Liebherr CBNef 4835-21 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CBNef 4835-21 op Kieskeurig.nl.

Marius 29-07-2020

Fraaie koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CBNef 4835-21

Prachtige koelkast, RVS ombouw, twee lades voor groenten en vlees/kaas/vleeswaren technologie waardoor deze langer vers blijven. CBNef/4835-21 typenummer Voldoet inderdaad helemaal aan de verwachting!

Pluspunten

• Mooie koelkast
  • Veel ruimte

Minpunten

• Niet geruisloos

Henk Besselink 23-07-2020

Geweldige koel/vries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CBNef 4835-21

Door onze jarenlange ervaring met Liebherr, was voor ons de keus niet moeilijk. Wij hebben gekozen voor de CBNef 4835-21 met bioFresh. Een geweldige combinatie waarmee je langer van de producten kan genieten, echt een aanrader.

Pluspunten

• Bijzonderlaag energieverbruik
  • Superstil

Minpunten

• Voor ons zijn er geen minpunten.

Wil 10-07-2020

Tegenvaller

Geschreven voor: Liebherr CBNef 4835-21

Onze Liebherr koelvriescombinatie met Biofresh, type CBNPES 3956-20 kochten wij in 2011 voor € 2.269. 8 jaar later geeft ie de geest en zijn we aan vervanging toe. De oude koelkast heeft ons 8 jaar lang € 1,07 per dag (!) gekost. We kopen een nieuwe Liebherr, nu de 4835-21. We hebben hem een dag in huis, dus over de prestaties is nog niets te zeggen. We nemen aan dat die goed zijn. Wat ontzettend tegenvalt is de diepte. Die is 68 cm, 8 cm groter dan de standaard keukenmaat van 60 cm. De kast steekt dus lelijk en onpraktisch uit. Ook de indeling en smallere maat zijn (in vergelijking met onze oude kast) veel minder bruikbaar, een normale fles wijn past niet in de deur, de deurvakken zijn in veel te grote onderlinge afstanden te stellen. En als vormgevers storen we ons aan de lompe handgrepen. Genoeg voor deze eerste (teleurstellende) beoordeling. We betaalden voor dit apparaat € 1.449, en als we de door Liebherr geboden 7 jaar "garantie" aanhouden zal deze 4835-20 ons dagelijks minder kosten, maar ook minder oog- en gebruiksplezier geven.
Jammer Heer Liebherr!

Officiële reactie van Liebherr 13-07-2020

Beste Wil,

Wij betreuren dat de nieuwe Liebherr niet geheel aan uw verwachtingen voldoet.

Veel moderne koel-/vriescombinaties zijn inderdaad iets dieper dan uw vorige apparaat. Uw vorige Liebherr had een diepte van 63 cm. De CBNef 4835 heeft, zoals in de specificaties vermeld, een diepte van 66,5 cm. Dit is inclusief de minimale wandafstand. Bij gebruik van de wandafstandhouders neemt de diepte 1,5 cm toe, maar voor een juist functioneren is deze extra afstand niet per se nodig.

Wij herkennen uw klacht over de beperkte indeling in de deurvakken niet. De indeling is vergelijkbaar aan uw vorige Liebherr. Bij de nieuwe is het dankzij de grotere diepte bovendien mogelijk om grote flessen liggend te bewaren zonder dat het deurvak moet worden verplaatst.

Hopelijk kan het apparaat u nog overtuigen van zijn kwaliteit en gebruiksgemak.

Buram Electro B.V.
Importeur van Liebherr