Bosch KGN39AIEQ aluminium - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN39AIEQ aluminium op Kieskeurig.nl.

Mijo 01-09-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch KGN39AIEQ aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Pas deze koelkast aan geschaft en zeer tevreden, stil ,goede indeling en een mooie uitstraling .Veel instellingsmogelijkheden .

Hans en Paul 19-08-2021

Bosch koelkast, warm aanbevolen!

Geschreven voor: Bosch KGN39AIEQ aluminium

Zeer fijne, ruime koelkast. Voorzien van moderne koeltechnieken voor groenten, vlees en vis. Ook nooit meer hoeven te ontdooien is erg fijn! Veel waar voor je geld. Onze vorige was ook een Bosch, bijna 16 jaar oud. Rubbers en ophanging deur waren slecht, maar koelen deed ie nog perfect! Ook nog eens € 100,- retour gehad van Bosch. Een sierraad in de keuken!

Pluspunten

• ruim
  • degelijke materialen
  • nooit meer ontdooien
  • zeer goede verlichting

Minpunten

MorningDove 05-08-2021

fANTASTISCH !!

Geschreven voor: Bosch KGN39AIEQ aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige koel/vriescombinatie met een zee aan ruimte en degelijk en robuust uiterlijk. Ontzettend blij met deze nieuwe aanwinst !!

Ben Muis (58) Arnhem 04-08-2021

Perfecte koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGN39AIEQ aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij koelt en vriest goed zonder ijs-afzetting, zeer veel ruimte in het koelgedeelte en goede led-verlichting: zowel boven als zijwaarts. Overzichtelijke display, die na het openen nog zo'n 15 seconden blijft branden. Goed alarm systeem, zowel optisch als akoestisch. Ik had eerst een foutmelding, dan kun je via de display een zelftest doen. klinkt er drie piepjes dan is alles oké. De zijwanden worden iets warm om te voorkomen dat er condensvorming binnen in het apparaat ontstaat. Hij is erg stil en ziet er mooi uit. Een aanrader!!

Dawn 27-06-2021

Mooi, tevreden

Geschreven voor: Bosch KGN39AIEQ aluminium

Wij hebben gekozen voor dit model omdat het net wat groter/hoger was, waardoor er meer ruimte is in de ijskast gedeelte. Omdat het strak zit tussen een hoge kast en muur, maakte ik me zorgen over de lades, maar dat gaat helemaal prima. Wij gebruiken de eco mode, en dat gaat goed. Kwa geluid is het heel stil. Ik ben tevreden!

Pluspunten

• strak, mooi
  • stil

Robert 31-07-2020

Top

Geschreven voor: Bosch KGN39AIEQ aluminium

Na 17 jaar trouwe dienst van mijn oude combinatie deze BOSCH combi aangeschaft. De buitenkant is al mooi, maar binnen in : wat een ruimte. Ik woon alleen maar heb altijd overal een voorraad van en ik kan het perfect kwijt. Na het inschakelen bereikte het apparaat in no time de door mij ingestelde temperatuur. Handig zijn de diverse koel zones en uiteraard no frost. Liggend flessenrek is ideaal. Diverse instellingen voor super koelen en vriezen heel gemakkelijk in te stellen. De prijzen van Bosch liggen wat hoger dan de concurrerende merken maar voor top kwaliteit betaal je wat meer.

A. de Vries 28-07-2020

Freezing cold

Geschreven voor: Bosch KGN39AIEQ aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Temperatuur is erg laag: diepvries -24 en koelkast 0 graden.....
In de ecostand (-16 en +8 volgens systeem) wordt het -20 en +3, dus nog steeds te koud.

jolanda 21-07-2020

Het is een hele mooie koel/vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGN39AIEQ aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De deur heeft een grote opening, goede verlichting in de koelkast.
mooie grote groente en fruit lade

fam. Luijting 02-07-2020

super koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGN39AIEQ aluminium

Ik kan nu eindelijk alles kwijt in deze grote koelkast. Ons gezien bestaat uit 4 personen, waarvan 2 pubers. De koelkast en vriezer wordt dus veel gebruikt en vereist veel ruimte en dat is met deze koel/vriescombinatie prima te doen.