Samsung RB31FEJNCSA - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

Monique 10-08-2016 Product paar maanden in bezit

Mooie vormgeving praktische indeling

Fijne koel-vriescombinatie. Het flessenrek en de easy slide lade zijn erg handig. Ook het display op de deur is fijn en makkelijk te bedienen. Klein nadeel is het diepe deurvak. Bij mijn vorige koelkast zette ik hier flessen in maar die kiepen gemakkelijk naar voren als je de deur opent doordat het vak eigenlijk te diep is voor (wijn)flessen. Kwestie van wennen en anders indelen dus De CoolSelektzone is mooi groot maar niet helemaal duidelijk in het gebruik. In de gebruiksaanwijzing staat een niet eenduidige uitleg. In het ene model zou je er in kunnen invriezen in het andere model alleen extra koeltemperatuur om groenten of vlees langer te kunnen bewaren of sneller te koelen. Invriezen lukt in mijn model in ieder geval niet en hoeft ook niet want er zit een prachtige vriezer met 3 lades achter de onderste deur.

Pluspunten

• flessenrek
  • easy slide lade
  • LED verlichting
  • display aan de buitenkant

Minpunten

• diep deurvak
  • uitleg Coolselekt zone

Mipieh 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Hele fijne Koelkast

Hiervoor hadden wij al een Samsung koelkast een amerikans model maar die is te groot voor onze keuken, vandaar deze besteld. Ik ind hem heel fijn in het gebruik ook hoor je hem bijna niet en de ledverlichting in de koelkast is erg fijn.

Shiva718 02-02-2016 Product paar dagen in bezit

Pas een paar dagen in bezit dus over de duurzaamheid kan ik nog niets zetten, maar hij is prachtig en werkelijk superstil! Even wennen aan hoe ik hem het beste kan inrichten maar dat komt helemaal goed.

Melvin 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Super strakke koelkast met veel ruimte
De verlichting in de koelkast is helder en mooi.
Handig is het grab en go bakje waar je bijvoorbeeld je favorieten sauzen in kan doen.

R-win G. 30-03-2015 Product paar weken in bezit

Mooi vorm gegeven. Koelt goed... ook op de hogere temperaturen wat hier natuurlijk betekend dat hij minder stroom verbruikt. De prijs naar kwaliteits- verhouding is dik in orde.... genoeg ruimte in de vriesvakken....overal een goede investering.

Guus Staartjes 21-03-2015 Product maand in bezit

Erg blij mee en voldoet volledig aan de verwachtingen. Veel inhoud en een mooi pronkstuk in de keuken!

Willem Staartjes 21-03-2015 Product maand in bezit

Top! Erg tevreden mee en erg veel inhoud. Makkelijk in gebruik. Een aanrader! en een mooi gezicht in de keuken.

A.Ruland 16-03-2015 Product maand in bezit

Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe koelkast .hij ziet er fantastisch uit en heeft veel ruimte.Eindelijk alles overzichtelijk.Ook het vriesgedeelte bied veel plaats,en je hoort niets.Ik ben er erg blij mee.

Gerda69 09-03-2015 Product paar weken in bezit

Mooi vormgegeven koelkast. Lekker ruim.
Nadeel is het flessenrekje die niet heel erg ruim is voor een anderhalf literfles.
In een open keuken is het geluid soms te veel aanwezig, maar dat is eigenlijk alleen als de koelkast echt aanslaat. Verder is het apparaat lekker stil.

sjvanberkel 04-03-2015 Product paar weken in bezit

Inmiddels een paar weken in bezig, maar nog een paar dagen aangesloten. Koelkast ziet er netjes uit en is zeer ruim. Daarbij ook mooi afgewerkt en maakt nauwelijks herrie. Ik ben er erg blij mee!

Jacob1958 26-02-2015 Product maand in bezit

Wij hebben deze koel vries combinatie nu een maand. Vormgeving erg mooi. Installatie koste weinig moeite. Indeling van de koelkast effectief, laden vries gedeelte werken goed en geeft veel ruimte. Geluid niveau is laag. Tot nu toe een erg goede aankoop.

Fox69 18-02-2015 Product paar weken in bezit

Koelkast is zeer fijn in gebruik.
Was wel lastig om de deuren om te zetten waarvoor hier een service monteur langs komt om dit te verhelpen... schroeven aan de onderzijde passen niet. verder een prima koelkast

Zomers 15-02-2015 Product paar weken in bezit

Nog maar een paar weekjes in bezit, maar prima koelkast! Fijne indeling om alles overzichtelijk kwijt te kunnen. Producten zijn snel gekoeld c.q. ingevroren.
Zeer tevreden over aankoop.

LisaSterre 15-02-2015 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden met de nieuwe, grote koelkast in een mooi design! Maakt zeer weinig geluid en geeft een waarschuwingssignaal als de koelkast te lang openstaat (zeer handig als je niet door hebt dat je de koelkast niet juist hebt dicht gedaan). Verder is de koelkast met handels makkelijk te openen en de handels kunnen verwisseld worden van kant.

Marc Telkamp 13-02-2015 Product paar weken in bezit

Hij is veel groter dan dat ik dacht. Ziet er erg chique uit. Een hele stap voorwaarts ten opzichte van mijn oude standaard koelkastje. En een stuk zuiniger natuurlijk.
Oh, en MediaMarkt bezorgers zijn een stel horken !

wybinne 12-02-2015 Product paar weken in bezit

mooie en gebruiksvriendelijke koel-vries-combinatie.
nu enkele weken in gebruik en zeer tevreden. ...

G.J. Esselink 10-02-2015 Product paar dagen in bezit

Koelt goed, genoeg ruimte en ziet er mooi uit. De combinatie met de vriezer die nog in bestelling zal heel mooi zijn. Wij zijn tevreden tot nu toe.

tessag 10-02-2015 Product paar weken in bezit

een fijne koelkast,
functioneel en een super mooie vriesruimte..
ik zeg nooit meer kwijt. :) Samsung i'm loving it

Archimedes.Archo 07-02-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer goede koelkast die weinig geluid maakt en snel laad richting zijn nodig hoevele koelte. Een aanrader deze.

Alex Engel 07-02-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een overzichtelijke koelkast met heldere binnenverlichting. Zelfs het omdraaien van de deuren was niet ingewikkeld. Gekocht naar aanleiding van goede reviews consumentengids e.d. Voldoet zeker aan de verwachtingen.