Samsung RL-56GHGSW - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

Reiziger69 31-03-2015 Product half jaar in bezit

5,8
Aanvulling op eerdere recensie. Ondertussen hebben wij deze koelkast meer dan een half jaar. In deze tijd is er meerdere malen een monteur geweest voor het geluid wat de koelkast maakt. Meerdere malen per dag slaat de koelkast aan en maakt een brommend en hoog geluid. Vooral in de avond maakt hij een hoog geluid die we voor in de woonkamer horen. Volgens de monteur is dit geluid normaal en komt dit ook mede doordat het een no frost systeem is. Helaas voor mij heb ik hierdoor veel hoofdpijn. Het is een mooie vormgegeven koelkast met fijne vrieslades maar voor ons is het geluid een heel groot minpunt!!! Dus bent u van plan deze koelkast aan te kopen en bent u gevoelig voor geluid let dan goed op het geluidsniveau. Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen dus vandaar een 5.

Gurkenviertel 03-02-2015 Product paar dagen in bezit

Handige indeling in het koel- en vriesgedeelte. Prima recht toe, recht aan. Geen onnodige fratsen.
Mindere punten is het dikke deur waardoor de bovenste vriezerlade net niet goed bereikbaar is.

pvdwholadie 18-01-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een "monster" van een koel/ fries installatie in de "ruimste" zin van het woord!
met duurzaam voor op!
bediening en de overzichtelijke indeling is niet te evenaren! dit komt door de goed geplaatste binnen verlichting.

kortom Geweldig!

Durk1973 26-09-2014 Product maand in bezit

Het is een koelkast met een mooie strakke uitstraling.
Een minpuntje is de toegankelijkheid van het bovenste vriesvak. Deze is niet geheel vrij, omdat de koelkast deur dit belemmert.

berry-1973 31-08-2014 Product paar dagen in bezit

Het is een heerlijk ruime koelkast met goede ledverlichting. Voor ons ook op een fijne hoogte.
De vriezer heeft 3 ruime doorzichtige lades: ideaal want je kunt snel zien wat er in de la ligt. De lades zijn wel vrij hoog: 4 iets lagere lades was iets praktischer geweest.
Na aansluiten was de combi snel op de goede temperatuur. Je hoort het apparaat wel zachtjes werken: misschien door de ventilatie die door de koelkast gaat?
De no frost lijkt ons ook erg handig. Evenals het alarm als je de deur open laat staan. Zeker nu we een kleintje hebben die op ontdekking uit is en onze vorige koelkast al een keer (ongemerkt) open heeft laten staan een heel fijn idee.
De handvatten vind ik persoonlijk niet heel erg mooi.
De ruime kast, energiezuinig, 10 jaar garantie op de motor en de prijs hebben ons zeker overgehaald om voor dit merk en type te kiezen.
Aangezien we het apparaat pas een paar dagen hebben kan ik niks zeggen over de duurzaamheid.

Reiziger69 26-08-2014 Product paar weken in bezit

Mooie vormgegeven koelkast. Veel ruimte in de koelkast met grote vakken in het vriesruimte. Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen want we hebben de koelkast nog maar een paar weken. Zorg wel dat je in de bovenste vrieslade kleine dingen legt want anders moet je de koelkastdeur openen om grote dingen eruit te kunnen halen. Enige minpunt vind ik het geluid dat de koelkast maakt, ook slaat hij aan wanneer de deur niet open is geweest en maakt dan best veel geluid. Makkelijk is het alarm en we gaan zeker de vakantiestand uitproberen!

basjewit 22-08-2014 Product paar dagen in bezit

een geweldige mooie ruime koelkast,koelt geweldig, led verlichting en smart eco systeem en no frost waardoor je hem niet hoeft te ontdooien. En mocht je de deur vergeten dat hij reageert met alarm ideaal.

Vriesgedeelte heeft heerlijk grote lades waarin je veel kunt opruimen. Heldere indeling en gemakkelijk in gebruik en vooral de 10 jaar garantie is een pluspunt.

Echt een aanrader.

HWM1957 14-08-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie ruime koelkast, er is goed nagedacht over de indeling, is heel prettig, groot voordeel is het no-frost systeem. Heel handig om de temperatuur bij te stellen voor het koel- en vriesgedeelte. 1 grote groentela is ook perfect.
Al met al denk ik dat ik een goeie aankoop heb gedaan voor de komende jaren.

FamilieB 13-08-2014 Product maand in bezit

Een goed vormgegeven, stille koelkast, waar veel ruimte in zit. Zo kun je overzichtelijk je spullen kwijt. Kortom, een heel fijne aankoop!

dol23fijn 31-07-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie ruime koelkast. De reden dat wij voor dit model gingen is omdat deze voldeed aan de volgende eisen:
* no frost
* uitschuifbare schappen, zodat we makkelijker bij de producten achterin de koelkast kunnen
* energiezuinig (A++ smart eco)

Deze bovenstaande punten zijn allemaal aanwezig bij deze koelkast en bij het in gebruik nemen, na levering, zaten er ook nog opties op welke we niet eens vooraf gezien hadden, zoals een alarm wanneer de koelkast te lang open staat. Wij hebben kleine kinderen, die de deur wel eens vergeten dicht te doen, dus ideaal!
De vakantiemodus die erbij zit vonden we ook een prettige verrassing.

Al met al zeer tevreden met onze keuze.

1 minpunt vind ik alleen dat er bij de advertentie benoemd staat dat er een ijsblokmachine in zit. Deze hebben we niet aangetroffen helaas.

basharteveld 31-07-2014 Product paar weken in bezit

Een prima koelkast voor de prijs. Koelgedeelte is lekker diep en de vriezer heeft fijne grote lades.

Ondanks het gewicht is de koelkast gemakkelijk te verplaatsen door de wieltjes aan de achterzijde. Dit vond ik persoonlijk een groot pluspunt voor gebruiksgemak.

Het koelvermogen van zowel de koelkast als de vriezer is erg sterk en een wereld van verschil met mijn laatste koelkast. De garantie op de motor is ook een fijne gerust stelling. De display is ook handig en heeft wat leuke functies.

Wel jammer vind ik dat het bijgeleverde eierrekje niet direct aan de deur gekoppeld kan worden. Maar in het deur of de koelkast zelf gezet moet worden.

B.W.M.Odijk 31-07-2014 Product paar dagen in bezit

Het is een "No frost" apparaat. Je hoeft hem nooit te ontdooien.Het "Smarteco system" is een duidelijk voordeel.
Er zit ook een alarm op als de ijskastdeur b.v. niet goed dicht is ! Wat ik helemaal geweldig vind, dat er 10 jaar garantie op de motor zit.Kortom een geweldige ijskast voor een heel geschikte prijs !

paco2005 28-07-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie en zuinige koelkast met veel ruimte. Grote lades zijn vooral erg makkelijk. Zeker aangezien veel andere koel vriescombinaties kleinere lades hebben tegenwoordig.

Handige display waarop je kan zien hoeveel graden het koel- en vriesgedeelte is. Ook is er een stand voor als je op vakantie bent, zodat de koelkast minder verbruikt.

sanema 13-07-2014 Product paar dagen in bezit

mooie ruime koelkast goede verlichting en een zeer stil apparaat, de grote groente la bied ook veel mogelijkheden, het vries gedeelte heeft ook mooie grote lades, en hoe hij eruitziet is het een aanwinst in de keuken

sboernama 10-07-2014 Product paar weken in bezit

ruime koel/vrieskast en geluidloos. ruime lades in het vriesgedeelte en handige brede rekken in de koelkastdeur.

Goede verlichting in het koelgedeelte.

Annemarie Herder 05-07-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving en goede verlichting aan de binnenzijde.
Het wijnrek is superhandig!
Het apparaat is geruisloos, koelt en vriest goed.

Wizzler 01-07-2014 Product paar dagen in bezit

Prima koelkast, lekker veel ruimte en ook met drie handige vriesvakken. Koelt goed en snel en is lekker zuinig.

agos 11-06-2014 Product paar weken in bezit

Mooie koelkast en volgens de specificaties zuinig (A++). Led verlichting is absoluut een pluspunt en de koelkast is lekker ruim.
Jammer van de handvatten; weggewerkt vind ik het mooier. En wat betreft het geluidsniveau; hiervoor had ik een kleine en die was echt geruisloos, vandaar de 8, anders was dat ook een 9.

Wees snel met het aanschaffen van een Samsung Smart koelkast want er is een actie die loopt tot half juni.

Is dezer dagen zeker de goedkoopste keuze voor een high end koelkast. En niet te vergeten; 10 jaar garantie op het hart van de koelkast!

rijxpert 05-06-2014 Product paar dagen in bezit

Een zeer mooie en ruime indeling zeer gemakkelijk te bedienen blij dat we hem hebben gekozen en zeer stil in gebruik. Een prima koel/vriescombinatie achterkant is helemaal dicht dus ook geen stofnesten in de koelelementen en hij is no frost dus geen ijsaanslag werkelijk een prima apparaat. Mooi apparaat hoor Samsung! ;)

aboterblom 04-06-2014 Product paar dagen in bezit

Het is een mooi apparaat om te zien. Eenvoudig in de bediening en zeer ruim. Mooie heldere verlichting van binnen. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen want ik heb hem pas enkele weken. Tot nu toe zeer tevreden.