Liebherr KBef 4330-21 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr KBef 4330-21 op Kieskeurig.nl.

P.Huisman 10-01-2021

Koeling next level!

Geschreven voor: Liebherr KBef 4330-21

Prachtig industrieel design koelkast met mooie chique zilver kleur mat. Zeer praktisch ontworpen koelkast met 3 laden waarin het fruit en groente zeer vers blijft en in de derde la blijven de vleeswaren, zuivel in top kwaliteit. Alles blijft aanzienlijk langer vers en koelkast heeft goede LED verlichting. Zeer groot plus punt is het openen van de deur wat met een pink kan worden uitgevoerd. Echt top ontwerp. Zeer stil geruisloos in de kamer. Wat je niet hebt wordt vaak niet gemist echter deze Liebherr koelkast in huis dan kun je niet meer zonder. Deze koelkast biedt zeer veel kwaliteit voor deze prijs.

Pluspunten

• Zeer makkelijk door jong en oud deur te openen
  • koelt zeer goed

Anne Slager 05-01-2021

Heerlijk groot en een lust voor het oog..

Geschreven voor: Liebherr KBef 4330-21

Een fantastische koelkast perfect qua koeling qua indeling een lust voor het oog en ik heb al jaren Liebherr ook de vriezer Het is gewoon een kwaliteitsproduct superhandig de laden het 0 graden koelgedeelte fantastisch gewoon Liebherr ga gewoon door zo.

Bert 06-10-2020

Koelkast

Geschreven voor: Liebherr KBef 4330-21

Ideale tweede koelkast. Met normaal koelgedeelte en biofresh lades om groente, fruit en andere producten lang te kunnen bewaren.

Pluspunten

• Laag stroomverbruik
  • Geruisloos