Liebherr CNP 4813 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNP 4813 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ruud 02-01-2021

Betrouwbare/zuinige kwaliteits koel-,vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNP 4813 wit

Zeer tevreden met de aankoop van de koel-, vriescombinatie Liebherr4813-22 (338 ltr type).
Zeer zuinig apparaat A+++. Gekozen voor Liebherr omdat onze vorige het 27 jaar probleemloos heeft gedaan en nu kapotte thermostaat. (tijd voor een nieuwe). Nu zelfs 7 jaar garantie. Iets duurder dan zijn gelijknamige broertje maar meer inhoud en nog iets zuiniger. Comfortabel in gebruik. Geluidsnuveau is minimaal. Strak model.
Op naar de volgende 27 jaar !!

Pluspunten

• zuinig
  • goede prijs/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Nog niet gevonden

Van der Spek 14-07-2020

Mooie grote koelkast

Geschreven voor: Liebherr CNP 4813 wit

Fijne grote koel/vries combinatie die er mooi uitziet met mooie schuine hoeken op de deuren, we zijn er blij mee.

Pluspunten

• Veel ruimte koelkast
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Geluid, je hoort het als die aangaat

Filminga 07-07-2020

Super zuinig

Geschreven voor: Liebherr CNP 4813 wit

Super zuinige koelkast. Prettig in gebruik. Lekker veel ruimte voor je producten. Grote vriesvakken voor brood, vlees en groente. Voorzien van ingebouwde No Frost-techniek, nooit meer gedoe met vastzittend ijs.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • PowerCooling

Tevreden! 15-06-2020

Mooie strakke vormgeving

Geschreven voor: Liebherr CNP 4813 wit

Onze vorige koelkast was van een ander bekend Duits fabrikaat met gelijkwaardige inhouden, heeft 23 jaar probleemloos dienst gedaan en functioneerde nog prima!
Wij waren zeer tevreden over dit product.
Mede om wat bij te dragen aan energiebezuiniging zijn wij ons gaan oriënteren op een nieuwe koelkast.
Na rondkijken en informeren hebben wij deze keus gemaakt voor de Liebherr voor de praktische indeling, vormgeving en energiegebruik.

Pluspunten

• Indeling en mogelijkheden in de deur
  • Mooi strak model.

Minpunten

• Maakt wat meer geluid dan vorige

Pietro 10-06-2020

Mooi design en erg stil

Geschreven voor: Liebherr CNP 4813 wit

Deze koelkast gekocht nadat vorige, van ander merk, minder goed deed. Wederom voor een nofrost gekozen. Koelkast ziet er strak uit doordat deuren greeploos en vlak zijn. Led lamp geeft goed licht. Mooi grote vries- en koelgedeelte. Beide zones zijn afzonderlijk in temperatuur instelbaar en aan/uit te zetten. Compressor is nagenoeg geruisloos. Wat de keuze was om voor Liebherr te gaan ? Dat is de kwaliteit en de 7 jaar garantie.

Pluspunten

• Nofrost, stille compressor en veel ruimte
  • Greeploze vlakke deuren

Minpunten

• Hopelijk geen