Smeg FAB28RV1 - Reviews

222 liter inhoud

7,3

Marjolein 05-08-2016

Smeg koelkast

Mooi vormgegeven koelkast, grote inhoud, grote 1,5 liter flessen passen er alleen niet liggend i n en legplanken zijn niet verstelbaar

John C 27-10-2018

Wie mooi is moet pijn lijden

Voor het oog een mooie Koelkast, echter, te krijgt de deur niet open. Trekt zich vacuüm. Je moet met 2 handen de deur open maken, met een hand de deur, met de andere hand de koelkast op zijn plaats houden.

Daarnaast kraakt de koelkast de gehele dag. Het kunstroof zet uit en krimpt. Met als gevolg dat de koelkast de hele dag staat te kraken. Komt denk ik doordat de koelkast niet goed geïsoleerd is. Er is 2 x een monteur van Smegg geweest, niets aan te doen.
Dan qua design, er zit een spleet van wel 2 cm tussen de deur en de kast, Design technisch een blunder, ziet gewoon niet uit.

Kortom, een miskoop van de eerste orde. Nooit meer. Koelen doet hij gelukkig wel goed.

Pluspunten

• Koelt goed

Minpunten

• Vacuüm trekken
  • Kraken
  • Design blunder

El Keulemans 29-07-2017

eyecatcher in mn keuken

De smeg was al langere tijd een droom om te kopen, dit jaar uiteindelijk gelukt. En hij is zo mooi!! Een eyecatcher in de keuken. Groot qua inhoud en veel opbergplekken zelfs met flessenrek. En de kleur is voor ieder persoonlijk maar keuze genoeg naar jouw eigen smaak!

Pluspunten

• kleur
  • afgeronde hoeken
  • inhoud
  • grote groentelade
  • apart flessenrek