Samsung RB31FERNCSA - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

Wim 01-08-2016 Product maand in bezit

Samsung RB31FERNCSA

Prima apparaat voor een zeer redelijke prijs. Moderne uitstraling, praktische indeling, veel ruimte.

anas 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Smart Space

Smart Space

met een onder vriezer
goedkoper
NoFrost
LED-verlichting bovenin verlicht beter dan een conventionele lamp

Rene 21-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie, gebruiksvriendelijke koelkast

Redenen van aankoop; No Frost - Geen handgrepen die afbreken maar mooi in de deur verwerkt/steviger - laag geluid niveau.

Schaapje 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede keus

Tevreden over de service van Expert. De koelkast is gebruiksvriendelijk en hoeft niet ontdooid te worden. Bovendien is hij zeer zuinig in gebruik. Goede prijs/kwailiteitsverhouding. Ik zou deze koelkast zeker aanraden aan vrienden en bekenden.

karin 16-07-2016 Product half jaar in bezit

niet kopen!!!

in het begin was ik helemaal weg van deze koelkast, maar nu, slechts 10 maanden later is hij al kapot! Gisteren kwam ik erachter dat al mijn vlees en vis ontdooid was (daar gebruik ik mijn vriezer vooral voor, dus tel maar uit) en vandaag koelt hij ook niet meer. Mijn vorige was een Miele en die werkte na 20 jaar nog perfect...

theamo 13-02-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige ijskast. Mooie en handige indeling. Extra ruimte voor de flessen. Vooral de extra lade (cool zone) voor het vlees en vis is ideaal. Ook de diepvries is door de hoge laden veel ruimer dan ik dacht.

Johnny 03-02-2016 Product paar dagen in bezit

Koelt erg goed. Mooi van binnen en buiten! Zeker geen spijt van deze aankoop.

arnold 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie koelkast mooie vormgeving en ruim van binnen en makkelijk Toegankelijk en geluid bijna niet te horen

Vage 11-01-2016 Product paar dagen in bezit

koel- vriestemperatuur gemakkelijk in te stellen en te veranderen. A++ is duurzaam en je hoort hem niet

Ron156 20-05-2015 Product jaar of meer in bezit

Dit is echt een aanrader! Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Alles klopt. Hij lijkt RVS maar je ziet er geen vingervlekken op. Van binnen prachtig afgewerkt.
Hij staat bij ons in de bijkeuken en is echt een blikvanger. Zeer tevreden!

Massri 10-03-2015 Product paar weken in bezit

Wat een mooie koelkast voor een leuk prijsje! Erg fraai van buiten en binnen. Het mooie witte energiezuinige licht dat aangaat als je de deur open doet, oogt erg luxe. Verder maakt de koelkast weinig geluid. Eten en drinken in de koelkast is kouder dan wij gewend waren. Deze was dus in het begin normaal afgesteld. Wijzelf hebben de temperatuurregeling wat minder afgesteld. Dit kan makkelijk aan de buitenkant van de deur.

els212 09-03-2015 Product paar dagen in bezit

ben gaan kijken of hij wel aan stond want er was bijna niets te horen. Ook ben ik erg blij met de extra lade die apart in te stellen is.

Spruit73 06-03-2015 Product paar dagen in bezit

Vind het een ruime koelkast met een prachtige design.
De vriezer is ook lekker ruim. Heel blij met deze koelkast:)

Henk Boeree 25-02-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving en geluidloos . Prachtige kleur en zeer functioneel. Mooie indeling van binnen. Sieraad voor de keuekn

Tevreden Samsung-klant 19-02-2015 Product paar weken in bezit

Deze koelkast bewijst voor ons gezin weer een keer dat Samsung goed begrijpt wat value for money inhoud.
De koelkast is degelijk uitgevoerd en vooral lekker stil. De vormgeving is verzorgd en "af". Ik heb nog geen ervaring met het nooit meer ontdooien, maar als dat zo is als word beweerd, dan gaan we daar ook blij van worden.

Een tevreden Samsung-klant,
Remco van Maurik

enricovert 17-02-2015 Product paar dagen in bezit

De ijskast ziet er niet alleen goed uit maar heeft ook een mooie indeling. Display op de deur vind ik erg handig. Maakt wel wat geluid maar minder dan m'n vorige. Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen.

Bolle 8 12-02-2015 Product paar dagen in bezit

Prima koelkast met voldoende ruimte en handige lades voor groente en vlees. Zeer mooie kast om te zien.

SHARONJEFFREY 12-02-2015 Product paar dagen in bezit

Prima koelkast. Ziet er netjes en chique uit. Deur gaat makkelijk open en sluit ook goed. Laden openen goed. Veel opbergruimte. Is snel op temparatuur

de rover1969 08-02-2015 Product paar dagen in bezit

het is een super geluidloze koelvries combinatie en erg gemakkelijk in het gebruik.
alles op de goede hoogte en de extra fresh zone la is echt ideaal!! en ook het zelfontdooi programma helemaal een top koelkast!!1

een echte aanrader dus!!!!!!!!

bigmick 04-02-2015 Product paar weken in bezit

super koelkast.handig koelt heel erg goed en de vakken zijn ideaal,zo moeten er meer gemaakt worden.volgens mij is alles van samsung gewoon goed