Lemet Keuken Boiler 10 Liter Greenline close-in - Reviews

Jan 08-08-2018

Goedkoop is duurkoop

Al direct na de installatie bleek de boiler te lekken, aanvankelijk dacht ik dat de lekkage vanuit de wateraansluitingen kwam, alhoewel dit niet was te ontdekken ... De geplaatste tissues rondom elke van de 2 aansluitingen bleef droog, alsook het slangetje van het overdrukventiel. Toch bleef de bodem van de keukenkast vochtig .... Na de vakantie vonden we een plas water in de keuken die enige naam mocht hebben, en hierna de boiler vervangen. De Lemet boiler vervolgens gedemonteerd en geïnspecteerd. Op de boiler zit een sticker "Titanium Inside", Ik ben toevallig een metaalkundige maar ik heb geen titanium kunnen ontdekken. De ketel bleek van een slechte kwaliteit staal, bleek slordig en slecht vervaardigd en zat onder de corrosie, zo goed als zeker als gevolg van de lekkage. Een lek heb ik niet kunnen waarnemen doordat de ketel ook nog eens vol kleine deuken zat, maar ik ben er zeker van dat ik, als ik een gedegen scheurcontrole uit had kunnen voeren, zeker een scheur ontdekt had.

Kortom: goedkope maar slechte kwaliteit boiler ..!

Pluspunten

• Ziet er in 1ste instantie goed uit
  • Goedkoop

Minpunten

• Slechte metaalkwaliteit van ketel
Geschreven voor: Lemet Keuken Boiler 10 Liter Greenline close-in