Bosch KGN39AIEQ - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
279 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN39AIEQ op Kieskeurig.nl.

Robert 31-07-2020

Top

Geschreven voor: Bosch KGN39AIEQ

Na 17 jaar trouwe dienst van mijn oude combinatie deze BOSCH combi aangeschaft. De buitenkant is al mooi, maar binnen in : wat een ruimte. Ik woon alleen maar heb altijd overal een voorraad van en ik kan het perfect kwijt. Na het inschakelen bereikte het apparaat in no time de door mij ingestelde temperatuur. Handig zijn de diverse koel zones en uiteraard no frost. Liggend flessenrek is ideaal. Diverse instellingen voor super koelen en vriezen heel gemakkelijk in te stellen. De prijzen van Bosch liggen wat hoger dan de concurrerende merken maar voor top kwaliteit betaal je wat meer.

A. de Vries 28-07-2020

Freezing cold

Geschreven voor: Bosch KGN39AIEQ

Temperatuur is erg laag: diepvries -24 en koelkast 0 graden.....
In de ecostand (-16 en +8 volgens systeem) wordt het -20 en +3, dus nog steeds te koud. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

jolanda 21-07-2020

Het is een hele mooie koel/vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGN39AIEQ

De deur heeft een grote opening, goede verlichting in de koelkast.
mooie grote groente en fruit lade [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

fam. Luijting 02-07-2020

super koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGN39AIEQ

Ik kan nu eindelijk alles kwijt in deze grote koelkast. Ons gezien bestaat uit 4 personen, waarvan 2 pubers. De koelkast en vriezer wordt dus veel gebruikt en vereist veel ruimte en dat is met deze koel/vriescombinatie prima te doen.