Siemens KS36VNW30 - Reviews

346 liter inhoud
Kleur(en)
wit

Edwin 12 14-08-2017

Wat een fantastische koeler.

We hebben deze koeler uitgezocht op zuinigheid en inhoud. Ik kan alleen maar zeggen dat je er heel veel in kwijt kunt.
We hebben ook bewust gezocht naar een apparaat met airflow zodat de temperatuur in de hele koeler stabiel is , hij koelt ook nog eens erg snel . Hij heeft ook veel deurvakken en allemaal gehard glazen planken . En ook de LED verlichting is mooi.
Echt een aanrader.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Hen01 04-05-2017

Heel erg goede uitstraling en indeling

Eindelijk voldoende ruimte en een goed overzicht over de inhoud.
Mooie schappen en rekken in de deur. Top! En ik hoor hem niet!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Dennis 02-07-2018

Koelt zeer slecht

Ik heb deze koelkast sinds oktober 2017. Hij staat in een ruimte waar het niet altijd precies 20 graden is, maar waar het varieert tussen ca 15 graden in de winter en 27 graden in de zomer. Op de maximum stand wordt hij in de winter periode niet koeler dan 4 graden en in de zomer periode niet koeler dan 7 graden. Wat heb je aan een zuinige grote koelkast als niet goed koelt?

Pluspunten

• Ruim
  • Zuinig

Minpunten

• Koelt zeer slecht
Officiële reactie van Siemens 06-07-2018

Voor storingen kunt u contact opnemen met onze servicedienst via 088 - 424.40.20 (keuze 1, 24/7).