Bosch MUM48A1 keukenmachine antraciet, zilver - Reviews

tile-Aantal standen
3 snelheden/standen
Functies
kloppen en mixen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM48A1 keukenmachine antraciet, zilver op Kieskeurig.nl.

jongerden1 28-07-2019

Bosch MUM48A1

Geschreven voor: Bosch MUM48A1 keukenmachine antraciet, zilver

Prima apparaat dochter heeft er ook 1 niets op aan te merken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Vink 31-07-2016

veelzijdig apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM48A1 keukenmachine antraciet, zilver

Deze keukenmachine is niet alleen veelzijdig door de vele mogelijkheden, maar ook gebruiksvriendelijk en gemakkelijk in het gebruik. Omdat de meeste onderdelen in de afwasmachine kunnen, valt het schoonmaken mee.

Gerie62 08-03-2016

Geweldige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM48A1 keukenmachine antraciet, zilver

Een stille keukenmachine die zijn werk heel goed doet, voorzien van een aantal accessoires zoals een snijmachine. Snel schoon en dankzij de spatdeksel geen spetters in de keuken.

truusd 09-02-2016

mooi disign. makkelijk uit te breiden met hulpstuk

Geschreven voor: Bosch MUM48A1 keukenmachine antraciet, zilver

-Bij mijn vorige keukenmachine kon ik de dikte van de snijschijf instellen dat kan bij deze helaas niet.
-De mengkom vind ik onhandig vasthouden als ik het beslag bv in een cakevorm wil schenken.
- niet echt heel snel met mixen.
+ weinig lawaai
+ makkelijk schoon te maken
+ handig extra accessoires bijbestellen via de site.

Andrewoopi 01-11-2015

Krachtige, goede mixer

Geschreven voor: Bosch MUM48A1 keukenmachine antraciet, zilver

Deze mixer is een krachtige die zonder veel moeite zelfs dik beslag klopt. Hij werkt uitstekend en mixt naar tevredenheid. Als ik een minpunt zou moeten aangeven (en dit is heel erg op elke slak zout leggen) dan is de bekleding van de kom aan de binnenkant vervelend om met je handen langs te gaan

EleAria 17-01-2014

Wat een supermachine!

Geschreven voor: Bosch MUM48A1 keukenmachine antraciet, zilver

Heb de machine nu een paar weekjes in bezit en ben zo blij met deze machine. Hij is handig, snel en makkelijk in gebruik. Hij snijdt de aardappelen voor de gebakken aardappelen, snijdt de wortelen en uien voor de hutspot, bij het maken van cake stond er in de gebruiksaanwijzing dat het cakebeslag eerst 1 minuut op lage snelheid en daarna 5 minuten op hoge snelheid gemixt moest worden, de machine deed zijn werk en ik heb onder het genot van een kopje koffie en de Ipad zitten wachten tot de tijd voorbij was. Daarna was het enkel nog maar het beslag in de vorm doen en hup de oven in. Vond de cake een stuk luchtiger dan voorheen. Dus tot nu toe niets dan goeds te melden over deze machine.