De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN36VIEB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Blije gebruiker! 15-10-2022

Mooi design met een innovatief koelsysteem!

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB

Het koel-vries combinatie die meer doet dan alleen koelen. Daar bedoel ik mee dat de indeling waarbij groente en vlees in aparte boxen geselecteerd kunnen worden, er echt voor zorgen voor een langere houdbaarheid van je producten. Voorzien van een handige deurgreep en led-verlichting. Mooi design in je keuken!

Pluspunten

• Design uitstraling
  • Mooi materiaal, geen vingers
  • Perfekt koelsysteem
  • Fijne deurgreep
  • Led verlichting

Bianca Welles 06-09-2021

Verliefd!

Verliefd!!!
Heel veel koelvriescombinaties in de winkel bekeken maar de Bosch, KGN36VIEB 186 x60x66, stak er met kop en schouder boven uit.
Vormgeving mooi rond, kleur aluminium, het schitterende zilveren Bosch logo op de deur, de twee geweldige ruime groente /fruit en vleeslades die je qua temperatuur apart kunt instellen. De vriezer met drie enorme lades, de mega ruime inhoud van de koelkast, het fantastische flessenrek, alles in een oogopslag te overzien. Belicht met LED verlichting die de koelkast een feestje maakt om open te doen. Als de deur iets te lang openstaat krijg je een heel schattig geluidje te horen dat je vergeten bent deze te sluiten.De hoge kwaliteit van de lades en planken ten opzichte van andere merken is ook een reden geweest dat ik deze koelkast wilde hebben.Deze koelkast is super stil, sterker nog je hoort hem niet.
Er worden losse eieren rekjes bijgeleverd, 3 maal 4, dus plaats voor 12 eieren.Alles bij elkaar een feestje !!! Ik raad van harte deze prachtige ruime, stille koelvriescombinatie van Bosch aan.

Met vriendelijke groeten,

Satindra 08-08-2021

Super aankoop

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB

Zeer tevreden over deze aankoop. De koelkast koelt goed en maakt weinig geluid.

Pluspunten

• Koelt goed
  • Vrij stil
  • Ziet er mooi uit

Marcel 31-07-2021

Ideale Koel-vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB

Mooie grote koel-vries combinatie met twee vers laden en ideale lucht stroom om te koelen en vers te houden.

Pluspunten

• Twee vers laden
  • Veel ruimte

koelkast 01-07-2021

fijne stille koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB

na lang zoeken en onderzoek kwamen de VitaFresh koel-vriescombinaties bij mij onder de aandacht.
Niks anders als lof voor deze koelkast!
hij is stil, kwa design ziet hij er goed uit en genoeg ruimte
met andere woorden, ik raad deze koelkast aan.

Pluspunten

• ruimte
  • design
  • breedte

Minpunten

• zien van vingerafdrukken op deur

Bert 25-06-2021

Prachtige koel- vriescombi, voldoet aan al onze wensen

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB

Een koel- vriescombi die precies dat wat we wilden: no frost vriesruimte, mooie indeling met een ruime groentelade, een vlees/vis vak van 0 graden, een flessenrek en een prachtige deur die vingerafdrukvrij is. Prijs is redelijk.

irvin 04-06-2021

fraaie uitstraling

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB

sinds de aanschaf van dit model is mijn keuken er een stuk op vooruit gegaan. vorm stilte en merkbaar langere houdbaarheid van groente en vleeswaren!! erg stil en een akoestisch alarm indien de temp daalt dus geen last van deur open laten staan na een late avond thuiskomen.
de ruimte in de koeling is over nagedacht en vooral het flessenrek is een verademing omdat er geen plassen water onder liggen zoals plat op de plank koelkasten. zeker de prijs waard vooral na de cashback actie.

Pluspunten

• design
  • koel prestaties

Repelsteeltje 03-06-2021

Groot in zijn eenvoud

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB

Deze Bosch KGN36VIEB koel-vriescombinatie beschikt over allerlei slimme functies, is zeer eenvoudig te bedienen, is zuinig met energie en roestvrijstalen deur ziet er robuust.

Pluspunten

• Functionaliteiten
  • Eenvoudig te bedienen
  • Energieklasse

Sir_iMac 01-06-2021

Betrouwbaar en goed, in een woord samengevat: "BOSCH"

Geschreven voor: Bosch KGN36VIEB

Het is fijne, praktisch indeelbare koelvriescombi. Een van de weinigen in deze prijsklasse die meerdere koelzones heeft.

Pluspunten

• Deur is van draairichting wisselbaar
  • Goede verlichting in de koeling
  • Fijne koudeverdeling in hele koelruimte

Minpunten

• Erg vingerafdrukgevoelig
  • Deur moet ver open om lades te kunnen gebruiken
  • Erg zacht waarschuwingspiepje