Liebherr CNP 4813 - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
243 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNP 4813 op Kieskeurig.nl.

HugoBrussel 03-01-2018

Vervolg : 25 jaar oude Miele....

Geschreven voor: Liebherr CNP 4813

Zo een zes maanden na na deze Liebherr-aanschaf is de eerdere bevinding onveranderd. Inzake de - aangaande de leggerverdeling zegt de invoerder dat dit type uit een basis en een comfortversie bestaat (waar o.a. een betere verdeling is).
Van de 2e versie wisten we niets af maar we hebben er nog een extra glazen legplaat (10,-) bij besteld en zijn daar tevreden mee.
En de afwisselende zachte geluidjes vallen absoluut mee.

HugoBrussel 14-09-2017

Vervanging van onze 25 jaar oude Miele combi kk/dv

Geschreven voor: Liebherr CNP 4813

Mooie grote combi. Maakt volgens de verschillende koeltijden wel wat afwisselende geluiden
(meestal heel lichtjes 'zacht golvend') maar is nooit storend . Dus geen probleem zoals ik eerst wat vreesde uit andere reviews. Is trouwens een stuk stiller dan onze 25 j. oude Miele.
Deze begon wat thermostaatproblemen te krijgen.... Prima verlichting, T°-aanduiding voor k. en voor d + invries T°-sturing : prima bij Liebherr. Wel jammer dat het opendeur alarm enkel voor de koeldeur geldt, niet voor de diepvries. Klein nadeel t.o.v. de Miele's : hoogte verdeling van de leggers is efficiënter bij de Mieles. Ofwel zijn de vakken hoog , ofwel wat te smal.
Bij onze keuze tussen kwaliteitsmerken M. en L. kreeg Liebherr toch onze voorkeur,
zeker ook inzake de aangeboden prijs en 5 jaar (gratis winkel--)waarborg.
Wij hebben ook nog een 10 jaar oude Liebherr- diepvriezer, A++: top -isolatie in 2007
en tot onze grote tevredenheid. Was onze eerste internet-aankoop toen en via ....Kieskeurig!

Pluspunten

• T°-aanduidingen
  • Diepvries T° keuzes
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• ontbrekon alarmsignaal diepvries deur open
  • leggerhoogte indeling

Van der Spek 14-07-2020

Mooie grote koelkast

Geschreven voor: Liebherr CNP 4813

Fijne grote koel/vries combinatie die er mooi uitziet met mooie schuine hoeken op de deuren, we zijn er blij mee.

Pluspunten

• Veel ruimte koelkast
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Geluid, je hoort het als die aangaat

Filminga 07-07-2020

Super zuinig

Geschreven voor: Liebherr CNP 4813

Super zuinige koelkast. Prettig in gebruik. Lekker veel ruimte voor je producten. Grote vriesvakken voor brood, vlees en groente. Voorzien van ingebouwde No Frost-techniek, nooit meer gedoe met vastzittend ijs.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • PowerCooling

Tevreden! 15-06-2020

Mooie strakke vormgeving

Geschreven voor: Liebherr CNP 4813

Onze vorige koelkast was van een ander bekend Duits fabrikaat met gelijkwaardige inhouden, heeft 23 jaar probleemloos dienst gedaan en functioneerde nog prima!
Wij waren zeer tevreden over dit product.
Mede om wat bij te dragen aan energiebezuiniging zijn wij ons gaan oriënteren op een nieuwe koelkast.
Na rondkijken en informeren hebben wij deze keus gemaakt voor de Liebherr voor de praktische indeling, vormgeving en energiegebruik.

Pluspunten

• Indeling en mogelijkheden in de deur
  • Mooi strak model.

Minpunten

• Maakt wat meer geluid dan vorige

Pietro 10-06-2020

Mooi design en erg stil

Geschreven voor: Liebherr CNP 4813

Deze koelkast gekocht nadat vorige, van ander merk, minder goed deed. Wederom voor een nofrost gekozen. Koelkast ziet er strak uit doordat deuren greeploos en vlak zijn. Led lamp geeft goed licht. Mooi grote vries- en koelgedeelte. Beide zones zijn afzonderlijk in temperatuur instelbaar en aan/uit te zetten. Compressor is nagenoeg geruisloos. Wat de keuze was om voor Liebherr te gaan ? Dat is de kwaliteit en de 7 jaar garantie.

Pluspunten

• Nofrost, stille compressor en veel ruimte
  • Greeploze vlakke deuren

Minpunten

• Hopelijk geen