Liebherr CBNef 4835-21 staalgrijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CBNef 4835-21 staalgrijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r*******@g******** 06-04-2022

Super koel-vriescombinatie

Super strak model. Prima indeling. Nagenoeg geluidloos. Grote groentelades.

Pluspunten

• variabele indeling
  • bijna geluidloos
  • super strak model

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

Corine 06-02-2022

Fijne koekast

Ruime koelkast met biofresh waarbij ik verwacht dat de producten langer vers en houdbaar zijn.
Dat ervaar ik inmiddels ook!
Mooie look en vrijstaande koelkast.

Pluspunten

• 2 grote biofresh lades
  • ruime indeling
  • nooit meer hoeven te ondooien
  • ruime vrieslades
  • mooie look

Minpunten

• biofresh lades geen indeling hebben

h*********@z******* 11-12-2021

Heel mooie degelijke uitstraling. We hebben de RVS uitvoering past heel goed bij onze keuken.
Lekker ruim en overzichtelijk, zijn blij met de bio fresh zone en het ruime vriesgedeelte.
Gaan er hopelijk veel plezier aan beleven.

b************@g******** 31-07-2021

Dit is onze tweede koelvriescombinatie van Liebherr en we zijn wederom heel tevreden over dit apparaat. Mooi en strak om te zien en ook bijzonder geluidsarm. Slechts een lichte brom als de Superfrost aanstaat.
Het Biofresh gedeelte doet wat er beloofd wordt: de levensmiddelen blijven langer vers.
En met die twee ruime lades is er voldoende ruimte om alle overige producten overzichtelijk te plaatsen.

Stella 06-07-2021

Top produkt

Stille, mooie vormgegeven koelvriescombinatie. Ook de 0-graden lades voldoen uitstekend. Een aanwinst!

Pluspunten

• 0 graden kades
  • Vormgeving RVS

Erik 01-07-2021

Mooie koel/vries combinatie

Mooie grote Koel/vries combinatie. deze combinatie is zuinig en erg stil de coating op de deur is erg mooi. bediening van het menu is duidelijk. en de groenteladen zijn fantastisch. een meer dan prima koel/vries combinatie.

Pluspunten

• Ruim
  • Stil
  • Uitstraling

Ed 11-04-2021

Koelvries kast cbef483521

Dit is mn 3é ik heb er 3 nu in verschillende woningen staan. Is een verijking en klasse produkt met de groote incl. de 0 grade lade. Echt een toppertje. Zal de laatste niet zijn. Komen er meer bij.

Pluspunten

• Blij mee mooi afwerking en werkt goed
  • RVS look
  • Groot
  • Gebruiks vriendelijk.
  • Super compleet. Ook met montage.

Minpunten

• Aan de prijs.

Ben 11-01-2021

Biofresh is echt een uitkomst!

Na 22jaar is mijn "oude" Liebherr naar de schuur verhuist en vonden we het tijd voor een fris model in de keuken. Door de Biofresh laden in deze koelkast zijn onze vers producten ook echt langer vers waardoor we bijna niets verspillen! Daarnaast heeft deze koelkast een afwerking die je van een Liebherr gewend bent. Strak, degenlijk en zeer functioneel.

Pluspunten

• BioFresh laden
  • LEDverlichting

Minpunten

• geen

Robin 07-12-2020

Super koel vries combinatie

De koelkast is niet alleen heel mooi maar ook erg functioneel. De hevelgreep doet uitstekend zijn werk. Ook heeft de combinatie wat extra snufjes maar ook niet te veel wat hem erg makkelijk in gebruik maakt. Zou hem altijd weer kopen.

Pluspunten

• Hevelgreep
  • Stil
  • Functioneel
  • Producten zijn goed gekoelt

Minpunten

• Lijkt in een klein keuken erg groot

Nel 03-09-2020

Prachtig apparaat lekker groot

Deze koel-vriescombinatie ziet er mooi uit. Heeft ook bio fresh laden die op wieltjes lopen voor je groente en je vlees
Heeft in de vriezer geen roosters meer maar glasplaatjes waar de laden op rusten
als je iets groots heb bv een taart kun je de laden eruit halen en deze zo even bewaren

Pluspunten

• grote koel inhoud
  • genoeg vriesruimte
  • ziet er mooi en robuust uit

Anneke 28-08-2020

Nooit meer eten weggooien!

Deze koelkast heb ik kennis mee gemaakt in een huurhuis. Mijn spullen bleven ineens veel langer goed dan op de verpakking stond, onvoorstelbaar!
Voor mijn nieuwe huis ging ik naar de winkel waar me werd uitgelegd waarom alles zo lang goed blijft. Wat een geweldig apparaat: nooit meer eten weggooien en nooit meer een andere koelkast!

Marius 29-07-2020

Fraaie koelvriescombinatie

Prachtige koelkast, RVS ombouw, twee lades voor groenten en vlees/kaas/vleeswaren technologie waardoor deze langer vers blijven. CBNef/4835-21 typenummer Voldoet inderdaad helemaal aan de verwachting!

Pluspunten

• Mooie koelkast
  • Veel ruimte

Minpunten

• Niet geruisloos

Henk Besselink 23-07-2020

Geweldige koel/vries combinatie

Door onze jarenlange ervaring met Liebherr, was voor ons de keus niet moeilijk. Wij hebben gekozen voor de CBNef 4835-21 met bioFresh. Een geweldige combinatie waarmee je langer van de producten kan genieten, echt een aanrader.

Pluspunten

• Bijzonderlaag energieverbruik
  • Superstil

Minpunten

• Voor ons zijn er geen minpunten.

Wil 10-07-2020

Tegenvaller

Onze Liebherr koelvriescombinatie met Biofresh, type CBNPES 3956-20 kochten wij in 2011 voor € 2.269. 8 jaar later geeft ie de geest en zijn we aan vervanging toe. De oude koelkast heeft ons 8 jaar lang € 1,07 per dag (!) gekost. We kopen een nieuwe Liebherr, nu de 4835-21. We hebben hem een dag in huis, dus over de prestaties is nog niets te zeggen. We nemen aan dat die goed zijn. Wat ontzettend tegenvalt is de diepte. Die is 68 cm, 8 cm groter dan de standaard keukenmaat van 60 cm. De kast steekt dus lelijk en onpraktisch uit. Ook de indeling en smallere maat zijn (in vergelijking met onze oude kast) veel minder bruikbaar, een normale fles wijn past niet in de deur, de deurvakken zijn in veel te grote onderlinge afstanden te stellen. En als vormgevers storen we ons aan de lompe handgrepen. Genoeg voor deze eerste (teleurstellende) beoordeling. We betaalden voor dit apparaat € 1.449, en als we de door Liebherr geboden 7 jaar "garantie" aanhouden zal deze 4835-20 ons dagelijks minder kosten, maar ook minder oog- en gebruiksplezier geven.
Jammer Heer Liebherr!

Officiële reactie van Liebherr 13-07-2020

Beste Wil,

Wij betreuren dat de nieuwe Liebherr niet geheel aan uw verwachtingen voldoet.

Veel moderne koel-/vriescombinaties zijn inderdaad iets dieper dan uw vorige apparaat. Uw vorige Liebherr had een diepte van 63 cm. De CBNef 4835 heeft, zoals in de specificaties vermeld, een diepte van 66,5 cm. Dit is inclusief de minimale wandafstand. Bij gebruik van de wandafstandhouders neemt de diepte 1,5 cm toe, maar voor een juist functioneren is deze extra afstand niet per se nodig.

Wij herkennen uw klacht over de beperkte indeling in de deurvakken niet. De indeling is vergelijkbaar aan uw vorige Liebherr. Bij de nieuwe is het dankzij de grotere diepte bovendien mogelijk om grote flessen liggend te bewaren zonder dat het deurvak moet worden verplaatst.

Hopelijk kan het apparaat u nog overtuigen van zijn kwaliteit en gebruiksgemak.

Buram Electro B.V.
Importeur van Liebherr