Tefal Kledingstomer IT3274 - Reviews

Beste deals -6% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Kledingstomer IT3274 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

y****************@z******* 01-02-2024

Verrassend

Geschreven voor: Tefal Kledingstomer IT3274

Netjes bezorgd in stevige doos.
Snel en makkelijk in elkaar te zetten.
Duidelijk en makkelijk in gebruik.
Staat centraal opgesteld om binnen handbereik te pakken.
Zodra hij is aangezet kan het stomen snel beginnen. Opwarmen is binnen 1 minuut.
Handschoen geen overbodige luxe, stoom echt heel heet.
Hanger met kleding aan de haak en je kunt gelijk stomen.
3 verschillende standen om te stomen. Kreukels verdwijnen gelijk.
Na gebruik uitzetten en klaar.
Hij is licht om te tillen/verplaatsen en je kan hem verticaal als horizontaal gebruiken.

Pluspunten

• Snel te gebruiken
  • Licht in gewicht
  • Bescherming handschoen

Minpunten

• Stugge slang

Patricia 26-01-2024

Fijne aanvulling op de strijkbout

Geschreven voor: Tefal Kledingstomer IT3274

Het is een heel mooi design, aantrekkelijk om te zien en ook handig dat je je kleren er makkelijk aan kunt ophangen. Het is een soort rekje, kapstok dat is echt super handig. Want de stomer wordt erg warm en dan moet je wel goed kunnen werken. De bijgeleverde handschoen is echt nodig tegen de warmte. Hij is snel warm en snel zijn je kleren strak gestreken.
Zelf vind ik voor het echte strijkwerk een gewone strijkbout makkelijker werken. Dit is echt voor het snelle werk even de kreukels uit een blousje halen. Maar een spijkerbroek of overhemd strijken vind ik makkelijker met bout en plank.

Pluspunten

• snel kleine kreukels erui
  • erg warm
  • design

Minpunten

• groot om op te ruimen
  • zwaarder strijkwerk werkt ie niet voor

Meisje-S 24-01-2024

goed maar geen vervanging voor strijkijzer

Geschreven voor: Tefal Kledingstomer IT3274

De staande kledingstomer biedt een eenvoudige constructie en een hoogwaardig, aantrekkelijk ontwerp. De opbergmogelijkheid is echter het eerste grote verschil met een strijkijzer en is ook minder praktisch. De mogelijkheid om als kapstok te fungeren vergroot echter de bruikbaarheid. Het apparaat is binnen 45 seconden klaar voor gebruik en is ideaal voor snelle toepassingen, zoals het opfrissen van kleding voordat je deze aantrekt. Het verzacht grove kreukels, maar kan een strijkijzer niet bijhouden. De prestaties variëren tussen grove en fijne stoffen, waarbij grovere stoffen veel beter of sneller glad worden gemaakt. De vele verschillende stoomniveaus zijn erg praktisch en het hoogste niveau is behoorlijk krachtig, dat hoor en zie je duidelijk. Een negatief punt is dat watervlekken bijna altijd ontstaan zodra je kleding aanraakt. Toch kan ik het apparaat bijvoorbeeld aanbevelen voor gordijnen, dekens enz., omdat het gemakkelijker te gebruiken is dan een conventioneel strijkijzer. Je moet echter niet verwachten dat het strijkijzer er op de oude dag mee vervangen kan worden

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

Minpunten

• groot en neemt veel plaats in

h************@g******** 23-01-2024

Onmisbaar in het huishouden

Geschreven voor: Tefal Kledingstomer IT3274

Het product was erg eenvoudig om in elkaar te zetten bij het eerste gebruik. Hiervoor was de handleiding zelfs niet eens benodigd. Het wijst zich allemaal vanzelf.

Het stoomapparaat heeft meerdere standen, waarbij de middelste erg prettig werkt. Het stoomapparaat is snel op temperatuur, heeft een groot reservoir. Er wordt een handschoen meegeleverd, deze kan worden gebruikt om kleding strak te trekken terwijl de handstomer gebruikt wordt.

Om toch één nadeel op te noemen is dat het apparaat voor mensen die langer zijn dan gemiddeld eigenlijk net iets te kort is, dit is op te lossen door het apparaat op een krukje of iets dergelijk te plaatsen. Dit had Tefal op kunnen lossen door een telescoop te gebruiken voor pilaar met de kledinghanger.

Conclusie: Erg fijn apparaat, doet precies wat het moet doen. Een onmisbaar apparaat in je huishouden.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Groot reservoir

Minpunten

• Minder geschikt voor lange mensen

h*************@g******** 22-01-2024

Prima apparaat!

Geschreven voor: Tefal Kledingstomer IT3274

Het is niet een super groot apparaat maar ook niet erg klein. Je moet er wel ruimte voor hebben om deze ergens te kunnen laten staan zonder dat hij in de weg staat. De bediening is erg makkelijk: je vult hem met water, zet hem aan en wacht tot hij op temperatuur is. Ik heb een shirt die erg snel kreukelt en heel lastig te strijken is. Daar is dit apparaat echt een verademing voor! Even met stoom erlangs en de kreukels verdwijnen als sneeuw voor de zon! Je bent erg snel klaar en het is zo makkelijk dat het niet eens een vervelend klusje is om je wasgoed weg te werken. Al met al ben ik er wel erg blij mee.

Pluspunten

• Makkelijk
  • snel
  • Effectief

Minpunten

• neemt ruimte in beslag

a***************@g******** 22-01-2024
Geschreven voor: Tefal Kledingstomer IT3274

Als een drukbezette, 40-jarige moeder met een diepgewortelde hekel aan strijken, heeft de Origin Home IT3274 Kledingstomer mijn kijk op kledingverzorging veranderd. Bij het eerste gebruik was ik direct gecharmeerd door het strakke, minimalistische ontwerp dat naadloos aansluit in ons huishouden. Het integrale kledingophangsysteem is een slimme toevoeging die zowel ruimte bespaart als functionaliteit biedt. In gebruik blinkt dit apparaat uit door zijn efficiëntie. De snelle opwarmtijd van slechts 45 seconden en de continue stoomproductie van 42 g/min maakten het mogelijk om snel en effectief kreukels uit kleding te verwijderen. Het grote waterreservoir van 1,4 liter is een uitkomst; ik hoefde niet constant bij te vullen, een verademing vergeleken met mijn vorige handstomer. Het apparaat biedt drie stoomstanden, waardoor ik voor elk kledingstuk de juiste behandeling kon kiezen. De meegeleverde handschoen en textielborstel waren handige accessoires die de gebruikservaring verbeterden. Kortom, deze kledingstomer is een must-have voor wie efficiëntie en stijl waardeert in huishoudelijke taken.

henrikek 19-01-2024

Tefal kledingstomer

Geschreven voor: Tefal Kledingstomer IT3274

Ik ben tevreden over onze kledingstomer. We hebben er voor extra erbij naast ons gewone stoomstrijkijzer. Hij staat op de slaapkamer en oogt eigenlijk minder groot dan ik eerst dacht. Ideaal om even wat aan op te hangen en eventueel bij te stomen als er kreukels inzitten. Hij is zo snel opgewarmd, dat het gewoon ' even snel' kan voor je naar het werk gaat of een uitje. De meeste kreukels gaan er vlot uit.

Pluspunten

• design
  • ophangpunten
  • snel gebruiksklaar

a**********@h********** 18-01-2024

Ik had een hoge verwachting

Geschreven voor: Tefal Kledingstomer IT3274

Een mooi apparaat maar toch niet helemaal wat ik er van verwachtte. De stang waar de stoom doorheen gaat is erg stug en korter dan ik had verwacht. De stoom is krachtig genoeg en kan je instellen in verschillende standen. Voor lichte stoffen werkt het prima en zakken de kreukels er wel uit. Bij iets zwaardere stukken blijven de kreukels zitten in de stof. Eenvoudig in elkaar te zetten, de handschoen is een fijn accessoire die echt goed de hitte weert.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • design

Minpunten

• stug
  • doet niet wat ik hoopte

AliceJ 18-01-2024

Praktisch en mooi vormgegeven

Geschreven voor: Tefal Kledingstomer IT3274

Er zijn drie standen voor de stoomtoevoer en deze zijn krachtig genoeg om kreukels uit lichte stoffen te laten verdwijnen. Bij wat dikkere stoffen blijven de kreukels nog wel zitten. Het snoer is wat stug en niet heel makkelijk te manoeuvreren. Een groot pluspunt vind ik de vormgeving. Door het design en de kleur kun je de stomer gewoon in een hoek van de kamer zetten, zonder dat het rommelig oogt. Makkelijk ook om even wat kleding aan te hangen! Een handige extra is de bijgeleverde handschoen waardoor je makkelijk en zonder ongelukken kunt stomen.

Pluspunten

• Ideaal voor shirts en blouses
  • Handig te gebruiken als kapstok
  • Inclusief handschoen voor veilig stomen

Minpunten

• Stug snoer

d**********@h********** 17-01-2024

Fijne kledingstomer

Geschreven voor: Tefal Kledingstomer IT3274

Ik heb de kleding stoomreiniger IT 3274 nu enkele weken in gebruik en ben zeer tevreden. Het werkt makkelijk en snel en je hebt stoffen snel een opfrisbeurt gegegen. Zowel op dikkere stoffen als blouses en op de stoffen bank nu uitgeprobeerd, alles word lekker fris en kreuken verdwijnen. De slang is van goede lengte, maar ik merk wel als je langere kledingstukken op de houden hangt en je verder naar beneden gaat de slang soms dubbelvouwt waardoor de stoom dan blokkeert. Het waterreservoir is ruim, zo kun je het apparaat een geruime tijd gebruiken, ook op de hoogste stand die ik vooral gebruikt heb nu met de winterse stoffen. Het apparaat staat stabiel en is handig in gebruik, geen moeilijke stappen, gewoon aanzetten, even wachten en als de stoom start aan de slag gaan. Ondertussen op truien, de stoffen bank, sportbh's en blouses uitgeprobeerd en op alle materialen gaat het prima.

Pluspunten

• Meerdere stoomstanden
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Slang gaat soms dubbel zitten

Dianatvs 17-01-2024

Ideaal om snel kreukvrij te maken

Geschreven voor: Tefal Kledingstomer IT3274

Ik heb dit apparaat gekocht naast mijn strijkijzer, omdat ik echt een bloedhekel heb aan strijken maar wel af en toe wat kreukels snel wil wegwerken. Dit apparaat is top daarvoor. Wij hebben hem in ons washok staan, hij staat dus altijd klaar voor gebruik. Kwestie van stekker in het stopcontact en gaan.
De voordelen van dit apparaat vind ik dat hij gebruiksgemak biedt. Het is ideaal dat je er een kledingstuk aan op kunt hangen en de meegeleverde handschoen biedt goed bescherming tegen de warmte. Ook krijgt hij goed de kreukels uit kleding, ook bij bijvoorbeeld wat dikkere stoffen als truien lukt dit.
Het nadeel van dit product vind ik dat je niet ziet hoe lang het opwarmen duurt. Dit duurt een aantal minuten. Op een gegeven moment zie je de stoom eruit komen en weet je dat hij op temperatuur is, maar het was gebruiksvriendelijker geweest als je dit bijvoorbeeld door middel van een lampje had kunnen zien. Verder kan ik me voorstellen dat hij voor echt lastigere stoffen zoals een overhemd niet helemaal geschikt is en dat je alsnog aan de slag moet met een strijkijzer.

Pluspunten

• Volledig apparaat
  • Efficient
  • Werkt snel en makkelijk kreukels weg

Minpunten

• Opwarmduur is niet zichtbaar

Tanto 16-01-2024

Handig en snel

Geschreven voor: Tefal Kledingstomer IT3274

Het apparaat is voorzien van een duidelijke handleiding.
De kledingstomer is voorzien van een handige kapstok. Hierdoor kunnen kledingstukken worden opgehangen en gestreken. Dit is vooral handig voor grote kledingstukken, zoals jassen en jurken.

Het apparaat warmt snel op, lekker makkelijk in de ochtend dus . De stoomtemperatuur is instelbaar op twee standen, zodat het apparaat geschikt is voor meerdere soorten stoffen.