Samsung RB31FEJNCSA zwart, metallic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 99 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB31FEJNCSA zwart, metallic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BvdB 02-08-2017

Grote ruime koelkast

Hij ziet er mooi uit, heeft veel ruimte en verschillende lades. Ook een aantal bijzondere functies zoals een speciaal gekoelde lade voor vlees of vis, welke je aan en uit kunt zetten als er inderdaad vlees of vis in ligt. Hij piept als de deur te lang open staat. Hij maakt af en toe een grommend geluid, maar dit hoor je alleen als je er dicht bij in de buurt staat.

Pluspunten

• Grootte
  • Desing

Anja 17-07-2017

Mooie Koelkast!

Energie zuinig, veel ruimte, nooit meer ontdooien, mooi design, CoolSelect-zone,
fluisterstil hebben nog nooit zo'n coole en stille koelkast gehad! Kan hem iedereen aanbevelen.

MK 11-07-2017

Koelkast met fijne indeling

Helaas had ik eerste twee koelkasten met een kinderziekte maar nu de derde is geleverd lijkt het goed te gaan. Al omschrijven ze een stille koelkast je hoort ze echt wel.
Maar hij koelt super en vriest als een malle maar gelukkig zonder ijsvorming

Pluspunten

• Indeling
  • design

Minpunten

• gehorig
  • klein eierrekje

Michael 09-07-2017

Zeer degelijke koelkast!

Na een aantal jaar met een tweedehands (lees; onze eerste) koelkast gedaan te hebben, besloten een nieuwe te kopen. Na afwegen tussen verschillende modellen, werd dit model, via Coolblue, onze keuze.
De vormfactor en de verhouding met de prijs spraken erg aan. Een relatief ruime vriezer en een strategisch ingedeelde koelkastruimte.

Op moment van schrijven is de koelkast twee dagen in gebruik.

De koelkast werd rechtop vervoerd waardoor hij direct aangesloten werd en na een uur in gebruik genomen kon worden. De koelkast kan in het begin wat lawaai maken, maar dit komt doordat de massa af moet koelen. Na een halve dag was deze op zijn normale niveau. Op dit moment is de koelkast relatief stil en maakt geen storend geluid.

De indeling van de koelkast maakt het mogelijk om alle groenten, fruit e.d. netjes te rangschikken en gescheiden te houden. Alle inhoud wordt perfect koel gehouden.

De koelkast heeft naast zijn basiseigenschap (koelen) een prima uitstraling. Er is gebruik gemaakt van mooie materialen, afwerking en kleur. Dit maakt dat de vrijstaande koelkast geen doorn in het oog hoeft te zijn.

Desondanks de koelkast hier nog maar twee dagen staat, zijn we ontzettend tevreden. Samsung maakt degelijke producten en weet functie met vorm en stijl te combineren. Ook de service van Coolblue was geweldig. Snelle afhandeling van de bestelling en bij het leveren werd de oude koelkast zonder rommel te maken verwijderd. De nieuwe werd geplaatst en aangesloten met bijbehorende tips.

Pluspunten

• Stil
  • Ruim
  • Slimme indeling
  • Koelt en vriest naar behoren
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Groot object in kleine keuken

kc 23-06-2017

PRACHTIGE KOELKAST

Vrijstaande koelvrieskast met viersterrenvriezer onder en 0-gradenzone in koeldeel. Deur van koeldeel heeft 1 flessenrek over de volle breedte, 2 in hoogte verstelbare bakjes over de halve breedte en een vak over de volle breedte met een klep. In het koeldeel een flessenrek, uitschuifbaar plateau en een 0-gradenzone in de vorm van een lade. 3 laden in het vriesdeel, waarvan 2 extra hoge. No frost in de vriezer.
Ben tevreden met deze koelkast! Heel zuinig, mooi vormgegeven en praktisch ingedeeld. Enige minpunt is inderdaad het geluid, maar gelukkig hebben wij een aparte keuken. Dus hier heb ik niet zo veel last van.

Martijn Orlando 23-06-2017

Strakke vormgeving, veel binnenruimte

Mijn vorige koelkast was een voorloper van dit model en ik heb geen moment geaarzeld om weer dit type te bestellen. Ik word het meest blij van de 0-graden lade, hierin blijft vlees echt langer vers. De dubbel diepe deurvakken bieden ook veel bergruimte.
Er zijn ook wat minpuntjes: het flessenrek is alleen geschikt voor wijnflessen of literflessen en de legplanken zijn niet verstelbaar. Voor de meeste mensen zal dit geen probleem zijn maar als je altijd grote produkten in de koelkast hebt staan, zou ik 'm eerst even in de winkel bekijken.

Pluspunten

• 0-gradenlade
  • diepe deurvakken

Minpunten

• legplanken zijn niet verstelbaar
  • flessenrek onpraktisch

Rogier 02-06-2017

Ruim en praktisch

Mooie, ruim opgezette koelkast die na in gebruikname snel op temperatuur kwam. Bediening is eenvoudig en de laden en vakken zijn praktisch ingedeeld.

R. Rolvink 15-05-2017

Geweldig apparaat

Geweldige combinatie met handige opties.
Vormgeving is super.
Maakt weinig geluid. Kwaliteit prijsverhouding zeer gunstig.

Fam. Coenradi 05-05-2017

Samsung Koelkast

Ruime koelkast met easy slide. Nooit geweten dat dat een handig hulpmiddel is. Deurvakken handig te verplaatsen. Na afleveren uurtje laten staan. Stekker erin na een uur temperatuur makkelijk in te stellen via het display op de deur. Klaar koelkast draait. Buiten dit alles ziet de koelkast er ook nog eens goed uit.

Pluspunten

• Deurvakken makkelijk te verplaatsen
  • Makkelijk te bedienen
  • Ziet er goed uit

Minpunten

• flessen rek hoeft voor ons niet

Monique 10-08-2016

Mooie vormgeving praktische indeling

Fijne koel-vriescombinatie. Het flessenrek en de easy slide lade zijn erg handig. Ook het display op de deur is fijn en makkelijk te bedienen. Klein nadeel is het diepe deurvak. Bij mijn vorige koelkast zette ik hier flessen in maar die kiepen gemakkelijk naar voren als je de deur opent doordat het vak eigenlijk te diep is voor (wijn)flessen. Kwestie van wennen en anders indelen dus De CoolSelektzone is mooi groot maar niet helemaal duidelijk in het gebruik. In de gebruiksaanwijzing staat een niet eenduidige uitleg. In het ene model zou je er in kunnen invriezen in het andere model alleen extra koeltemperatuur om groenten of vlees langer te kunnen bewaren of sneller te koelen. Invriezen lukt in mijn model in ieder geval niet en hoeft ook niet want er zit een prachtige vriezer met 3 lades achter de onderste deur.

Pluspunten

• flessenrek
  • easy slide lade
  • LED verlichting
  • display aan de buitenkant

Minpunten

• diep deurvak
  • uitleg Coolselekt zone

Mipieh 31-07-2016

Hele fijne Koelkast

Hiervoor hadden wij al een Samsung koelkast een amerikans model maar die is te groot voor onze keuken, vandaar deze besteld. Ik ind hem heel fijn in het gebruik ook hoor je hem bijna niet en de ledverlichting in de koelkast is erg fijn.

Shiva718 02-02-2016

Pas een paar dagen in bezit dus over de duurzaamheid kan ik nog niets zetten, maar hij is prachtig en werkelijk superstil! Even wennen aan hoe ik hem het beste kan inrichten maar dat komt helemaal goed.

Melvin 30-01-2016

Super strakke koelkast met veel ruimte
De verlichting in de koelkast is helder en mooi.
Handig is het grab en go bakje waar je bijvoorbeeld je favorieten sauzen in kan doen.

R-win G. 30-03-2015

Mooi vorm gegeven. Koelt goed... ook op de hogere temperaturen wat hier natuurlijk betekend dat hij minder stroom verbruikt. De prijs naar kwaliteits- verhouding is dik in orde.... genoeg ruimte in de vriesvakken....overal een goede investering.

Guus Staartjes 21-03-2015

Erg blij mee en voldoet volledig aan de verwachtingen. Veel inhoud en een mooi pronkstuk in de keuken!

Willem Staartjes 21-03-2015

Top! Erg tevreden mee en erg veel inhoud. Makkelijk in gebruik. Een aanrader! en een mooi gezicht in de keuken.

A.Ruland 16-03-2015

Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe koelkast .hij ziet er fantastisch uit en heeft veel ruimte.Eindelijk alles overzichtelijk.Ook het vriesgedeelte bied veel plaats,en je hoort niets.Ik ben er erg blij mee.

Gerda69 09-03-2015

Mooi vormgegeven koelkast. Lekker ruim.
Nadeel is het flessenrekje die niet heel erg ruim is voor een anderhalf literfles.
In een open keuken is het geluid soms te veel aanwezig, maar dat is eigenlijk alleen als de koelkast echt aanslaat. Verder is het apparaat lekker stil.

sjvanberkel 04-03-2015

Inmiddels een paar weken in bezig, maar nog een paar dagen aangesloten. Koelkast ziet er netjes uit en is zeer ruim. Daarbij ook mooi afgewerkt en maakt nauwelijks herrie. Ik ben er erg blij mee!

Jacob1958 26-02-2015

Wij hebben deze koel vries combinatie nu een maand. Vormgeving erg mooi. Installatie koste weinig moeite. Indeling van de koelkast effectief, laden vries gedeelte werken goed en geeft veel ruimte. Geluid niveau is laag. Tot nu toe een erg goede aankoop.

Fox69 18-02-2015

Koelkast is zeer fijn in gebruik.
Was wel lastig om de deuren om te zetten waarvoor hier een service monteur langs komt om dit te verhelpen... schroeven aan de onderzijde passen niet. verder een prima koelkast

Zomers 15-02-2015

Nog maar een paar weekjes in bezit, maar prima koelkast! Fijne indeling om alles overzichtelijk kwijt te kunnen. Producten zijn snel gekoeld c.q. ingevroren.
Zeer tevreden over aankoop.

LisaSterre 15-02-2015

Zeer tevreden met de nieuwe, grote koelkast in een mooi design! Maakt zeer weinig geluid en geeft een waarschuwingssignaal als de koelkast te lang openstaat (zeer handig als je niet door hebt dat je de koelkast niet juist hebt dicht gedaan). Verder is de koelkast met handels makkelijk te openen en de handels kunnen verwisseld worden van kant.

Marc Telkamp 13-02-2015

Hij is veel groter dan dat ik dacht. Ziet er erg chique uit. Een hele stap voorwaarts ten opzichte van mijn oude standaard koelkastje. En een stuk zuiniger natuurlijk.
Oh, en MediaMarkt bezorgers zijn een stel horken !

wybinne 12-02-2015

mooie en gebruiksvriendelijke koel-vries-combinatie.
nu enkele weken in gebruik en zeer tevreden. ...