Liebherr KBef 4330-21 staalgrijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr KBef 4330-21 staalgrijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Albert 01-10-2022

Complete koelkast

De koelkast bevalt ons prima; vooral het langer kunnen bewaren van versproducten in de nul-graden-zone.

Deze koelkast staat vrij in onze keuken en door de roestvrijstalen kast is het een mooi apparaat

Pluspunten

• Inhoud
  • 0 - gradenzone voor versproducten

t***********@m****** 07-06-2022

super koelkast

deze koelkast overtreft alle verwachtingen.
vooral belangrijk de langer vershoudlade"s

Pluspunten

• vershoudlades
  • vormgeving

Minpunten

• geen

Richard Meiners 08-01-2022

niet goedkoop maar lijkt het waard

Mooie grote, zuinige en stille koelkast, uiteraard voor dit gerenommeerde merk gekozen.
vooralsnog valt het zeker niet tegen, voelt degelijk aan, serieuze materialen scharnieren etc.
enigste minpuntje mechanisch; korte dunne stelpoten zonder lager/antislip functie.
ook heb ik de app/wifi functie nog niet kunnen vinden.
verbruik en gebruik kan ik na 3 dagen uiteraard niet heel veel zinnigs over zeggen.

Pluspunten

• stil
  • degelijke constructie
  • 5 jaar zekerheidsplan gratis

Minpunten

• stelpoten ondermaats design en uitvoering
  • prijs

d**********@y******** 22-09-2021

zerker een aanraden

dit is een super apparaat . mooi uit ziet .alles naar wens .de fruit en groenten blijven lang vers .

P.Huisman 10-01-2021

Koeling next level!

Prachtig industrieel design koelkast met mooie chique zilver kleur mat. Zeer praktisch ontworpen koelkast met 3 laden waarin het fruit en groente zeer vers blijft en in de derde la blijven de vleeswaren, zuivel in top kwaliteit. Alles blijft aanzienlijk langer vers en koelkast heeft goede LED verlichting. Zeer groot plus punt is het openen van de deur wat met een pink kan worden uitgevoerd. Echt top ontwerp. Zeer stil geruisloos in de kamer. Wat je niet hebt wordt vaak niet gemist echter deze Liebherr koelkast in huis dan kun je niet meer zonder. Deze koelkast biedt zeer veel kwaliteit voor deze prijs.

Pluspunten

• Zeer makkelijk door jong en oud deur te openen
  • koelt zeer goed

Minpunten

• geen

Anne Slager 05-01-2021

Heerlijk groot en een lust voor het oog..

Een fantastische koelkast perfect qua koeling qua indeling een lust voor het oog en ik heb al jaren Liebherr ook de vriezer Het is gewoon een kwaliteitsproduct superhandig de laden het 0 graden koelgedeelte fantastisch gewoon Liebherr ga gewoon door zo.

Bert 06-10-2020

Koelkast

Ideale tweede koelkast. Met normaal koelgedeelte en biofresh lades om groente, fruit en andere producten lang te kunnen bewaren.

Pluspunten

• Laag stroomverbruik
  • Geruisloos