Samsung RS61781GDSR rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS61781GDSR rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rene 20-10-2017

ontzettend veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RS61781GDSR rvs

Na eerst een whirlpool te hebben gehad nu gekozen voor een samsung na ingebruikname is hij heel fijn in het gebruik en door het luikje in het koel . gedeelte bespaar je ook nog eens energie

Bessem 15-10-2017

Super mooi model

Geschreven voor: Samsung RS61781GDSR rvs

Ziet er top uit goed ingedeeld en veel ruimte, mooi model en super met koud water en keuze uit crushed Ice of blokjes

Leopold 10-10-2017

mooie uitstraling

Geschreven voor: Samsung RS61781GDSR rvs

Goede indeling van vriezen en koelen.
mooie indeling van rekjes en laden.
extra klep voor frisdrank of kleine dingen zodat je de deur niet hoeft te openen wat weer energie bespaart.
goede voorziening voor koud water en ijsblokjes

Pluspunten

• goede afmeting
  • energie zuinig

Minpunten

• nog niet gevonden

M 09-10-2017

Energie zuinige grote KV kombinatie

Geschreven voor: Samsung RS61781GDSR rvs

2 weken na ingebruikname is dit apparaat nog altijd wat wij er van verwachtte. Het zou onterecht zijn geen 10 te geven als het voldoet aan deze verwachting. Het apparaat werd alleen afgeleverd maar de installatie (water) was zeer eenvouding. Het apparaat blijft mooi droog van binnen, geen condensatie. De icecube en water dispenser mag luxe zijn maar inclusief voor voldoende ijs te plannen bespaart het toch tijd en gehannes met ijs bakjes of zakjes en helemaal super voor crushed ijs. Koelwater is misschien voor Nederland minder van belang maar het tapt iets makkelijker dan aan de kraan. De minibar is een echte uitkomst, even snel een glaasje inschenken zonder de hele deur te openen ideaal. De bediening van de verschillende functies is erg eenvoudig en kind vriendelijk.
Voor ons zijn er geen minpunten aan het apparaat maar wij hebben zorgvuldig de verschillende specificaties van diverse merken vergeleken en wat het product biedt voor de prijs is erg aantrekkelijk. De luxe opties zijn de prijs voor een A++ apparaat meer dan waard.

B R 06-09-2017

Mooi, stil en fijne indeling

Geschreven voor: Samsung RS61781GDSR rvs

Omdat onze eerste amerikaanse koelkast er na 19 jaar mee ophield deze Samsung aangeschaft. Wij kozen voor deze vanwege de exact juiste maat voor onze keuken, de rechte doorlopende deurgrepen en de minibar, daar waren we echt aan verknocht. Hij is door BCC keurig geleverd en geplaatst. We horen hem niet, indeling is heel fijn en de verlichting van de hele achterwand is een vooruitgang. We hopen dat hij net zo lang meegaat als de vorige koelkast.

Pluspunten

• verlichting van de gehele achterwand
  • handig wijnrek
  • veel diepvriesruimte

Minpunten

• tot op heden nog geen

fk 14-08-2017

Amerikaanse koelkast super

Geschreven voor: Samsung RS61781GDSR rvs

Het apparaat is stil, ruim en werkt erg goed.
Water is gekoeld, ijsblokjes werkt ook goed.
Het heeft veel vakken en je kunt er veel in kwijt ook tijdens een feestjes,
Ook de lades voor groentes werken goed.

Daan 12-08-2017

Goede indeling, Mini drankenbar zeer prettig

Geschreven voor: Samsung RS61781GDSR rvs

Zeer fijne combinatie, functioneel en mooi vorm gegeven.
Indeling is prima en geluid is zeker niet te veel

B. Busman / C.Paulis 05-08-2017

Mooie uitstraling

Geschreven voor: Samsung RS61781GDSR rvs

We hebben gekozen voor deze zuinige Samsung mede door zijn mooie vormgeving. Is superstil, buiten het af en toe vallen van de ijsblokjes. Zijn tot op heden zeer tevreden met dit product.

Eline 26-07-2017

Aanwinst voor je keuken

Geschreven voor: Samsung RS61781GDSR rvs

Mooie/luxe koelkast met robuuste uitstraling aan buitenkant.
Praktische, overzichtelijke indeling met veel ruimte in de koelkast en vriezer.
Mooie verlichting binnen en buiten wanneer je gebruik maakt van de water of ijs functie. Aansluiting op de kraan is heel eenvoudig.
Weinig geluid.

Pluspunten

• uitstraling
  • ruimte
  • verlichting
  • functie`s
  • geluidsarm

brigitte 05-06-2017

Super ijskast, zeker met het kleine deurtje. Groot succes

Geschreven voor: Samsung RS61781GDSR rvs

Top ijskast met levering van ijswater en zowel blokjes als gemalen ij. Extra deurtje inde koelingkant, wat ideaal is voor de pakken melk en sappen. Mooi stark vormgegeven. Zelfs onze kritische pubers zijn enthousiast!

Pluspunten

• losse deurtje erg handig

Minpunten

• flessenrek neemt erg veel ruimte

Mooi side by side 16-07-2016

Mooi ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RS61781GDSR rvs

Door omstandigheden gedwongen (onze oude side-by-side ging kapot) zijn we uiteindelijk bij de Samsung uitgekomen. We hebben geen spijt voor zover, hoewel het extra deurtje aan de voorzijde niet had gehoeven. Wel een paar opmerkingen. De vakken in de deur zijn ruim bemeten. Er is geen houder die flessen stabiel houdt wanner niet het gehele vak is gevuld. Ook is het jammer dat er niet meer verstelmogelijkheden zijn. Al met al toch heel tevreden.

Chantale 15-04-2016

Ok als je geluk hebt

Geschreven voor: Samsung RS61781GDSR rvs

Dit is onze 2de zelfde side-by-side. Beide hebben ze op veel te korte termijn (6 jaar) de geest gegeven. De eerste : compressorprobleem, de huidige : gaslek. Beide worden niet hersteld. dus maar een nieuwe.Wel een tegemoetkoming gekregen voor aankoop van weeral een nieuwe, maar dan ben je verplicht steeds in diezelfde winkel te kopen terwijl hij bij Mediamarkt 100€ minder kost.6 jaar levensduur is veel te weinig voor zo een duur toestel.Met de dure verlengde garantie van 5 jaar schiet je dan ook niks op. Is op 6 jaar onherstelbaar kapot gaan een toeval ?
Voor de koelkast veel lof overigens. PRO : Geluidsarm - Houdt de geurtjes binnen in de koelkast neutraal. Ijsblokjes blijven niet steken -Behoorlijk wat ruimte. Producten gaan significant langer mee dan in traditionele koelkast. CONTRA : levensduur - dure filter moet vaak vervangen - lades kan je niet ver genoeg uittrekken. je kan er niet eens een ijsbergsla in steken. de plastic omranding van de leggers breekt.er kruipen resten tussen de "naden" van de bakken. dat kan je niet demonteren en krijg je dus niet zuiver.

janenagnes 26-11-2013
Geschreven voor: Samsung RS61781GDSR rvs

Na een paar dagen in het bezit te zijn van deze koelkast is het een beetje voorbarig om zo'n hoog cijfer te geven voor duurzaamheid, maar de vorige side by side was ook van Samsung en daar zijn nooit problemen mee geweest. Het geluidsniveau is wel te beoordelen en ik kan alleen maar zeggen, wat een rust.

kapgya 28-10-2013
Geschreven voor: Samsung RS61781GDSR rvs

een perfecte Machine handig in gebruik laden gaan prima open is zuinig met energie, Top product.
Ik heb het overigens te kort om een goede oordeel te geven maar tot nu toe klasse.

t beekman 16-10-2013
Geschreven voor: Samsung RS61781GDSR rvs

Geweldig mooie koelkast. Zeer ruim, maakt weinig geluid en is zeer energiezuinig. het mooie is ook de minibar die gemakkelijk te openen is.

MRreview 29-09-2013
Geschreven voor: Samsung RS61781GDSR rvs

Wij hebben deze koelkast in mei besteld (Saturn) en in juni ontvangen. Na installatie gaf de koelkast een doordringende fluittoon. Na het proces bij Samsung te hebben gevolgd kwam het reparatie bedrijf (E-Care) langs en die stelde dat er inderdaad een fluittoon uit de koelkast kwam. E-Care stelde vast dat wij een nieuwe koelkast kregen en dat de fluittoon waarschijnlijk uit 1 van de leidingen zou komen die waarschijnlijk dan niet goed zou zijn afgebraamd.

De koelkast die wij hierna kregen heeft vervolgens in het begin (1 week) een ratelend geluid vanuit de ventilator gegeven (wij schrokken enorm), echter dit is vanzelf weggegaan (waarna wij E-Care weer hebben afgebeld).

Qua vormgeving, ruimte en gebruik een ideale koelkast. Hij staat bij ons in een open keuken. Qua geluid zijn wij erg geschrokken, maar nu lijkt het goed te gaan. Qua duurzaamheid zal de koelkast zich nog moeten bewijzen, maar hij heeft bij ons nu geen beste start gemaakt.

eduardonr1 28-03-2014

Dag, Ik heb ook deze koelkast en hoor ook een fluittoon wanneer hij aanslaat. Dus niet continu, maar wanneer hij aanslaat, dan fluit hij totdat hij weer uitslaat. Was dit bij u ook? Verder echt een fantastisch apparaat, maar dat gefluit is storend in een open keuken.

MarcelVw65 08-09-2013
Geschreven voor: Samsung RS61781GDSR rvs

Prima koelvries combinatie (Amerikaanse Koelkast)en gekozen obv de vormgeving (zie er top uit)en voor de inhoud (ruim 600 liter). Wij hopen hier net als de voorganger weer jarenlang gebruiksgemak van te hebben.

Helaas afgeleverd met aantal beschadigingen op RVS deur maar dit zal door MediaMarkt opgelost gaan worden, waar ik vanuit ga.

SN1JD3R 08-09-2013

hey marcel
heb jij wel of geen last van golfpatroon in je zijwand??

SN1JD3R 10-04-2013

Hallo allemaal,
normaal gesproken ben ik niet zo van het geven van een review alleen wou ik de mensen die deze koelkast willen kopen informeren over de zeer slechte vormgeving van de zijpanelen.
deze koelkast gekocht in februari. bij thuiskomst bleek de zijpanelen ernstig misvormt. met misvormt bedoel ik een zwaar gegolfde zijpaneel vol met deuken en bulten. ( geen schade of transportschade.) op het moment dat je deze koelkast aan wilt schaffen voor in je open keuken hou er dan ernstig rekening mee dat wanneer er zon of zelfs al bij daglicht de zijkanten er niet uitziet. geloof me je krijgt er spijt van. ben iemand die alles wat je maar kan bedenken wat samsung maakt ik in me huis heb staan. alleen deze koelkast wat trouwens ook nog het duurste is in hun segment is werkelijk waar qua uitstraling om te huilen.
contact gezocht met de dealer hoop getouwtrek heen en weer. samsung gebeld maar konden mijn niet helpen moest bij me dealer wezen. uiteindelijk heeft samsung toegezegd tegen de dealer dat hun dit zouden gaan oplossen.

samsung antwoord als volgt:

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung Koelkast U geeft aan dat er deuken aan de zijkanten van de koelkast zitten.

Het betreft hier geen defect dit zijn de leidingen die aan de zijkant van de koelkast verwerkt zijn, deze zullen als er licht op de koelkast schijnt zichtbaar zijn.

no way dat dit komt door de leidingen. lekkere oplossing. de koelkast die bij verschillende dealers staan hebben dit probleem niet ben bij twee winkels geweest heb de koelkast na voren getrokken en met me hand over het zijpaneel geweest. wat denk je kaars recht.

weer gemaild met samsung en vertelt dat het geen normaal verschijnsel is en dat de koelkast in de winkel het niet heeft. samsung zegt hier het volgende over:

U heeft ons foto's gestuurd van de koelkast die bij de mediamarkt staat, deze is echter niet in gebruik.
Het betreft geen defect van de koelkast het zijn de leidingen die aan de zijkant van de koelkast verwerkt zijn, en deze zullen als het licht er op schijnt zichtbaar zijn.

hier beweren ze dat de koelkast die bij de winkels staan een dummy is nou werkelijk waar als je het vriesvak opendoet staat deze koelkast echt op - 20 en koel op 6 graden. van een dummy is geen sprake.

in een laatste mail praten ze in eens over ultra thin isolatie techniek. lekker techniek ultra deuken techniek bedoelen ze waarschijnlijk.

zo zijn er meerder mailwisselingen geweest met ze maar ze kopiëren maar steeds 1 stuk in hun mail en dat is dat ze zeggen dat het normaal is. ik ben van mening dat dit een constructie of fabricage fout is. ooh ja als ik wou dat er iemand langs kwam om te komen kijken moest ik maar even zelf de rekening van de service monteur betalen. praat je over een koelkast van een week oud a 1800 euro.

om nou te zeggen nooit meer samsung kan ook niet want heb alles van ze van A tot Z van ze. maar kom niet met een probleem bij ze aan want dan zeggen ze doodleuk dat het een product eigenschap is.

bahh. gaat zelfs zover dat ik me rechtsbijstand heb ingeschakeld in een poging dat ze mijn klacht nu wel serieus nemen. en dit werkelijk gaan oplossen want zo een formaat koelkast breng je ook niet even makkelijk terug bij de dealer.

duurzaamheid krijgt een 1 omdat dat zich nog moet bewijzen
wees gewaarschuwd.

groetjes,

snijder

Guuskn 19-12-2014

Ik ben ook van plan deze koelkast te kopen.
Vraag mij af of het probleem van de golvende zijpanelen nu is opgelost dmv nieuwe productie lijn of aanpassing ?

Vivje 07-08-2013

Hallo Snijder,

Wij hebben in juni dezelfde koelkast besteld bij Mediamarkt, echter is deze nog steeds niet geleverd ivm (let op!) technische mankementen aan de zijpanelen, deze golven te veel. De hele productie is afgekeurd! Inmiddels zijn ze er dus achter dat u wel degelijk gelijk heeft. Heeft u nog iets vernomen van Samsung?