tado° V3+ starterkit V3+ - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de tado° V3+ starterkit V3+ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ernst Jan 16-11-2021

Mooi design, eenvoudige installatie, doet wat 'ie moet doen.

Geschreven voor: tado° V3+ starterkit V3+

De draadloze automatische radiatorknop van Tado (zij noemen het de slimme radiuatorknop, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens, daarover later meer) heeft een schitterend ontwerp. Dat is de belangrijkste reden dat ik ervoor gekozen heb. Een zeer elegant en strak wit rond ontwerp met een display dat onzichtbaar is als de knop standby staat. De installatie is super makkelijk dankzij de zeer goede app die je stap voor stap door de installatie heen leidt. Daarbi j zit er een ruime sortering aan adapters voor vetrschillende type radiatorkranen. Waarom vind ik de knop niet 'slim'? Omdat het tijdprogramma en andere funcrties niet in de knop zelf worden opgeslagen, maar in de app cq de Tado server. Dit betekent dat als je r outer of internet toegang uitvalt, de verwarming 's ochtends niet aangaat en je in een koude kamner komt. Nu heb ik zelf de knoppen pas twee dagen en tot nu toe werkt alles vlekkeloos. Ik heb overigens geen kamerthermostaat erbij gekocht . Daar zie ik het nut niet van in, omdat ik al een prima functionerende CV heb. Ook heb ik (nog) geen abonnement op de extra services van Tado genomen.

Pluspunten

• design
  • installatie
  • prijs

Minpunten

• klokprogramma niet in knop zelf
  • ontwikkeling lijkt stil te staan