Samsung RB29FERNDWW wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 125 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB29FERNDWW wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Fraipont 25-12-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

Ik blijf het jammer vinden dat de machine tamelijk veel lawaai produceert. Ook lijken glazen leggers mij minder practisch voorhet bewaren van glazen flessen. Mijn twintigjarige Electrolux met twee motoren was in werking nauelijks te horen.

Tatjana01 11-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

Ik ben zeer tevreden over mijn Samsung koelkast. Het ziet er supermooi uit en het is ruim en praktisch ingedeeld. Een echte aanrader.

Lin86 08-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

De koelkast/vriezer is erg gebruiksvriendelijk met verschillende vakken en laden die ook nog eens erg goed sluiten. De vriezer is erg ruim en heeft een NO-FROST technologie. Ook hier zijn de verschillende laden varierend van verschillende groten.

Verder ben ik erg blij dat het erg stil is, weinig geluid produceert en toch snel op de ingestelde temperatuur komt. De temperatuurregelaar is aan de buitenkant digitaal af te lezen en in te stellen wat het makkelijker maakt om zonder de deuren te openen de juiste temperatuur in te stellen.

Sharda60 06-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

Koelkast is enorm groot qua ruimte maakt geen geluid. Makkelijk in te stellen qua tempratuur en no frosh! perfect voor ruimte besparing.
een goede aankoop en prachtige deal dat je via de samsung site geld terug kunt krijgen!

roel1313 05-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

mooi vorm gegeven en alles af te lezen op de deur super
goede verlichting aan de binnenkant en erg makkelijk schoon te houden

Rebel1810 05-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

Super koelkast en van binnen erg mooi verlicht. Verder is geluidsniveau redelijk.
Ook de vakantiestand is super!

RickUlft 04-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

Het apparaat is erg stil. Verder koelt het systeem goed. Het schermpje aan de buitenkant is erg makkelijk te bedienen en geeft ook duidelijk aan wat de temperatuur is. De vakantie stand (nog niet gebruikt) lijkt mij erg handig op deze koelkast, dit omdat wij nog wel eens geregeld weg zijn. De POWER Frost functie werkt erg snel en goed. De vak indeling is niet helemaal handig ingedeeld in het begin, hier is gelukkig het een en ander aan te veranderen. Verder is er een extra glasplaat in de vriezer te vinden, deze is in het koelgedeelte in te zetten.

Ik ben nu een paar dagen in het bezit van deze koelkast en zeer te spreken over het apparaat. Over de duurzaamheid kan ik helaas nog niets zeggen, echter verwacht ik dat het wel goed zit, je krijgt er immers 10 jaar garantie bij op de motor.

mannie luken 04-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

bevalt prima.heel stil. goede indeling mooie vormgeving
prima aankoop zoals het nu lijkt.heel overzichtelijk.
een lust om naar te kijken!!!!

YvonWA 02-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

Model ziet en mooi uit, ook indeling is prima. Overzichtelijk, makkelijk te zien wat er in zit.
Is zeker een aanrader.

Knyntsje59 02-11-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

Veel ruimte en mooie indeling
extra flessenrek voor liggende flessen is top
De gladde, stevige glasplaten zijn goed schoon te maken.
Doorzichtige laden zodat de inhoud beter zichtbaar is.
Van geluidsniveau kan ik niet veel zeggen omdat hij in de bijkeuken staat
Ben er heel blij mee.

hary1945 01-11-2013

Carla Venes 31-10-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

Het is een ruime en een fijne koel vries combinatie. Heeft veel ruimte om de producten in op te bergen.

Knyntsje59 30-10-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

Ruime koelkast met grote diepvriesladen.
Mooie indeling, extra rek voor liggende flessen is top.
Stevige, gladde glasplaten zijn goed schoon te maken.
Doorzichtige laden waardoor de inhoud zichtbaar is.
Over geluid kan ik niet veel zeggen omdat hij in de bijkeuken staat.

Rvl1980 30-10-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

We hadden een nieuwe koelkast/vriezer combinatie nodig.

I.v.m gezinsuitbreiding zocht ik een grote koelkast, vrieslades onder, no-frost met een aantrekkelijke prijs.

Dat is dus gelukt!

Een mooie grote koelkast, fijn dat hij piept als hij te lang open staat (vergeten).

Arjandeb79 29-10-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

Het is een mooie ruime koelkast, erg makkelijk met het bedieningspaneel voorop. Erg tevreden met deze koelkast.

p v d vlies 27-10-2013

Ziet er prima uit !
Zeer geluidsarm.
Mooie verlichting !
Indeling in deur is niet je van het en zou beter moeten ,ook de verstelbare rekken stelt wat teleur.
Deur valt wel met een klap dicht .

Roodakker 27-10-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

DE KOEL/VRIESCOMI KOELT ERG GOED EN MAAKT BIJNA GEEN GELUID WANT HIJ STAAT BIJ ONS IN DE SLAAPKAMER OMDAT WE GEEN PLAATS HEBBEN IN DE KEUKEN SLAPEN WE GEWOON LEKKER DOOR

Ina55 26-10-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

Een super mooie en geluidsarme koelkast!! Mooi aan de buiten en mooi aan de binnenkant. Wat wil je nog meer?

Gert Snatersen 26-10-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

Ik ben erg tevreden over mijn nieuwe aanschaf.
Hij is erg stil en de goederen zijn makkelijk te bereiken in de laden. Ook bij het plaatsen moesten de scharnieren en de bedrading in de deur omgezet worden. Dit werd snel en vakkundig gedaan. kortom heel tevreden.

Marc1991 26-10-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

Na het instaleren en de deuren gedraait te hebben (advies doe het met ze tweeen) en na het opgegeven rust periode aangezet. Geweldige verlichting binnen. Zeeen van ruimte. Duidelijkheid waar de koelkast op staat wat je afleest op de deur. Koelkast staat half in de woonkamer, je hoort hem niet. Wat een zaligheid. Blijft goed op temp. invriezen gaat geweldig snel. Super koelkast.

van der zee88 26-10-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

mooie vormgeving, stil, ruim opgezet met grote vakken, een overzichtelijke groentela en bovendien duurzaam.

LindaatjeW 24-10-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

Een koelkast met een mooi uiterlijk en makkelijke bediening. Koelkast is eenvoudig in te delen en is praktisch in gebruik. Vrieslades zijn makkelijk tot achterin te bereiken. Erg tevreden met mijn aanschaf.
Duurzaamheid uiteraard nog niks over te zeggen na een paar weken, maar hij lijkt mij erg degelijk.

Neill 24-10-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

Ik heb deze koelkast van mijn twee zussen gekregen omdat ik verhuisd was. Zij vertelden dat 'No Frost' belangrijk was, en dat zij daarom deze koel-/vriescombinatie hadden gekozen.

Ik was blij verrast want hij is stil, ziet er fraai afgewerkt uit. Geen lelijke handgreep die je vaak bij andere koel-/vrieskasten ziet. Mooie easy slide lade, goede kwaliteit inrichting, doet degelijk aan. Zeer veel vriesruimte, energiezuinig en hij is tevens 'beste koop' van de consumentengids.
Ik denk dat ik dezelfde keuze gemaakt zou hebben want ik ben er zeer tevreden mee.
Ik heb alles een 10 gegeven omdat ik nog niets kan zeggen over de duurzaamheid maar ik verwacht dat dat ook wel goed zit.

JessicaBvD 23-10-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

Ruime koel/vriescombinatie met handige schappen en laden. Het easy slide schap en wijn/frisdrank rek bieden extra opberggemak. De led-verlichting doet prettig aan en voorziet het gehele koelgedeelte van helder licht. Wanneer je de deur (te) lang open laat hoor je een alarmtoontje. de motor is vrijwel geluidloos. je moet echt je oor tegen de deur leggen wil de het zoemen van de motor horen. Het vriesvak is voorzien van 3 ruime en diepe laden die zonder enige moeite in en uit te schuiven zijn.
ook qua verbruik is dit een topper!

L WAKKER 21-10-2013
Geschreven voor: Samsung RB29FERNDWW wit

Voor een eenoudergezin met 2 kinderen vind ik deze koelvriescombi fijn. Heel makkelijk in gebruik en er kan veel in. Ook de vries gedeelte is genoeg voor 3 personen. Dus in een woord een geweldige koelcombi ook voor de prijs echt een aanrader.