Siemens iQ700 KA92DHXFP - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
367 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 KA92DHXFP op Kieskeurig.nl.

Tanja 12-11-2020

Monsterkoelkast

Geschreven voor: Siemens iQ700 KA92DHXFP

Wat een ruimte en wat een overzicht! Heerlijk om gekoeld water of (crushed) ijsblokjes te kunnen tappen. Wij maken hier vaak gebruik van. Na een week was er even blokkade, maar dat hebben we simpel zelf op kunnen lossen.
De camera's zijn een leuk extraatje, maar in de praktijk gebruik ik de homeconnect app weinig. Doordat deze koelkast en onze oven op het gewone WIFI-netwerk waren aangesloten viel (ziggo) internet meerdere keren per dag uit. Ik moet nog uitzoeken hoe de apparaten op ons gastnetwerk aan te sluiten; dan zou internet verder ook stabiel moeten blijven.
Dus, prachtige grote overzichtelijke koelkast, maar de gadgets gebruiken we niet echt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marion 10-11-2020

Super koel/vries combinatie

Geschreven voor: Siemens iQ700 KA92DHXFP

Een heel erg fijne koel/vries combinatie. Erg fijn dat water/ijsblokjes/crushed ijs op de waterleiding aangesloten kan worden. De verschillende koelzone's voor groente en fruit. Al je boodschappen kun je kwijt. En als "speeltje" de WiFi /camera in de koelkast. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jeroen 05-06-2020

Breed geschouderd

Geschreven voor: Siemens iQ700 KA92DHXFP

Genoeg ruimte en overzichtelijke indeling met vershoud laden, geen ijsvorming in vriescompartiment waardoor ook echt alle ruimte benut kan worden. Alleen eenkeer een blokkade gehad in de ice waterdispenser. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anita 03-04-2020

Onze droom koelkast!

Geschreven voor: Siemens iQ700 KA92DHXFP

Geweldige koelkast met veel ruimte in zowel de vriezer als de koelast. De aansluiting op de waterleiding is ideaal voor ijsblokjes, crushed ijs en koud water. Ook is de camera ideaal om te zien wat je in huis hebt tijdens het online boodschappen doen. Wij willen nooit meer anders!

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Aansluiting op waterleiding
  • Ingebouwde camera

Minpunten