Samsung RS7568BHCSP rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS7568BHCSP rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Dj 20-09-2017

Mooi uiterlijk, slanker dan het vorige model.

Geschreven voor: Samsung RS7568BHCSP rvs

De vorige amerikaan heeft er de brui aan gegeven en diende daarom vervangen te worden. Deze koelkast is vooral geselecteerd op zijn formaat, vanwege de koof waar hij in stond. De volgende criteria waren gescheiden instelmogelijkheden voor koelkast en vriezer en minimaal een A++ energielabel. Ook het aantal geproduceerde dB's is in ogenschouw genomen. De water-/ijsdispenser was een leuke aanvulling en er is specifiek gekozen voor een model zonder 'minibar'.
De koelkast was in no time op temperatuur na het aanzetten, wat overigens niet betekent dat het voedsel dat ook is. De afwerking is zoals we van Samsung zouden verwachten; softclose, verlichting die mooi aan en uit gaat, over de gehele koelkast is goed nagedacht. Het paneel aan de voorkant is niet storend, maar helder en overzichtelijk.

Pluspunten

• Subliem afgewerkt.
  • A++
  • PowerFreeze
  • No Frost
  • Minder 'grof' dan vorig model

Minpunten

• Geen Flessenrek.
  • Luidruchtiger dan verwacht (enkel in het begin?)
  • Duur temperatuur indicatie niet in te stellen

ISRAEL MOYO 23-08-2017

"Zeer tevreden met onze eerste amerikaanse koelkast"

Geschreven voor: Samsung RS7568BHCSP rvs

Voor deze prijs een dergelijke C 'Amerikaan' is een aanrader. Onze oude deed het nog steeds maar was niet meer van deze (milieu)tijd. Als ik een minpunt móet noemen is het dat deze zó stil is dat je af en toe schrikt als er weer een een aantal ijsblokjes uit de houder in de bak vallen :-)

Pluspunten

• ZUINIG

Nieuwland 20-08-2017

Goede koelkast

Geschreven voor: Samsung RS7568BHCSP rvs

De koelkast maakt weinig geluid. Tenzij er ijsblokjes worden gemaakt, maar goed dat heeft elke koelkast. Onder de koelkast zitten wielen, hierdoor is het product makkelijk te verplaatsen. De koelkast is erg ruim, na het boodschappen doen, lijkt de koelkast nog niet vol. De flessen kun je niet gemakkelijk in de deuropening plaatsen, deze vallen om bij het open maken, maar dit kun je op een ruime plank leggen boven de groentelade. De lades zijn mooi vormgegeven en sluiten zich goed af. De koelkast is mooi vormgegeven en echte eyecatcher.

Onrust 19-07-2017

Zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung RS7568BHCSP rvs

Zeer fraaie en fijne Amerikaanse vriezer. Fijne indeling en erg zuinig in gebruik (ca. 1,1 KWh per dag). Gekocht bij Coolblue. Erg tevreden over de levering en plaatsing.

Enige nadelen zijn het geluid wanneer de vriezer ijsblokjes aanmaakt (je hoort de ijsblokjes in de verzamelbak vallen) en het feit dat het crushed ijs er wat ongecontroleerd uit komt vallen.

Installatie ging vrij eenvoudig met de bijgeleverde materialen.

Pluspunten

• IJsblokken en crushed ijs
  • Zuinig
  • Stil (behalve bij aanmaken ijsblokjes)
  • Erg fraaie afwerking
  • Voelt solide aan

Minpunten

• Crushed ijs valt soms naast het glas
  • Geluid bij aanmaken ijsblokjes

mendes 19-07-2017

Great fridge for the price

Geschreven voor: Samsung RS7568BHCSP rvs

Totally happy with the freezer. Easy to setup. Not too noisy. Love the design. Easy to clean. Lots of room.

Derk 07-06-2017

Samsung Amerikaanse koelkast.

Geschreven voor: Samsung RS7568BHCSP rvs

Mooie vormgeving, redelijk stil en voor een goede prijs.

Hebben hem pas een paar dagen maar zijn erg tevreden.

Service cool blue is prima ondanks dat de bezorgers de koelkast niet wilde uitpakken zoals was afgesproken met coolblue.

Pluspunten

• Ziet er goed uit.
  • Doet wat hij moet doen.
  • Erg veel ruimte.

Minpunten

• Is niet heel erg stil.

linda 02-06-2017

Dit is echt een hele mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RS7568BHCSP rvs

In de winkel vonden we deze koelkast al mooi. Wij vroegen ons wel ernstig af of hij niet te groot zou zijn voor onze keuken ............ dus t moment van ontvangst was wel even spannend ! Maar we zijn helemaal tevreden. Wat een mooie grote koelkast! Zoveel ruimte en door de vele vakken zo gemakkelijk en overzichtelijk in te ruimen!
En dan kan je ook nog genieten van het koude water en de ijsblokjes! Zeker met dit warme weer helemaal geweldig. Wij kunnen je deze koelkast aanraden. Niet alleen wanneer je een groot huis hebt, onze keuken is ook niet groot maar de koelkast is een blikvanger en maakt ons huis alleen maar mooier!

Pluspunten

• ruim
  • handig in te delen
  • mooie uitstraling
  • praktisch
  • mooie strakke vormgeving

Leclair 01-06-2017

Amerikanse koelkast van samsung

Geschreven voor: Samsung RS7568BHCSP rvs

Goed koelkast met veel ruimte. water en ijs dispenser zijn makkelijk aan te sluiten en Samsung geef goede ondersteuning als je er niet uitkomt. dit koelkast is een plaatje voor het oog. Na installatie zijn koel en vries gedeelte snel op temperatuur zelf zonder de snel freeze functie te gebruiken. Wel 2 uur wachten voor aansluiting dus zorg ervoor dat je jouw voedingsmiddelen tijdelijk helders kan bewaren! Let op! winkels verkopen deze koelkast met waterfilter. Ze beweren dat het noodzakelijk is maar na Samsung geraadpleegd te hebben omdat ik er niet uitkwam waar het waterfilter nou precies op de slang aangesloten moest, vertelde ze me dat het waterfilter in Nederland niet nodig is. Het staat wel in de gebruiksaanwijzing maar Samsung uitlegde dat dit volgens de wettelijke regels moet voor de landen waar water uit de kraan drinken niet mogelijk is! Geluid niveau: koelkast zelf hoor je amper. Het enige wat je hoort is het ijs dispenser en zelf dat geluid is niet storend. al en al is het een prima kwaliteit / prijs koelkast!!!

Pluspunten

• snel koel
  • makkelijk aan te sluiten

Johan H. 21-05-2017

Ruime koelkast met dispencer

Geschreven voor: Samsung RS7568BHCSP rvs

Deze Amerikaanse Syde by Side koel/vries combinatie met water/ijs-crusher is een energiezuinig en volledig apparaat. Goed afgewerkt.

Wendy 18-05-2017

Amerikaanse koelkast Samsung

Geschreven voor: Samsung RS7568BHCSP rvs

Laatst onze amerikaanse koelkast vervangen voor de Samsung. Tot nu toe erg tevreden. Erg stil en overzichtelijk.

Pluspunten

• stil
  • ruimtelijk

M.R. Van Wijk 26-01-2017

Samsung Amerikaanse koelkast

Prachtige koelkast
Mooi design en ongelooflijk veel inhoud!
De ijsblok machine doet het ook perfect!
Super tevreden mee

Pluspunten

• Inhoud
  • Ijsblokmachine

arno linkels 20-11-2016

samsung amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS7568BHCSP rvs

Blij met de koelkast. Echt een sieraad voor onze keuken. Hele grote koelkast, erg stil, goede levering en duidelijke beschrijving.

Gerrit 08-11-2016

Mooie koelkast met ontwerpfout

Geschreven voor: Samsung RS7568BHCSP rvs

Ik heb deze koelkast die mooi fictzioneert en veel ruimte bied. Ook de extra brede ruimte in de koelkast deur is handig. Echter zit er een echte ontwerpfout in. De deur schanier is niet zo gemaakt dat de deur uit zichzelf dichtvalt. Hij blijft, mede ook door alle spullen in de deur, wagenweid openstaan. Je meot de deur bewust dichtduwen. Er is zelfs een monteur langsgeweest. Koelkast staat horizontaal en aan de kast is niks fout. Onze vorige koelkast ging wel zelf dicht of met een zetje de goede richting in. Deze draait uit zich zelf naar 90 graden open.

Pluspunten

• Ruimte
  • Indeling
  • Ijsblokjes

Minpunten

• Deur blijft open staan.

Anton 25-10-2016

Samsung Vries- koelkast Amerikaans model

Geschreven voor: Samsung RS7568BHCSP rvs

Ziet er goed uit. Kwaliteit en prijs. Heel veel ruimte in vries gedeelte maar ook in het koelgedeelte. In de deur ook genoeg plek voor flessen.

Chris 19-07-2016

MOOIE HANDIGE KOELKAST

Geschreven voor: Samsung RS7568BHCSP rvs

We hadden al zo een koelkast en daarom hebben we deze nog eens besteld. genoeg ruimte ook voor de diepvriesspullen. bovendien heb je altijd ijsklontjes tot je beschikking.
Alleen maakt deze wel meer lawaai dan het vorige model.

Fubar6 05-06-2016

Erg fijne koelkast, strakke vormgeving en véél ruimte!

Geschreven voor: Samsung RS7568BHCSP rvs

Hele mooie ijskast, nu een jaar in bezit. De hoeveelheid ruimte in de ijskast is echt top. Je kunt er ontzettend veel in kwijt. De deuren werken soepel, ook als je ze vol zet met flessen/pakken drank e.d..

Het is niet de stilste. Als hij aanslaat dan is hij echt wel hoorbaar en ook het gerommel van de ijsmachine hoor je om de zoveel tijd. Niet storend en het went.

Tot nu toe heel blij mee. Vooral de ijsdispenser en koud water aansluiting zijn top!

de boer 22-02-2016

heb de samsung rsh koelkast 8 jaar gehad
eerste 5 jaren goed en geen problemen.
toen begon het met de ventilator die tegen bevroren delen in het KOELgedeelte kwam.
dit was op te lossen door 2 dagen te laten ontdooien en weer aan zetten en het was weg.dit was om het half jaar
het no frost gedeelte waar samsung mee adverteerd werkte dus na een tijdje niet meer.
na een jaar of 8 koelde en vroor hij niet meer.
had een lek in het circuit waardoor het koudemiddel eruit kon.
we kwamen er laat achter omdat de koelkast gewoon -16 en 6 aan bleef geven.dus alles kon je weggooien.
aan samsung klanten service heb je niet veel.
Om hem te laten maken staan ze ook niet in de rij
Het circuit heeft namelijk 2 verdampers (in koelkast en een in vriesgedeelte) en deze zitten op 1 circuit met condensor en compressor aan achterzijde.
samengevat : mooie niet te dure koelkast/vriezer,
makkelijk bedienbaar maar verwacht niet dat onze koreaanse vriend 10 jaar meegaat.

Melleke 15-11-2013
Geschreven voor: Samsung RS7568BHCSP rvs

Wat een superkoelkast. Hij is stoer maar toch elegant en wat kan er veel in! Hij is zowel van buiten als binnen echt prachtig. Mijn zoon van 12 ging voor de koelkast staan en hij zei: "ik ga m even open doen om te zien hoe mooi de verlichting aan gaat". Hier is echt goed over nagedacht. Tot nu toe echt superblij met deze aankoop.

JacqEnKr 26-10-2013
Geschreven voor: Samsung RS7568BHCSP rvs

Aansluiten en draaien maar. Wateraansluiting via de filter wel even voorbereiden maar ook dit is eenvoudig te doen. Eenvoudig te bedienen.

Dat ie mooi is wisten we al uit de winkel. Let wel even op de maat. Hij paste alleen zonder verpakking bij ons door de achterdeur.

mmpen 14-09-2013
Geschreven voor: Samsung RS7568BHCSP rvs

Super koelkast! Net een paar dagen in huis, maar dik tevreden. IJsblokjes in overvloed en gescheiden ruimte super.

Ronald Hz 13-09-2013
Geschreven voor: Samsung RS7568BHCSP rvs

Het is een zeer mooie koelkast met een efficiënte inrichting,We hebben veel plezier van de koelkast, we hebben 'm nu een aantal dagen in gebruik. De inrichting is heel praktisch en het bedieningsgemak is groot, temperatuur bijstellen is geen probleem. We hopen hier lang van te genieten