Beste deals -18% Laagste prijs ooit!
  • Test panel 7.6 mei 2022

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de SteamOne Foldable op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

s**********@k********* 17-07-2022

Geen aanrader

Geschreven voor: SteamOne Foldable

Deze kledingstomer is helaas niet wat ik verwacht had. In de eerste plaats ligt hij erg zwaar in de hand. Daarom zou ik hem niet zo snel op reis meenemen. Maar vooral vind ik hem erg onhandig in gebruik:
Het kledingstuk moet hangen, dus je kunt het niet liggend op bijvoorbeeld een strijkplan stomen.
Verder is het alleen mogelijk om het apparaat verticaal te gebruiken en niet horizontaal, wat tijdens het gebruik niet handig en logisch is.
Bovendien is het snoer veel te kort, dus is het apparaat maar op beperkte plaatsen in huis te gebruiken.
Het was veel beter geweest als het apparaat snoerloos was.
Nee, ik ben niet tevreden en zou deze kledingstomer dan ook niet aanraden.

Ben00 30-06-2022

Gebruiksvriendelijke stomer

Geschreven voor: SteamOne Foldable

Het ontkreuken van m'n kleding ging erg vlot en makkelijk met deze stomer! Naast dat het snel mijn kleding kreukvrij maakt, is het ook nog eens een mooie stomer met een mooie verpakking. Er zijn twee verschillende reservoirs, beide wat aan de kleine kant. Hierdoor moet je het regelmatig bijvullen, maar dat is op zich geen probleem. Doordat je het snoer er makkelijk uit kan halen, kan je de stomer makkelijk meenemen naar andere plekken. De stomer is wel wat zwaar, maar verder ben ik erg te spreken over de SteamOne!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik (instructiefilmpje)
  • Snel van kreukels af
  • Snel warm (15 sec ongeveer)

Minpunten

• Wat zwaar
  • Kleine waterreservoirs

k*******@g******** 29-06-2022

ideale stomer voor op reis en thuis

Geschreven voor: SteamOne Foldable

De subtiele en vouwbare stomer is ideaal voor op reis. Heeft een strak design en kleur is ook nog is erg modieus. Heb de stomer meegenomen op reis om mijn kleding van kreukels te ontdoen en deze werkt geweldig. De bijgeleverde kledinghanger die met zuignap te bevestigen is kan overal opgehangen worden, ik hang het meestal tegen de spiegel of douchecabine dan hangt die het stevigst. Twee waterreservoirs, de kleine gebruik ik als ik 1 kledingstuk moet stomen en de grote voor meerdere en dit is vaak meer dan genoeg. Het opwarmen is snel gedaan binnen secondes kan je de stomer al gebruiken. De kreukels zijn er snel uit en ook voor het opfrissen, ontdoen van geuren werkt deze stomer goed. Vind het strijken van kleding vaak een gedoe dus ik pak vaker de stomer dan de strijkbout, dus thuis gebruik ik altijd de stomer. Het resultaat is relatief goed, minder tijd verbruikt en de kreukels zijn er ook uit. Voor op reis is het een zeer compact apparaat met wat gewicht, duidelijk dat het een kwalitatieve goede stomer is. Er komt veel stoom uit de stomer, dus groot vermogen hierdoor sneller kreukels uit de kleren. Top apparaat. Kortom compact en hierdoor ideaal om mee te nemen. Een upgrade van mijn vorige kledingstomer.

Pluspunten

• snoer kan los
  • veel vermogen
  • gebruiksvriendelijk
  • eenvoudig

LieveT 11-06-2022

Prima als hij werkt

Geschreven voor: SteamOne Foldable

Al lang speelde de gedachte over de aankoop van een kledingstomer. Na veel opzoekingswerk, ging ik voor de duurdere SteamOne. De SteamOne zit verpakt in een luxe zwarte doos. In de verpakking zit een luxueus toestel, een kabel, 2 water reservoirs(80 en 150 ml) een ophang haak, een opzet borsteltje, een isolatie pad, een reis étui en korte gebruiksaanwijzing. Ook kan je in de doos de QR Code scannen voor een kort gebruikersfilmpje. Wat me bij het uitpakken onmiddellijk opviel, is dat het toestel zwaar in de hand ligt. Het toestel heeft slechts 2 knoppen. De aan-en uit knop en de stoom knop. Bij 2x drukken op de stoomknop, kleurt deze groen en gaat hij in eco modus, wat hier niet steeds het geval is. Bij het aanzetten is hij na 15 sec klaar voor gebruik. Bij het drukken op de stoomtoest, kleurt deze blauw en komt er stoom vrij. Erg bizar aan het toestel is dat hij regelmatig volledig uitvalt tijdens het gebruik, zonder de aan-uit toets aan te raken en deze dan ook weer zeer moeilijk op te starten is. De periode dat hij het wel doet, levert hij prima werk. Wel jammer dat er geen hitte handschoen bij geleverd is, om het kledingstuk vast te houden tijdens het stomen. De ophanghaak is dan wel weer een pluspunt. Een handig toestel voor snel even een kledingstuk op te strijken, maar zeker niet voor de hele strijk te doen. Doordat het toestel plooibaar is, gaat hij snel mee de reiskoffer in. Een prima toestel als hij werkt, maar door de uitvals momenten, kan hij mij niet helemaal overtuigen.

Pluspunten

• Luxueus
  • Hoge stoomafgifte
  • Plooibaar toestel voor op reis

Minpunten

• Zwaar
  • Klein waterreservoir
  • Valt regelmatig uit tijdens gebruik
  • Geen hitte handschoen meegeleverd

Gullie 04-05-2022

Mooie luxe stomer

Geschreven voor: SteamOne Foldable

Ik was nogal verrast door de verpakking. Ik kreeg meteen het gevoel dat ik een luxe product aan het uitpakken was. Er zitten enkele accessoires bij zoals een opberg pouch, erg handig voor onderweg, een hittebestendige onderzetter en 2 waterreservoirs. Het product is best zwaar, maar voelt dus degelijk aan. Mooi, strak ontwerp en ik vind het zwarte erg mooi. Ik ben wel bang voor krassen, daarom ben ik blij dat er een pouch bij zit.
Ik wilde deze stomer vooral graag testen om mee te nemen naar werk, om snel mijn bloesjes mooi te maken. Onderweg in de auto krijg ik namelijk snel kreukels en ik voel mij dan de hele dag ongemakkelijk. Dunne bloesjes zijn goed te stomen, maar met dikkere kledingstukken had ik niet veel succes. Het is een compacte stomer, dus makkelijk mee te nemen naar werk of op vakantie. Ik strijk vooral mijn bloesjes en ik vind dit in mijn situatie dus wel een goed alternatief voor een strijkijzer. Ik heb de strijkplank al opgeruimd.

Sid 02-05-2022

Modern design, niet altijd praktisch

Geschreven voor: SteamOne Foldable

Ik heb de SteamOne een paar weken mogen testen. De doos waar het apparaat in geleverd wordt ziet er luxe uit. De kledingstomer is netjes verpakt. Het design van de SteamOne is modern en het apparaat ziet er prachtig uit.

Je klikt het waterreservoir eenvoudig los. Er worden twee reservoirs meegeleverd, een grote en een kleine. Het nadeel van het reservoir is dat het gat om water te vullen erg klein is. Het apparaat start op in slechts 15 seconden. Ten opzichte van een strijkijzer bespaar je met deze kledingstomer veel tijd.

Je kunt het apparaat alleen rechtop gebruiken. Dat is in de praktijk erg onhandig. Met andere kledingstomers kun je kleding ook plat neerleggen en stomen. Dat gaat met de SteamOne niet. Het doseren van de hoeveelheid stoom is ook niet echt mogelijk. Andere kledingstomers hebben een trigger waarmee je de hoeveelheid stoom kan doseren. Een ander nadeel van de SteamOne is dat het niet op batterijen werkt, maar in het stopcontact ingeplugd moet worden. Het snoer is ook wat aan de korte kant.

De SteamOne is een kledingstomer die er flitsend uit ziet en prima werkt als je kleding verticaal stoomt. Het apparaat is echter niet zo praktisch in gebruik. Er zijn betere kledingstomers op de markt voor de helft van de prijs. Daarom raad ik de SteamOne niet aan.

Pluspunten

• Prachtig design
  • Start snel op

Minpunten

• Kan niet horizontaal stomen
  • Gat waterreservoir erg klein
  • Kan stoom niet doseren
  • Kort snoer

patrickaa 26-04-2022

Zeer fijn en goede stoomapparaat

Geschreven voor: SteamOne Foldable

De SteamOne, is een mooi vormgegeven apparaat.
Het gebruiksgemak is erg gemakkelijk en spreekt bijna voor zich.

Ik heb als eerste de kleine watercontainer getest in het apparaat, maar deze is snel leeg.
Dus vandaar gebruik ik de grote watercontainer en hiermee kun je makkelijk 3 a 4 kledingstukken mee stomen.

De kreukels in blouses zijn snel weg en een blouse is dus in 1 minuutje kreukvrij en fris gestoomt.

Ook jeans zijn goed te stomen en een kledingstuk even opfrissen is gedaan in een tel.

Ik heb in mijn testfase dus heel veel plezier gehad met het gebruiksgemak van de SteamOne!
Het maakte het kreukels verwijderen uit onze kleding echt een feest.

Ik kan de SteamOne dus eerlijk echt aanraden!

PatrickAA

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen.
  • Snel kreukels verwijderen uit kleding.
  • Kleding snel hygienisch opfrissen.

Minpunten

• Kleine watercontainer is snel leeg.

Marleen 26-04-2022

Krachtige en luxe stoomapparaat

Geschreven voor: SteamOne Foldable

Ik ben zeker tevreden over het gebruik van de SteamOne. Het is een krachtig apparaat waarbij verschillende soorten stof ontkreukt kunnen worden. Het product heeft een luxe uitstraling. Qua gewicht vind ik het product iets aan de zware kant. Ook het (grote) waterreservoir moet je regelmatig bijvullen, omdat deze na 1 of 2 kledingstukken leeg is. Verder kun je de SteamOne compact opbergen, zodat je deze mee kan nemen op reis. Een nadeel vind ik wel dat het apparaat niet draadloos is.
Je ontvangt de SteamOne in een nette en compacte opbergbox.

Pluspunten

• Luxe design
  • Kreukvrije kleding
  • Handig te gebruiken
  • Makkelijk voor op reis

Minpunten

• Waterreservoir snel leeg
  • Niet draadloos

Gwen Wilms 25-04-2022

Snel ontkreuken met SteamOne FD80B

Geschreven voor: SteamOne Foldable

SteamOne FD80B afgelopen weken mogen testen. Luxe uitstraling van zowel verpakking als het mooie strakke design. Met behulp van gebruiksaanwijzing redelijk snel gebruiksklaar. Waterreservoir is makkelijk bij te vullen terug te plaatsen in het apparaat. Het is even wennen om de de juiste slag te pakken om de stof te ontkreuken maar het lukt redelijk goed wanneer de stof wordt gladgetrokken en je de stoomkop tegelijkertijd goed strak over de stof laat glijden. Het kan een stoomstrijkijzer niet vervangen maar is ideaal als je even snel een gedragen broek of blouse wilt ontkreuken en/of opfrissen. Nog fijner zou zijn wanneer het snoer langer is of dat het apparaat op een accu zou werken om bijvoorbeeld gordijnen of een matras op te frissen en/of desinfecteren.

Pluspunten

• luxe uitstraling verpakking
  • mooi en strak design
  • gebruiksvriendelijk
  • snel ontkreuken en/of opfrissen

Minpunten

• niet snoerloos te gebruiken

Miranda 25-04-2022

Luxe handstomer, handig op reis

Geschreven voor: SteamOne Foldable

Ik heb deze kledingstomer een tijdje mogen testen. De stomer wordt in een mooie, luxe verpakking geleverd, met daarbij een matje waar de stomer op kan staan, twee waterreservoirs, een zuignap en een kledingborstel. De stomer zelf zit in een katoenen zak, zodat je hem mee op reis kon nemen. Mijn eerste gebruikersfout was al dat ik dacht de stomer zonder snoer te kunnen gebruiken. Dit kan dus niet, en is wat mij betreft wel een kleine beperking. De stomer heeft een normale stand en een eco stand en is qua gewicht goed te bedienen en is mega snel klaar voor gebruik. Het is wel belangrijk dat je de stomer goed rechtop houdt, doe je dit niet, dan kan de stomer geen stoom produceren (dit herken je ook aan een soort pruttelend geluid uit de stomer). De stomer heeft een groot oppervlak waardoor je kledingstukken snel kunt stomen. Er komen wel een beetje waterspetters uit, dat is niet heel erg, maar wel onhandig wanneer je je kledingstuk meteen aan wilt trekken. Al met al zou ik deze handstomer aanraden als je vaak op reis gaat en een stomer nodig hebt (let wel op de wattage, want deze kun je niet in iedere hotelkamer gebruiken - in Engeland deed ‘ie het niet).

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Eco stand
  • Groot oppervlak

Minpunten

• Spettert een beetje
  • Minder goed bij dikkere stoffen

Anniek 23-04-2022

Snel & krachtig

Geschreven voor: SteamOne Foldable

Strakke design en komt heel netjes verpakt. Je krijgt een (reis)zakje mee waar je het netjes in kan bewaren/meenemen. Je krijgt er twee water reservoirs bij, voor wat kleinere items en voor als je wat meer wenst te gaan stomen. Ook krijg je een soort borsteltje dat op de steamer kan zetten, zodat je niet direct de stof aanraakt. Na wat kleine opstartproblemen werkt het prima! Warmt zichzelf snel op en is dus gauw te gebruiken. Het is krachtig en ligt goed in de hand. Opletten dat je jezelf niet verbrand, stoom is echt heet. Je krijgt een soort rubberen ondergrond mee, zodat je niet je tafel of iets dergelijks beschadigd. Verschillende kledingstukken geprobeerd en tot dusver geen klachten! Kleding is misschien niet zo ontkruikt als dat je een strijkijzer zou gebruiken, maar het is wel een stuk handiger en je verfrist kleding ermee. Katoenen stukken ben je wel het langst mee bezig, maar alsnog kost het je minder dan 3 minuten om het mooi te krijgen. Wat ik ook erg handig vind is dat het dus een prima reisformaat is, kan het dus makkelijk meenemen zodat je overal snel je kleding kruikvrij kan maken. Geen gedoe met strijkijzers. Eigenlijk geen minpunten, misschien dat je het vaak moet bijvullen als je een paar kledingstukken of grotere stukken hebt, maar ja het is tenslotte een reisformaat dus begrijpelijk.

Pluspunten

• Snel te gebruiken
  • Travelsize
  • Krachtig
  • Strakke design

Minpunten

• Kleine opstartproblemen gehad

m********@l****** 11-04-2022

Fijn product, chique uitstraling

Geschreven voor: SteamOne Foldable

Afgelopen weekend deze hand kleding stomer mogen ontvangen om te testen. Het uitpakken was al een cadeautje zoals dit is verpakt. Het apparaat zelf vindt ik een erg chique uitstraling hebben. Eigenlijk wijst alles zich vanzelf, aan de binnenkant van de doos staat een QR-code en als je die scant zie je precies hoe hij werkt. Zodra je hem aansluit aan het netsnoer en opwarmt is hij vrij snel op temperatuur. Het enige wat ik een "nadeel" vindt is dat de water reservoirs snel leeg zijn. Maar misschien moet ik daar nog mijn handigheid in vinden.
Wat ook erg handig is , is dat hij opvouwbaar is en dus makkelijk mee te nemen is op reis te nemen.
Naast het snelle opwarmen heeft hij ook een eco stand.

Pluspunten

• snel op temperatuur
  • chique uitstraling
  • opvouwbaar makkelijk om te nemen met reizen

Minpunten

• waterreservoir gaat snel leeg