Bosch KGN39XI40 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN39XI40 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

pngbbels 23-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGN39XI40 rvs

Zowel intern als extern een zeer fraaie en uiterst degelijk afgewerkte koelvriescombinatie, een lust voor het oog en een aanwinst voor de keuken.

Deze combinatie heeft zeer goed toegankelijke, degelijke/stevige handgrepen en is eenvoudig te bedienen via het Touchpannel op de buitenzijde van de deur.

De led binnenverlichting, de mooie strakke afwerking en de doordachte indeling van het interieur, zorgen voor een goed overzicht en bieden een zeer opgeruimde aanblik, met een luxe bijna high-tech uitstraling.

Het feit dat dit tevens een zeer stille koelkast (39dB en is echt fluisterstil) is mijns inziens ook belangrijk voor het algehele gebruiktscomfort en in het bijzonder voor mensen met een open keuken.

Het zeer lage energieverbruikt, A+++ Energielabel met slechts 179kWh/jaar, maakt dit topprodukt wat mij betreft kompleet en helemaal van deze tijd.

Kortom deze Koelvriescombinatie ademt gewoon kwaliteit over de gehele linie en zal voor mensen die dit belangrijk vinden een uitermate geschikte keuze kunnen zijn.

Tevreden klant34 16-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGN39XI40 rvs

Ik ben zeer in de wolken door mijn nieuwe koel/diepvriescombinatie, vanwege het lage energieverbruik en geluidsniveau.
Daarnaast een zee aan koelruimte met specifieke koeldoeleinden!

b.roos 01-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGN39XI40 rvs

- Ruime, overzichtelijk en goed ingedeelde koelvriescombinatie
- Strakke, professionele en fraaie vormgeving in rvs (deuren}
met subtiele aanduiding van de ingestelde koeltemperatuur in
de koelkastdeur. Helaas geen temperatuuraanduiding van het
vriesgedeelte.
- Duurzaamheid nog niet te beoordelen (slechts enkele weken in
bezit) maar e.e.a oogt en voelt goed.
- Geluidloos........

mark van doorn 23-02-2014
Geschreven voor: Bosch KGN39XI40 rvs

mooie koel vries combie goede verlichting en ruime lades
voldoende ruimte in div klimaatzones en een uiterlijk mooie vormgeving

Peter310361 10-01-2014
Geschreven voor: Bosch KGN39XI40 rvs

Ik heb deze koelkast aangeschaft vanwege zijn goede recensies. Nou ik heb hem in huis. Nadat ik mijn oude Bosch van 18 jaar heb meegegeven deze werkte nog wel trouwens ,en hem 4 uur later heb aangezet heb ik eerst moeten Wenen aan het geluid je hoort hem namelijk niet hij is muisstil
Verder is het een super koelvrieskast met erg veel ruimte ben zeer tevredene en raad een ieder aan om dit type te kopen. Ook omdat hij zo zuinig is een A ***
Bosch wat mij betreft weer 18 jaar een tevreden klant.

G.Meijerink 24-12-2013
Geschreven voor: Bosch KGN39XI40 rvs

Nog niet lang in bezit van deze combinatie.
Duurzaamheid wat moeilijker te beoordelen maar gezien de afwerking lijkt het mij het hier wel goed mee te zitten.
Onwaarschijnlijk stil.
Je verneemt hem niet.
Zeer mooie vormgeving.
Hoe hij zich houdt zal de tijd leren.

G.van Gooswilligen 18-12-2013
Geschreven voor: Bosch KGN39XI40 rvs

De koelvries combinatie ziet er heel goed uit en voldoet geheel aan onze wensen. Overzichtelijke indeling.Geen hoorbaar geluid.Gemakkelijke instellingvan gewenst koelniveau.

Egbert Elken 24-11-2013
Geschreven voor: Bosch KGN39XI40 rvs

Mooie rvs kast, simpele, duidelijke bediening en most important extreem zuinig. Voor ons een 100% perfecte aanwinst.