Samsung RB31FERNCSA roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 167 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB31FERNCSA roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

renee87 06-11-2013

Very practical and spacious inner storage design. Beautiful silver grey outer case. Low noise. Energy friendly.

Willem Jan de Boer 04-11-2013

Koelkast bevalt goed.
Energie zuinig, veel ruimte voor koeling en 3 vries lades.
Makkelijk te bedienen en ziet er strak uit.
Geeft geen hoorbaar geluid.

Todela 31-10-2013

Gebruikersgemak : fijne indeling
Vormgeving : mooi wij houden niet van wit daarom deze gekozen , verlichting van binnen ook fijn
Duurzaamheid : kan er nog niets over zeggen pas 3 dagen in ons bezit maar heb er wel vertrouwen in
Geluidsniveau : stil genoeg

Glenn24 30-10-2013

Het is een zeer mooie koelkast, die een mooi en strak design heeft. Toen ik de koelkast aanzetten duurde het ook maar even voordat hij al goed koud werd.
Hij is makkelijk verplaatsbaar en met het design zal die bij veel keukens passen.

Mijn mening is dat de koelkast van Samsung een geweldige aankoop is, en dat voor weinig geld!

jimtelll 30-10-2013

heb de Samsung enkele dagen in bezit en moet zeggen wat een mooi apparaat .
de duidelijke Display is zeer handig in gebruik de koelkast in seconden ingesteld
vormgeving is mooi staat prominent in de keuken
zonder handvaten echt een strak apparaat
duurzaamheid valt nog niets over te zeggen moet zich nog bewijzen .
geluidsniveau valt heel erg mee mijn vorige van Bosch knalde de keuken uit

Jo Arnts 30-10-2013

Mooie strakke uitvoering. Zacht geluid en voldoende plek in zowel de ijskast als de vrieslades. Vooral de cool select zone is uitermate geschikt voor het bewaren van het broodbeleg

Coolie123 29-10-2013

heel mooie koelkast, met fraaie inwendige handgrepen en display. Zeker een aanrader, minpuntje is dat de deur omdraaien niet zelf kan worden gedaan en hiervoor een specialist dient te komen.

ErnaSoellie 25-10-2013

Ik ben er heel tevreden mee, genoeg ruimte in zowel de koeling als vriezer! En het ziet er heel mooi uit.

BearFoot 23-10-2013

Een fantastisch product zoals van Samsung gewent. De indeling is helemaal top: Grote flessen zijn makkelijk te plaatsen in de deur, wijnrek, grote laden (ook in de vriezer). Groenten en vlees blijven echt veel langer vers in de CoolZone enz. Ook de gebruikte materialen en de afwerking zijn super. Alles voelt hoogwaardig aan en het apparaat zit er mooi uit. Nauwelijks geluidsproductie. Ik ben inmiddels een echte Samsung-fan geworden, want ik heb inmiddels HomeTheater, 2x SmartTV, 2x SetTopBox en meerdere mobieltje's in huis van dit merk en nog NOOIT enig problemen ermee gehad. Trouwens ook een complimentje aan CoolBlue voor de zeer snelle levering. Samsung producten zijn echt een aanrader qua design en kwaliteit en hebben mij nog niet teleurgesteld. Alles werkt zo als men het verwacht. Echt waar !

Meneer Abdel 23-10-2013

Dit is met trots onze eerste koelkast.
Uit ervaring bij mijn ouderlijk huis wist ik al dat een samsung koelkast een goede aanschaf zou zijn.
De producten zijn wel erg koel en dat op de middelste stand al.
Mooie en handige indeling en het heeft een luxe uitstraling.

quistjan 21-10-2013

pas aangeschaft maar nu al tevreden, staat mooi in de keuken vormgeving bijzonder fraai.
Indeling van het koel gedeelte zeer goed.
Indeling van het vries gedeelte zeer goed

Borboleta 21-10-2013

Wij zijn er qua inhoud flink op vooruit gegaan. Dus voor ons alleen maar lof! En onze vorige heeft vanaf het begin lawaai gemaakt, en deze is muisstil. En een hele praktische indeling.

frepo 21-10-2013

De koelvriescombinatie is mooi van vormgeving ren past uitstekend in onze keuken.
Het licht in de koelkast is ook mooi en heel helder.

frepo 21-10-2013

De koelvriescombinatie is heel mooi van vorm, past precies in en bij onze keuken.
Hij is fijn ruim van binnen met veel gebruiksgemak.
Ook het licht in de koelkast is moo helder.

ceessss 16-10-2013

uitstekende koelkast voor een mooie prijs. Ook een mooi ingedeelde koelkast met volop ruimte. Deur wisselen moet wel iets eenvoudiger kunnen

Gielen62 16-10-2013

Prachtige koelkast met een prettige indeling, zoals o.a. een coolzone.
Ideaal is ook een flessenrek om o.a. wijnflessen koel te houden.
Grote flessen (1,5L) passen daarentegen niet in die rek.
Verder is hij zeer stil.

Kelly R. 15-10-2013

Ontzettend blij met m'n Samsung koelkast! Mooi design, fijn in gebruik en handige extra's zoals het makkelijk bedienen/regelen van de temperatuurinstelling en de cool select zone waarin je op lage temperatuur groenten en vlees perfect kunt bewaren.

venture 13-10-2013

heb deze gekozen omdat ik goede ervaringen heb met samsung, de prijs kwaliteit verhouding is erg goed en de vormgeving is er mooi

william1979 07-10-2013

Zeer gemakkelijk in gebruik.
Koelkast is wat dieper zodat hij wat meer de keuken in komt.
Maakt alleen geluis als hij even aanslaat, geluid is bijna niet te horen

OmaatjeI 04-10-2013

Deze mooie, strak vormgegeven koelkast, is zeer ruim van binnen en de vriezer hoeft niet apart te worden ontdooid. Heel handig is de waarschuwingstoon als de deur te lang open staat.

Daniel en Anny 01-10-2013

Deze koel-vriescombinatie is erg goed toegankelijk via de mooi weggewerkte handgreep de koelkast is erg mooi overzichtelijk door de goede verlichting de laden voelen zeer degelijk aan en schuiven ook erg goed alleen al hiervoor hebben we gekozen voor deze koel-vriescombinatie wat bij andere merken in dezelfde prijsklasse erg tegenviel dit heeft voor ons de reden gegeven om voor de Samsung te kiezen en verder is het een bijna geruisloze koelkast we kunnen deze echt aanraden.

samsung the best 30-09-2013

goedendag

ik ben zeer te spreken over de samsung koelkast
mooi uiterlijk en zeer ruime binnenkant en een vriezer die je niet hoeft te ontdooien beter kan niet
heb meer producten van samsung heb niks te klagen

Spiessens Rudy 28-09-2013

De koelkast is makkelijk in gebruik. Hij maakt geen storend geluid in de keuken, echter wanneer ze te lang geopend blijft is de waarschuwingstoon iets te stil.

naamduck 25-09-2013

geweldige koelkast. oogt mooi en koelt fantastisch. Maakt weinig geluid.
Ook binnenkant is erg mooi. En goede verlichting.

surks001 24-09-2013

Ik heb gekozen voor een samsung Koelkast vanwege de uitstraling, het display aan de voorzijde en de stille werking in de winkel tijdens mijn bezoek. Na een paar dagen blijkt dit een zeer goede keus te zijn geweest.