amerikaanse koelkast. De firma Vonk wordt aangestuurd/ingehuurd door Liebherr om de koelkast te bezorgen en plaatsen. Zeer prettige service. Het apparaat heeft een mooie luxe uitstraling. Het is een zeer ruime Amerikaanse koelkast zonder onnodige toeters en bellen. Ik kan iedereen dit product aanraden!

Pluspunten

• Groot
  • Mooie afwerking
  • Goede service vanuit Liebherr

Maurice 07-02-2021

Prachtige koel-vries combinatie

Hele mooie RVS combinatie, veel ruimte, goed verlicht en energiezuinig. Perfecte service door Hamer met afstellen en koppelen van beide apparaten.

Pluspunten

• Hoog, RVS
  • Goed verlicht, energiezuinig

R V 12-01-2021

Een grote demonteerbare Amerikaanse Koelkast!

Een prachtige Amerikaanse koelkast zonder onnodige fratsen zoals koud water of ijsblokjes. Het koelgedeelte en vriesgedeelte zijn even groot. En het vriesgedeelte is met lades. En het meest ideale is dat het apparaat bij de bezorging uit twee losse apparaten bestaat. Deze worden bij levering door monteurs van Liebherr in huis keurig aan elkaar gekoppeld tot een grote strakke Amerikaanse Koelkast! Dus als je net als ik in een appartement woont is een Amerikaanse koelkast toch mogelijk! Geweldig!

Pluspunten

• Zeer groot
  • Mooi strak design