Samsung RB29FSRNDSA - Reviews

192 liter
Uitvoering
upside-down koel/vriezer

Käthy Fokkema-de Wit 14-11-2013 Product paar dagen in bezit

Statige, geluidloze koel-vriescombinatie. Wat ik grappig vind is dat ik een geluidje te horen krijg wanneer de deur te lang open staat.

Jordie2014 01-11-2013 Product paar dagen in bezit

De mooie vormgeving, praktische indeling en goede binnenverlichting maken deze koelvrieskast tot een perfect geheel.

P Spikker 31-10-2013 Product paar weken in bezit

We hebben hem uit gekozen vanwege de kleur en vorm. Onze vorige was ook een samsung. De indeling van de koelkast is optimaal gebruik van de ruimte.

anna arts 25-10-2013 Product paar dagen in bezit

Tot nu zijn we zeer tevreden over deze koelkast:
geluidszrm. veel ruimte goed in te delen, mooie kleur (antraciet)
Prijs en kwaliteit zijn helemaal in orde

45638 24-10-2013 Product paar dagen in bezit

Dit is een grote Koelkast staat erg mooi in de keuken. Het led licht in de koelkast had wat warmer mogen zijn het geeft nog al een kil licht. Verder heeft de koelkast twee grote vrieslades en een wat kleinere, maar er kan meer dan genoeg in kwijt. Kortom een heel goede aankoop!

stean99 10-10-2013 Product paar weken in bezit

Mooie zilvere koelkast variant gekocht(weer wat anders dan wit :)), mooi design die prima past bij een wat moderne keuken. Qua formaat prima voor alledaags gebruik. De blauwe lichtjes geven een mooie kleur als de koelkast open wordt gedaan,klein minpuntje is wellicht dat het wijnrek standaard voor 2 flessen wordt meegeleverd, wellicht kan men een 4 flessenrek apart bestellen?. Qua geluid is die erg stil en met de stroommeter ertussen is hij ook stukken zuiniger dan de 10jarige koelkast die we ervoor hadden. oh ja een eierrek voor 10 ipv 6 is ook een tipje. Echter een tevreden klant. :)

Fredbouw 09-10-2013 Product paar dagen in bezit

Schitterende Koel-vries combinatie te mooi om in een kast te zetten!!! mooi design en erg compleet. De bediening zeer eenvoudig ruim en overzichtelijk. top aankoop

Carlito1981 01-10-2013 Product paar weken in bezit

Nog niet zolang in bezit, maar ik moet zeggen dat dit een prachtige koelkast is (rvs look)
Voor een goede prijs/kwaliteit- verhouding.
Enige nadeel vind ik dat hij soms teveel geluid maakt.

MarjaBe 28-09-2013 Product paar dagen in bezit

Handige indeling vriezer. Lade kunnen goed open en zijn overzichtelijk. Makkelijk in te stellen temperaturen. Onafhankelijk vriezer- en koeltemperatuur in te stellen.
Mooie vormgeving. Deuren gaan makkelijk open en dicht.

zonir 26-09-2013 Product paar dagen in bezit

De koelkast is erg mooi, bij ons staat hij in een open keuken/woonkamer en dat kan prima. Hij is diep waardoor er echt veel in past. De deur heeft ook diepe ruimte voor grote pakken en flessen. Hij is erg stil. Goede aankoop, zeker aan te raden!

zonir 24-09-2013 Product paar dagen in bezit

We hebben de koelkast zorgvuldig uitgezocht en het is precies wat we ervan hadden verwacht. Een goede keus :-) Met name de stilte is super want hij staat bij ons in een open woonkamer/keuken. Verder is hij heel ruim en genoeg plek voor pakken en flessen. We kunnen er echt niets verkeerds over zeggen.

bart1940 16-09-2013 Product paar dagen in bezit

Een week maar het geluid niveau gradioos hij staat in de kamer en werk erg goed het flessenrek werkt ook goed de borrel is temperatuur

Leonore Smit 13-09-2013 Product paar dagen in bezit

Van buiten strak vormgegeven. Goede overzichtelijke temperatuur aanduidingen. Binnen ruim en overzichtelijk. Ik hoop hier nog jaren van te kunnen genieten.

Stormpy 10-09-2013 Product paar dagen in bezit

Ben erg tevreden over de Samsung koelkast, mooi design, strak en RVS. De LED verlichting in de koelkast is erg mooi en verlicht alles goed. Absolute aanrader als je een nieuwe koelkast zoekt!

Pascal Jongejans 29-08-2013 Product paar weken in bezit

Een fijne koelkast; zowel van buiten als van binnen mooi vormgegeven. Er is goed nagedacht over de indeling. De koelkast verkoopt geen nee. We zijn er erg blij mee.

abdelo 05-08-2013 Product paar dagen in bezit

ik ben een groot fan van de samsung koelkasten vanwege hun mooie uiterlijk en de no-frost functie is ook ideaal. Daarnaast is de kwaliteit prijs verhouding ideaal. Een echte aanrader!

Luc78 01-08-2013 Product paar dagen in bezit

Ruime koelvries combinatie met mooie vormgeving. De RVS look (!) ziet er goed afgewerkt uit. Door de glanzende werking vallen kleine deukjes echter wel snel op.
Instellen is erg makkelijk. Een indicatie LED geeft aan wat de ingestelde temperatuur is. Geluid is volgens mij prima. Combinatie staat echter in de garage waardoor ik hier niet direct een goed beeld van heb.
Laden van de vrieskast zijn erg ruim. Koelkast verlichting is goed (LED). Weinig variatie mogelijk in het plaatsen van de plateaus.

leonie1204 30-07-2013 Product paar dagen in bezit

Heel blij met mijn aankoop. Het is een prachtige koelkast. Had hem iets stiller verwacht, maar dat betekent niet dat hij veel geluid maakt. Geluidsniveau is gewoon prima.
Tip: Als de deur van de koelkast in uw keuken ook niet verder open kan dan 90 graden, dan kunt u ook het wijnrek niet meer verplaatsen naar een ander plankje als de koelkast op de bedoelde plek staat. Denk hieraan voor u de koelkast op de bedoelde plek zet en aansluit.

DENNIS_1982 30-07-2013 Product paar dagen in bezit

hallo wij zijn zeer tervreden met samsung.
prijs kwaliteit,indeling van de koelen-vriescombinatie is pefect.
en daarbij biedt samsung de mogenlijkheid om 7 jaar garantie te hebben op je product.

ervefel 30-07-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie koelkast en handig in gebruik, beetje veel geluid en fijne ruime indeling, mooie kleur en eenvoudige bediening