Bosch KGN49XLEA aluminium - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN49XLEA aluminium op Kieskeurig.nl.

9,4

Koel/ vries combinatie 13-09-2021

Super koel / vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGN49XLEA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is mijn. 5e koel/ vries combinatie.
Ik ben nu 73 jaar en ja dit is echt de beste en hopelijk de laatste!!!

Esther 16-08-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch KGN49XLEA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Supergezellig ruimte. Overzichtelijk in te delen. Uitschuifbare glazen planken. Ik ben er blij mee.

Yvonne 12-08-2021

Uistekend

Geschreven voor: Bosch KGN49XLEA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze koel-vries combinatie overtreft al onze verwachtingen, in alle opzichten.

Yvonne 31-07-2021

Super koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN49XLEA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is een super koelkast overtreft al onze verwachtingen.
Erg ruim van binnen zowel het koel- al vriesgedeelte.
Hij is ook stil je hoort hem niet mits je er dicht bij staat.
Hij staat bij ons in de open keuken/woonkamer.

We waren allang aan vervanging toe dus nu erg blij met deze koel-vriescombinatie.

MazdaMario 08-07-2021

Ruime koel-vries-combinatie van Bosch

Geschreven voor: Bosch KGN49XLEA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Al een paar weken deze mooie koel-vries-combinatie in bezit, vind hem zeer ruim! Ik had al een grote koelkast, maar hier past veel meer in. Ook de vriezer is ruim, ik had een volle vriezer met 4 vakken, maar alles paste in deze 3 vakken vriezer. Vind hem wel meer geluid maken dan wat ik gewend was. De vorige was stiller. Misschien even wennen...

MazdaMario 08-07-2021

Ruime koel-vries-combinatie

Geschreven voor: Bosch KGN49XLEA aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In het begin zeer blij met deze nieuwe aanwinst, zeer ruime koelkast! Toen ik de koeling voor het eerst aanzette hoorde je niets. Perfect gewoon. Inmiddels vind ik hem steeds meer geluiden gaan maken, continu hoor je hem aanslaan. 15 jaar een Miele gehad, die hoorde je niet gewoon. Dus het geluid dat hij maakt valt me tegen. Voor de rest een fijne, ruime koelkast. Veel ruimer dan ik gewend was.