Campingaz Isotherm - Koelbox - 24 Liter - Reviews

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

JKO76 19-07-2015
  • Product jaar of meer in bezit

koelelementen blijven zeer lang bevroren en koelen kan zeker 24 uur en zelfs langer. Qua indeling is er in het deksel een uitsparing voor de doppen van 2 liter flessen en het plastic zinzetbakje voor kleine dingen (boter, beleg ed.) past prima en blijft bovenin zitten tijdens het koelen. Door zijn afmetimgen past de koelbox prima achterin tussen de bagage of op de achterbank. Zijn al twee jaar dk tevreden met deze koelbox!

ramses77 19-07-2014

Deze koelbox uitgezocht op specificaties. Ik wilde graag een passief model, omdat ik al eens een actieve (met peltier element) heb gehad en deze me qua passief koelen niet zo beviel.
Ook moest het een stevige zijn, want die dingen worden nou eenmaal gebruikt om op te zitten of te staan.

Deze koelbox kan een gewicht aan tot 230 kilo, dus dat zit wel goed.
verder zijn de 2 plastic bakjes erg handig om spullen op te leggen zodat ze niet geplet worden.

Het koelhouden gaat ook erg goed.
Echter is er een puntje van kritiek. Er passen 4 1,5 literflessen in. Laatst wilde ik er 2 met water gevuld meenemen en ik had nog een Coca Cola en een Pepsi fles van 1,5 liter liggen.
De Pepsi fles bleek net iets te lang waardoor het deksel niet sluit... Dus dat werd 1 Coca Cola fles. Andere merken flessen heb ik nog niet geprobeerd.