Alecto AR-03 Set van 3 draadloze stopcontacten met afstandsbediening Ideaal voor het op afstand in- en uitschakelen van lampen/apparaten Bedien tot 3 afzonderlijke lampen/apparaten wit

Bekijk alle Klussen (overig)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de MacLean Ondervloer voor laminaat Isotac 10 dB Aquastop easy click 5 mm ondervloer isolatie ondervloeren laminaat parket op Kieskeurig.nl.

Frankie 23-12-2018

Ondervloeren

Geschreven voor: MacLean Ondervloer voor laminaat Isotac 10 dB Aquastop easy click 5 mm ondervloer isolatie ondervloeren laminaat parket

Kant en klare ondervloer. Handig in gebruik en snel te leggen. Tevens een goede isolatie voor allerlei soorten vloeren.