MGA Entertainment Gel-a-Peel Deluxe 5 pk Kit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de MGA Entertainment Gel-a-Peel Deluxe 5 pk Kit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Angelique 19-09-2016

Zonde van je geld

Voor 30€ een deluxe set gekocht bij intertoys voor mijn dochter van 10. 5 tubes gel a peel en wat accessoires zat er in de enorm grote doos. Mijn dochter ging enthousiast aan de slag, maar wat op het filmpje van gel a peel zo makkelijk lijkt, is in het echt toch wat moeilijker. Twee tubes zaten bij openen al verstopt met een dikke klont, die moesten wij er eerst uithalen. Een eenvoudig armbandje maken lukte mijn dochter niet, dus probeerde ik het maar. Dat ging ook voor geen meter, je moet een constante druk uitoefenen om een mooi lijntje te maken en dat is heel lastig. Na twee keer een half uurtje proberen, hebben we wat misvormde creaties laten drogen en waren de tubes al half leeg. Op de doos staat dat je met deze kit meer dan 100 armbandjes kan maken, dat red je nooit, als je er tien kan maken zijn de tubes wel leeg. Al met al spijt van de aankoop, mijn dochter was ook zeer teleurgesteld

Minpunten

• Duur
  • waardeloos product