ETNA KCV3143 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCV3143 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

uxem62@gmail.com 13-12-2022
  • Product gekregen

Slechte service

Geschreven voor: ETNA KCV3143 wit

Na verplaatsing doet de koelkast niets meer wat een kut ding geen garantie meer ondanks hij maar 2 jaar is

Pluspunten

• Slechte service

Officiele reactie van Atag 14-12-2022

Beste heer/mevrouw,

Vervelend om te lezen dat de KCV3134 het niet meer doet. Ons streven is juist dat onze klant veel en lang plezier mag beleven van onze apparatuur. Heb je hierover reeds contact gehad met onze klantenservice? Deze is te bereiken via telefoonnummer 0888821803 op werkdagen van 8.00 -20.00 uur en op zaterdag van 8.00 - 16.30 uur. Mailen mag ook naar webcare@atagbenelux.com dan graag met contact- adresgegevens en een kopie van de geplaatste review.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcare ETNA

Eliza 26-11-2020

kleine topper

Geschreven voor: ETNA KCV3143 wit

wegens kleine keuken deze gekocht, ideaal voor 1 (max 2) personen. Mooi design, lekker stil. Geen vingervlekken op zijkant door mat structuur. Jammer dat een liter pak niet rechtop kan staan op onderste plank. Vriesdeel is super koel.

Pluspunten

• stil
  • klein
  • matte zijkant
  • koelt goed
  • vries super

Minpunten

• hoogte onderste plank
  • deur niet 180 graden open

Officiele reactie van Atag 27-11-2020

Beste Eliza,

Bedankt voor de review. Jouw mening is enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren.
Schuiven is geen probleem met de variabele deurindeling en in hoogte verstelbare plateaus.
Ik wens je veel gemak van deze koel/vriescombinatie.

Groet Heidi

William Van den Bossche 23-07-2020

ijskast en vriescombinatie ETNA

Geschreven voor: ETNA KCV3143 wit

Mooie en degelijke Vries combnatie,geschikt voor kleine gezinnen.,en een beperkte plaats in de keuken e plaasen.

Pluspunten

• degelijke grootte van vriescombinatie
  • Gemakkelijk teplaatsen...

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 24-07-2020

Beste William, bedankt voor het plaatsen van je review. Dit waarderen wij zeer. Veel plezier gewenst met deze aankoop! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Anton 18-07-2020

Prima ruimte en goed zuinig

Geschreven voor: ETNA KCV3143 wit

Koelkast werkt goed. Genoeg ruimte voor een 1 persoonshuishouden en perfect om brood en maaltijden in te vriezen. Maakt ook niet veel geluid en is vrij zuinig voor zijn prijsklasse.

Pluspunten

• verschillende vriescompartimenten
  • genoeg ruimte
  • apart groentebak

Minpunten

• Alleen verkrijgbaar in wit

Officiele reactie van Atag 20-07-2020

Beste Anton, wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de koel/vrieskast KCV3143WIT van ETNA. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

jro 04-07-2020

Prima instapmodel koelkast

Geschreven voor: ETNA KCV3143 wit

Leuke koelkast voor niet al te groot huishouden. De vriezerlades zijn niet heel ruim helaas, dit had iets efficienter gekund. Koelgedeelte is voldoende groot voor klein huishouden. Ziet er verder prima uit van buiten.

Pluspunten

• Net design
  • handgrepen steken niet uit

Minpunten

• vriezer indeling

Officiele reactie van Atag 06-07-2020

Geachte jro,

Wij waarderen je positieve review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, zeker ook op gebruiksgemak. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Veel koel-en vriesplezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula

Et na koelvriescombinatie 25-04-2020

Fijn formaat

Geschreven voor: ETNA KCV3143 wit

Wij kunnen onze voorraad nu overzichtelijk in pakken en is muisstil
Fijne zachte verlichting en ruimte genoeg voor ons

Pluspunten

• Fijn formaat voor een kleine keuken

Minpunten

• Hebben we nog niet

Officiele reactie van Atag 28-04-2020

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wensen u veel koel en vriesgemak.
Met vriendelijke groet, Ursula

Leroi 11-03-2020

Compacte, stille koel-vriescombi met fraaie uitstraling

Geschreven voor: ETNA KCV3143 wit

Deze koel-vriescombinatie is slechts 143 cm hoog. Toch is er door slim ontwerp veel ruimte in de koelkast en de vriezer. We hebben gekozen voor deze variant omdat de vriezer onderin zit. De koelkast is iets smaller dan de gemiddelde koelkast maar heeft ondanks zijn afmetingen veel binnenruimte die bovendien goed en flexibel is in te delen door de aanwezigheid van platen van veiligheidsglas die je naar eigen inzicht kunt plaatsen. Er kunnen makkelijk een paar grote frisdrankfelssen in de deur. De verlichting is van LED en biedt goed zicht op alles in je koelkast, ook als het donker is. Het logo van Etna is op een soort premium wijze aangebracht op de deur, wat het geheel een luxe uitstraling geeft. De koelkast is voorzien van stelpootjes. De handleiding die meegeleverd is, is geheel in het Nederlands. Ook andere gangbare talen zijn aanwezig. Gebruiksgemak: is erg eenvoudig in gebruik. 4 uur laten staan na levering en vervolgens het wieltje op 4 of 5 zetten en laten koelen. De koelkast is opvallend stil. Het koelgedeelte is automatisch ontdooiend. We zijn erg blij met deze koelkast die voor ons gezin ruim voldoende ruimte biedt.

Pluspunten

• Veel binnenruimte
  • Stil
  • Energiezuinig
  • Fraai ontwerp
  • Na registratie extra garantie tot 5 jaar

Officiele reactie van Atag 12-03-2020

Beste Leroi,

Allereerst wil ik je hartelijk danken dat je de tijd hebt genomen om deze enthousiaste review te plaatsen. Ik waardeer je positieve feedback enorm.
Ik wens je veel gemak en plezier met deze vrijstaande koel- vriescombinatie. Groet Heidi van webcareteam ETNA

Annie 14-02-2020

Kleine combinatie met veel opbergruimte

Geschreven voor: ETNA KCV3143 wit

Heel mooi design met veel opbergruimte. Deze combinatie voldoet geheel aan mijn verwachtingen. Goede prijs-/kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Ziet er heel fraai uit
  • Niet te groot en toch veel opbergruimte

Officiele reactie van Atag 17-02-2020

Beste Annie,
Bedankt voor de mooie beoordeling en wij wensen je nog veel koel plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA

D. 23-12-2019

Perfecte koelkast voor 1 persoon

Geschreven voor: ETNA KCV3143 wit

Koelkast is perfect voor 1 persoon. Tussen tafelmodel / normale koelkast in, hierdoor genoeg ruimte in het vriesvak.

Officiele reactie van Atag 24-12-2019

Beste D,

Bedankt voor deze mooie review; een 10! Daar zijn wij erg blij mee.
Heel veel plezier met de koel/vriescombinatie.

Met vriendelijke groet, Femke