ETNA KCV3143WIT - Reviews

enkeldeurs koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
122 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCV3143WIT op Kieskeurig.nl.

Leroi 11-03-2020

Compacte, stille koel-vriescombi met fraaie uitstraling

Geschreven voor: ETNA KCV3143WIT

Deze koel-vriescombinatie is slechts 143 cm hoog. Toch is er door slim ontwerp veel ruimte in de koelkast en de vriezer. We hebben gekozen voor deze variant omdat de vriezer onderin zit. De koelkast is iets smaller dan de gemiddelde koelkast maar heeft ondanks zijn afmetingen veel binnenruimte die bovendien goed en flexibel is in te delen door de aanwezigheid van platen van veiligheidsglas die je naar eigen inzicht kunt plaatsen. Er kunnen makkelijk een paar grote frisdrankfelssen in de deur. De verlichting is van LED en biedt goed zicht op alles in je koelkast, ook als het donker is. Het logo van Etna is op een soort premium wijze aangebracht op de deur, wat het geheel een luxe uitstraling geeft. De koelkast is voorzien van stelpootjes. De handleiding die meegeleverd is, is geheel in het Nederlands. Ook andere gangbare talen zijn aanwezig. Gebruiksgemak: is erg eenvoudig in gebruik. 4 uur laten staan na levering en vervolgens het wieltje op 4 of 5 zetten en laten koelen. De koelkast is opvallend stil. Het koelgedeelte is automatisch ontdooiend. We zijn erg blij met deze koelkast die voor ons gezin ruim voldoende ruimte biedt.

Pluspunten

• Veel binnenruimte
  • Energiezuinig
  • Fraai ontwerp
  • Na registratie extra garantie tot 5 jaar

Officiele reactie van Atag 12-03-2020

Beste Leroi,

Allereerst wil ik je hartelijk danken dat je de tijd hebt genomen om deze enthousiaste review te plaatsen. Ik waardeer je positieve feedback enorm.
Ik wens je veel gemak en plezier met deze vrijstaande koel- vriescombinatie. Groet Heidi van webcareteam ETNA

Annie 14-02-2020

Kleine combinatie met veel opbergruimte

Geschreven voor: ETNA KCV3143WIT

Heel mooi design met veel opbergruimte. Deze combinatie voldoet geheel aan mijn verwachtingen. Goede prijs-/kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Ziet er heel fraai uit
  • Niet te groot en toch veel opbergruimte

Officiele reactie van Atag 17-02-2020

Beste Annie,
Bedankt voor de mooie beoordeling en wij wensen je nog veel koel plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA

D. 23-12-2019

Perfecte koelkast voor 1 persoon

Geschreven voor: ETNA KCV3143WIT

Koelkast is perfect voor 1 persoon. Tussen tafelmodel / normale koelkast in, hierdoor genoeg ruimte in het vriesvak.

Officiele reactie van Atag 24-12-2019

Beste D,

Bedankt voor deze mooie review; een 10! Daar zijn wij erg blij mee.
Heel veel plezier met de koel/vriescombinatie.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA