Bosch KGN36VIEB aluminium - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN36VIEB aluminium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Aanrader 23-09-2021

Prachtige koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijke koelkast. Ik heb deze koel-vries combinatie nu enkele weken en ik ben er erg blij mee! Veel ruimte makkelijke bediening, over het algemeen erg stil en het belangrijkste: hij houdt mijn spullen gewoon goed koud. Met een energielabel van A++ is het ook een zuinig apparaat! Een aanrader.

Hermy 18-09-2021

Ruime bijna geluidloos koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In de koelkast is er een goede opslag van koelproducten mogelijk. De grote groente/fruit lade houdt de producten langer goed. Waardoor je minder verspilt aan eten. De aparte lade voor vis en vlees is ook geweldig je kan hier zelfs je kaas in bewaren. Vakken van de deur zijn ook lekker ruim. De ladens van de vriezer zijn ruim genoeg het enige nadeel is dat je de deur van de vriezer een extra zetje moet geven voordat deze sluit. Het geheel maakt nauwelijks geluid waardoor het in zijn geheel genomen een fijn apparaat is.

Patrick Wind 25-08-2021

Prachtige koelkast die goed koelt en vriest!

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben zeer tevreden met deze koel/vries combinatie! Hij koelt goed en snel. Ook de vriezer vriest goed en snel!

Janfifties 16-08-2021

Fijne overzichtelijke indeling

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze Koelvriescombinatie nu een aantal weken in bezit. In het begin moest ik even wennen aan de nieuwe indeling t.o.z.v. van mijn kleinere vorige koel-vriescombinatie. Heb de eerste paar dagen even met een thermometer gemeten hoe de temperatuur zich ging verhouden.
De ruime doorzichtige laden en glasplaten maken dat je goed overzicht houd in de gehele koelkast.
De vriezer staat permanent op -24 en het koekast op +6
Ik had even een probleem met het omzetten van de deuren van rechts-draaiend naar links-draaiend. Bij het omzetten van de scharnieren bleek dat bij het vastzetten de deur niet meer goed sloot. Het onderste koelkast scharnier heb ik met sluitringetje moeten opvullen waardoor de deur wel gewoon dicht viel.

JanHoogvliet 16-08-2021

Fijne overzichtelijke koel-vriescombinatie

De vriezer staat permanent op -24 en het koekast op +6

KGN36VIEB 08-08-2021

Koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ter vervanging van onze Bosch koel-vriescombinatie die 24 jaar tot volle tevredenheid heeft gewekt en het nog steeds deed! We hebben voor een nieuwe gekozen vanwege lager stroomverbruik en de tijd die we konden nemen om een andere uit te zoeken. En niet op het moment dat hij het begeeft

Annemie 06-06-2021

Bosch koel vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind hem heel fijn met die extra 0 graden fresh groente en vlees lades