Liebherr CBNef 4835-21 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CBNef 4835-21 op Kieskeurig.nl.

9,1

Ben 11-01-2021

Biofresh is echt een uitkomst!

Geschreven voor: Liebherr CBNef 4835-21

Na 22jaar is mijn "oude" Liebherr naar de schuur verhuist en vonden we het tijd voor een fris model in de keuken. Door de Biofresh laden in deze koelkast zijn onze vers producten ook echt langer vers waardoor we bijna niets verspillen! Daarnaast heeft deze koelkast een afwerking die je van een Liebherr gewend bent. Strak, degenlijk en zeer functioneel.

Pluspunten

• BioFresh laden
  • LEDverlichting

Robin 07-12-2020

Super koel vries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CBNef 4835-21

De koelkast is niet alleen heel mooi maar ook erg functioneel. De hevelgreep doet uitstekend zijn werk. Ook heeft de combinatie wat extra snufjes maar ook niet te veel wat hem erg makkelijk in gebruik maakt. Zou hem altijd weer kopen.

Pluspunten

• Hevelgreep
  • Functioneel
  • Producten zijn goed gekoelt

Nel 03-09-2020

Prachtig apparaat lekker groot

Geschreven voor: Liebherr CBNef 4835-21

Deze koel-vriescombinatie ziet er mooi uit. Heeft ook bio fresh laden die op wieltjes lopen voor je groente en je vlees
Heeft in de vriezer geen roosters meer maar glasplaatjes waar de laden op rusten
als je iets groots heb bv een taart kun je de laden eruit halen en deze zo even bewaren

Pluspunten

• grote koel inhoud
  • genoeg vriesruimte
  • ziet er mooi en robuust uit

ed 30-08-2020

Liebherr CBNef 4835-21

Geschreven voor: Liebherr CBNef 4835-21

beste koop ever zo fijn schoon groot 0 gr lade etc etc top koop. het beste merk professioneel zeker en privé nu ook. mooie uitstraling toppertje

Pluspunten

• 0 grade lade
  • ijs aanslag vrij in vriezer

Minpunten

• past niet in mn auto en als dat het is

Anneke 28-08-2020

Nooit meer eten weggooien!

Geschreven voor: Liebherr CBNef 4835-21

Deze koelkast heb ik kennis mee gemaakt in een huurhuis. Mijn spullen bleven ineens veel langer goed dan op de verpakking stond, onvoorstelbaar!
Voor mijn nieuwe huis ging ik naar de winkel waar me werd uitgelegd waarom alles zo lang goed blijft. Wat een geweldig apparaat: nooit meer eten weggooien en nooit meer een andere koelkast!

Marius 29-07-2020

Fraaie koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CBNef 4835-21

Prachtige koelkast, RVS ombouw, twee lades voor groenten en vlees/kaas/vleeswaren technologie waardoor deze langer vers blijven. CBNef/4835-21 typenummer Voldoet inderdaad helemaal aan de verwachting!

Pluspunten

• Mooie koelkast
  • Veel ruimte

Henk Besselink 23-07-2020

Geweldige koel/vries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CBNef 4835-21

Door onze jarenlange ervaring met Liebherr, was voor ons de keus niet moeilijk. Wij hebben gekozen voor de CBNef 4835-21 met bioFresh. Een geweldige combinatie waarmee je langer van de producten kan genieten, echt een aanrader.

Pluspunten

• Bijzonderlaag energieverbruik
  • Superstil

Wil 10-07-2020

Tegenvaller

Geschreven voor: Liebherr CBNef 4835-21

Onze Liebherr koelvriescombinatie met Biofresh, type CBNPES 3956-20 kochten wij in 2011 voor € 2.269. 8 jaar later geeft ie de geest en zijn we aan vervanging toe. De oude koelkast heeft ons 8 jaar lang € 1,07 per dag (!) gekost. We kopen een nieuwe Liebherr, nu de 4835-21. We hebben hem een dag in huis, dus over de prestaties is nog niets te zeggen. We nemen aan dat die goed zijn. Wat ontzettend tegenvalt is de diepte. Die is 68 cm, 8 cm groter dan de standaard keukenmaat van 60 cm. De kast steekt dus lelijk en onpraktisch uit. Ook de indeling en smallere maat zijn (in vergelijking met onze oude kast) veel minder bruikbaar, een normale fles wijn past niet in de deur, de deurvakken zijn in veel te grote onderlinge afstanden te stellen. En als vormgevers storen we ons aan de lompe handgrepen. Genoeg voor deze eerste (teleurstellende) beoordeling. We betaalden voor dit apparaat € 1.449, en als we de door Liebherr geboden 7 jaar "garantie" aanhouden zal deze 4835-20 ons dagelijks minder kosten, maar ook minder oog- en gebruiksplezier geven.
Jammer Heer Liebherr!

Officiële reactie van Liebherr 13-07-2020

Beste Wil,

Wij betreuren dat de nieuwe Liebherr niet geheel aan uw verwachtingen voldoet.

Veel moderne koel-/vriescombinaties zijn inderdaad iets dieper dan uw vorige apparaat. Uw vorige Liebherr had een diepte van 63 cm. De CBNef 4835 heeft, zoals in de specificaties vermeld, een diepte van 66,5 cm. Dit is inclusief de minimale wandafstand. Bij gebruik van de wandafstandhouders neemt de diepte 1,5 cm toe, maar voor een juist functioneren is deze extra afstand niet per se nodig.

Wij herkennen uw klacht over de beperkte indeling in de deurvakken niet. De indeling is vergelijkbaar aan uw vorige Liebherr. Bij de nieuwe is het dankzij de grotere diepte bovendien mogelijk om grote flessen liggend te bewaren zonder dat het deurvak moet worden verplaatst.

Hopelijk kan het apparaat u nog overtuigen van zijn kwaliteit en gebruiksgemak.

Buram Electro B.V.
Importeur van Liebherr