EasyWalker Easywalker Sky Deluxe blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de EasyWalker Easywalker Sky Deluxe blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

nath04 02-03-2010

Super wagen!

In eerste instantie hadden wij een bugaboo waar we tevreden over waren. Echter hoe zwaarder onze zoon, hoe minder lekker de bugaboo ging lopen. Met ook nog boodschappen erin, liep ik meer tegen te sturen dan ontspannen te wandelen.

Na het lezen van de revieuws op kieskeurig.nl en de testen van de consumentenbond, besloten wij de bugaboo te verkopen en een easywalker sky deluxe aan te schaffen.

Wat een verademing!!! Mijn zoontje is inmiddels bijna 12 kg en zelfs met boodschappen rijdt de wagen super. Hij stuurt iets zwaarder, maar goed met al dat gewicht erin is dat te verwachten. Ondanks dat is de wagen nog steeds enorm wendbaar en makkelijk te hanteren. De ligstanden zijn zeer goed en makkelijk in te stellen dmv de ritsen. Onze zoon vindt het heerlijk er in te zitten. In de bugaboo sliep hij nooit, maar doordat deze wagen een beter vering heeft, ligt hij nu bij regelmaat "te relaxen" als we op pad zijn.

De kinderwagenbak hebben we nog niet in gebruik gehad, maar qua afmeting doet hij absoluut niet onder van de bugaboo: lekker groot dus!!! En dat is erg fijn. Je kindje hoeft zo niet noodgedwongen te vroeg in de wandelwagen als hij/zij nog niet kan zitten.

Ook de voetenzak is zeer goed bevallen. -10 of niet, ons zoontje is altijd lekker op temperatuur. De zak houdt goed de wind tegen. Handjes en voetjes zijn altijd lekker warm. Wat prettig is, is dat de zak hoogsluit, waardoor je kindje goed in de voetenzak warm kan blijven. Vele voetenzakken komen tot de middel!

Ook de ritsen in de begagemand zijn zeer prettig. Niet meer stoeien bij de kassa om de boodschappen in de mand te krijgen. Gewoon open ritsen, er in doen en hup weer rijden!

Ook het in en uitklappen gaat er gemakkelijk. Tevens kan je aan de hand van de safetylock controleren of de wagen goed is uitgeklapt. Bij de bugaboo heb ik moeten oefenen met in en uitklappen, maar bij de EW was dit totaal nodig.

Kortom deze wagen had ik meteen moeten kopen!!!

meep 04-11-2009

De kinderwagen hebben wij nu ruim een jaar in bezit. Het is echt een superwagen. Een aanrader!! Wij lopen vaak in de bossen en over mul zand, de wagen loopt er gewoon soepeltjes doorheen. Natuurlijk rijdt de wagen ook goed op de gewone straat. De wagen is goed stabiel, dat heb ik met andere kinderwagens wel anders meegemaakt (quinny buzz, liep overal vast en mn handen zaten steeds klem door het ozo makkelijke zelfuitvouw systeem, niet handig dus, quinny 4 wiel, niet te duwen zo zwaar, quinny zapp, onhandig, je kind kan er niet in liggen en je kan niets maar dan ook niets aan de wagen hangen).

Verder heb ik een vrij groot kindje. Zij paste totdat zij kon zitten gewoon in de kinderwagenbak. super gewoon.

Ook is de service van de easywalker zeeeeer goed. met een telefoontje heb ik nieuwe adapterset van de easywalker gekregen omdat de bijgeleverde adapters te los op het frame dichtklikte. een andere keer vroeg ik om nieuwe dopjes voor op de wielen en zonder morren of mopperen kreeg ik ze gelijk toegestuurd.....

Een nadeel is wel dat je moeilijk bij het mandje onder de buggy komt....voor de rest is deze wagen echt onze pakezel.

Valk77 20-06-2009

Wij hebben de Easywalker nu twee maanden in gebruik en zijn er zeer tevreden over.
Echt een top product, stevig en makkelijk in gebruik. Ook zijn we blij met de grote kinderwagenbak, onze zoon is niet de kleinste maar kan hier nog best een poos gebruik van maken. We hebben alleen nog de oude versie (van voor feb. 2009) dus het was, in het begin, even stoeien om de bak er af te halen, maar voor de rest een echte aanrader...

rinke059 26-05-2009

Van alle babyspullen die we gekocht hebben is dit het slechte product!! Op zichzelf is de wagen is wendbaar, met 1 hand te besturen. Toen al onze spullen werden afgeleverd Schrokken wij want bijna geen enkel onderdeel passte volledig op elkaar. Wij zeiden het lijkt wel of dit product uit China komt.
Maar ja gezien de prijs leek ons dit niet zo waarschijnlijk totdat wij op de doos keken en ja hoor! Made in China!!! Kortom wij zijn onmiddellijk terug gegaan naar de winkel en hebben een goed en degelijk product gekocht.
per email

Afina 17-05-2009

Van alle babyspullen die we gekocht hebben is dit het beste product!! De wagen is super wendbaar, met 1 hand te besturen. Het mandje is inderdaad wat lastig te bereiken, maar als je even het klitteband losmaakt dan kun je er super veel in kwijt. In eerste instantie even moeite met het losmaken van de wieg, maar met de sluiting naar voren en beneden duwen tegelijk, geen enkel probleem! Dezelfde techniek ook bij de maxicosi adapters toepassen. Onze zoon van 8 maanden (70cm) past nog prima in de de wieg. De wagen is heel eenvoudig in te klappen. Kortom wij zijn zeer tevreden.

Tamaar 09-08-2008

Wij hebben de wagen nu een jaar in ons bezit en zijn dik tevreden.
We hadden hem oorspronkelijk uitgekozen omdat we graag een wagen wilde waarmee ik kon skaten (iets wat de fabrikant uiteraard om veiligheidsreden niet aanbeveeld, maar prima gaat. Je moet alleen het zwenkwiel vastzetten anders gaat dit wiebelen zodra je met wat hogere snelheid gaat) en die een hoge duwstang had voor mijn man van 1.95m.
Wij vonden ook de stoere design leuk. Echt een sportieve wagen.
Voordelen: -De wagen gaat over bijna elke ondergrond. Van rotsbodem tot mul zandstrand.
-Het mandje onder de wagen is lekker ruim, past een hele boodschappenmand in.
-Wij vinden hem dus ook makkelijk inklappen. Met buggyzitting geen moeite.
-regenschermen mooi afgewerkt en goed waterdicht.
-heel goed wendbaar, stabiel en rijd heel soepel, handig als je dus sportieve dingen met je wagen wil doen.
-zeer goede service van easy walker. 3 keer een beroep op ze gedaan en steeds perfect geholpen. Mocht je problemen met je wagen hebben, raad ik echt aan ze te bellen.
-een echte pakezel, je kunt alles op en aan je wagen kwijt, zonder dat hij uit balans raakt. Handig als je veel mee te slepen hebt, of lekker wilt gaan shoppen :-)

nadelen:
-wij vinden dat mandje ook lastig bereikbaar. Met de reisweig heb je dat niet, maar met de buggy moet je je kindje een stukje omhoogduwen. (wel lekker ruim)
-de wagen is erg groot, neemt dus veel plek in in gang en kofferbak en ook in kleine winkeltjes is het soms lastig. Ben je van plan om voornamelijk met je wagen de stad in te gaan en heb je niet zoveel ruimte, is deze wagen misschien niet de beste keus.
-de zitting kan inderdaad niet helemaal kaars rechtop, mijn kindje trekt zich op aan de bumperbar, maar het kan soms lastig zijn.
-in de ligstand zakt de rugleuning door, waardoor je kindje te ver achterover ligt. Ze hebben hier wel een noodoplossing voor, maar daar ben ik niet helemaal tevreden over. Misschien is dit in nieuwere design wel opgelost, maar ik zou er even naar vragen.

Ondanks de paar minpuntjes zijn we dik tevreden en zouden we bij een volgend kind meteen weer voor de easy walker gaan. Echt een superkar.

Dymphy 05-08-2008

Ik vind het ook een super kinderwagen.

Ik vind hem super in gebruik. Je kunt hem echt makkelijk in en uitklappen. Ik vind wel raar dat je de drukkers moet losmaken als je gebruikt maakt van de buggy, maar dat is maar een klein puntje.

Ik vond het vooral erg belangrijk dat de bak van de kinderwagen groot was, sommige kindjes liggen zo opgepropt in de wagen, dat is bij de easy walker in ieder geval niet zo. Echt een ruime bak.
Ook kan je veel kwijt in het boodschappenmandje.

Ik vind het een super degelijke, veilige wagen. We wonen in een nieuwbouwwijk en de straten zijn hier niet aangelegd. Maar hoe makkelijk dat je hier over de wegen kan, echt super.

Ik vind de wagen er ook erg leuk uitzien. Best een straks design.

Mijn minpuntje is dat je de buggy niet makkelijk in verschillende standen kunt zetten. Dit gaat met behulp van ritsen, wat er onlogisch is, vind ik.

lassmor 02-08-2008

Prima wagen! Mijn zoon heeft tot 7,5maand heerlijk in de reiswieg gelegen en geslapen. Veel ruimte.Vele uren wandelen erop zitten. Loopt heel soepel en is lekker wentbaar. Ook door het bos de niet zo gangbare paden, geen probleem.

Nu is de wagen omgebouwd naar wandelwagen en hij zit prinsheerlijk de wijde wereld in te kijken.
Met de boodschapjes opbergen blijft het bijna hetzelfde als met de reiswieg erop.

Nadeel vind ik wel dat de wagen nu niet meer zo makkelijk in klapbaar is!? Je moet dan alle drukkers losmaken.

Pindy 28-07-2008

We gebruiken de Easywalker Sky nu een paar weken en we zijn er erg tevreden over! De wagen is eenvoudig in- en uitklapbaar en met de Maxi Cosi adapter is even de stad in met de kleine een fluitje van een cent.

Een klein minpuntje is alleen dat de boodschappenmand slecht bruikbaar is wanneer je de reiswieg gebruikt. Doordat de reiswieg lager in het frame zit dan de zitting is de mand wat moeilijk bereikbaar.

MariskaM 26-07-2008

Wij hebben de DUOwalker en ik kan niets anders zeggen dan...Super!! Hij rijdt licht en soepel en is goed wendbaar.
In-en uitklappen gaat echt in een handomdraai.
Kortom erg tevreden.
Wij hebben hem gekozen voor twee kinderen van verschillende leeftijden. Onze kinderen zijn erg lang, dus ik ben op zoek gegaan naar een wagen waar ik nog lang plezier van kan hebben. De DUOwalker was met zijn ruime zittingen het meest geschikt.

Het enig minpuntje is dat de zittingen niet helemaal kaarsrechtop kunnen, maar wij gebruiken een kussentje als het nodig is.

atilla62 17-07-2008

We hebben deze superwagen nu 1 jaar in ons bezit. En hij bevalt nog steeds prima! Onze dochter heeft tot ze 9 maanden was heerlijk in de kinderwagen gelegen en nu zit en eventueel slaapt ze er altijd lekker in. Een paar keer een lekke band gehad, maar plakken gaat goed en bij de fietsenmaker ook n nieuwe binnenband gekocht voor 5 euro.
Al met al een heerlijke wagen waar we geen moment spijt van hebben gehad en nog elke dag van genieten.

Von28 03-06-2008

Wat een geweldige wagen is de EasyWalker SKY!

Ik heb me toen ik zwanger was eerst uitgebreid georiënteerd op internet. Hoewel er zoveel keuze is en ik eerst nog niet precies wist welke kinderwagen ik wilde, had ik wel al een aantal criteria waar DE kinderwagen aan moest voldoen.
Deze waren:
- Grote wielen met lucht banden
- Verstelbare duwstang
- Grote kinderwagenbak
- Verschillende posities zitting (van horizontaal tot verticaal)
- Grote boodschappenmand (we hebben geen tweede auto)
- En niet geheel onbelangrijk een mooi, goed en stevig frame.

Na een bezoek aan een babyzaak kwamen we tot de conclusie dat de EasyWalker SKY alle bovengenoemde criteria heeft.

Dat maakte de EasyWalker SKY tot DE kinderwagen en hebben van onze aankoop absoluut geen spijt.
Vrienden van mij die nu zwanger zijn, hebben de kinderwagen geleend om te voelen hoe hij rijdt en zij waren er zo enthousiast over dat ook zij er een hebben gekocht.

Elske 26-05-2008

Het maakt mijn man niet uit waar we zijn, in het bos, in de stad of op het strand, hij loopt als trotse en stoere vader graag achter de EasyWalker Sky. Het design vonden we gelijk prachtig. Daarnaast is de wagen goed in te vouwen en is de wagen niet zwaar om onze 38-tredentellende trap op te tillen.

Wel zijn we het met de vorige recensies mee eens dat je met de reiswieg moeilijk bij de boodschappenmand kunt. Maar ons kindje is bijna groot genoeg om in de zitting te kunnen zitten, dus nu uitproberen hoe dat gaat. Volgens vriendinnen van mij werkt dat uitstekend. Wij zijn in ieder geval erg blij met deze mooie, stoere kinderwagen.

Teun28 22-04-2008

Ik kan me volledig bij voorgaande review aansluiten. Wij hebben de wagen ruim een jaar in bezit en ook wij zijn erg tevreden en ja, de rugleuning had iets rechterop gemogen. Dat schijnt inmiddels bij de 2008 modellen verbeterd te zijn door extra riempjes aan de achterzijde bovenaan de leuning, dus ook dat probleem is dan opgelost. Inderdaad is de bereikbaarheid van het boodschappenmandje niet ideaal, maar wel relatief stevig is. Wij hebben de wagen vergeleken met de One Three Hill Urban Jungle, maar de EasyWalker komt degelijker over, loopt lichter en heeft bij de duo-variant, waarnaar we nu kijken ook een verstelbare duwstang, wat de Urban Jungle Duo standaard niet heeft (kun je wel bijkopen). Bovenal is de Urban Jungle aanmerkelijk duurder en ook daar zit het kindje bij oudere modellen (voor modeljaar 2007) niet mooi rechtop. Wij hebben ze beide uitvoerig bekeken en vinden het beide superwagens, maar de EasyWalker gewoon net iets beter.
De reiswieg is lekker groot. Onze zoon heeft er ruim 9 maanden in kunnen liggen. Wij hebben ook bewust op het formaat reiswieg gelet bij de keuze.
Voorafgaand hebben we ook nog even de Koelstra Flexxo (als ik me goed herinner) bekeken, maar deze viel al snel af: stangenstelsel is aanmerkelijk minder stabiel en de constructie van het voorwiel (gemonteerd in kunststof) zag er niet degelijk uit. Bovendien schijnt de service van Koelstra weinig klantvriendelijk te zijn, was het unanieme antwoord.
Ook de Quinny viel eigenlijk direct af vanwege de erg kleine reiswieg.
Kortom, de EasyWalker is een echte aanrader, zeker als je graag het bos/strand opzoekt.

amigo77 04-04-2008

W hebben de wagen gelijk bij de introductie gekocht. Wat een heerlijke kinderwagen. Geen minuut spijt gehad van deze aankoop.Het is een goede allrounder: goed bruikbaar van bos tot stad.Smaken verschillen, maar wij vinden dat hij een mooi, stoer en degelijk uiterlijk heeft. ook de oma met reeds twee andere kleinkinderen kan hier goed mee overweg.

Pluspunten:
*grote reiswieg met een goed matrasje dat een overtrek heeft met zowel eenkatoenen zijde heeft als een fleece zijde.
*zeer makkelijk opvouwbaar.
*grote mand onderin.
*heel degelijk: we hebben de wagen nu twee jaar zeer intensief gebruikt zonder problemen.
*licht van gewicht.
*bekleding is makkelijk te verwijderen en goed te wassen.
Minpunten:
*bij gebruik van de reiswieg is de mand zeer slecht bereikbaar.
*een mogelijk nadeel kan zijn dat de rugleuning in de meest rechte stand toch nog vrij liggend is. Ons kind vindt dit geen probleem daar zij zich wel recht trekt mbv de bumperbar. Is ze een beetje moe, an kan ze zich lekker laten hangen.