Bosch MUM48A1 zilver, antraciet - Reviews

Inhoud kom
4 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Beoordeling op basis van 1 review

Diedo 23-09-2014 Product paar dagen in bezit

Wij wilden al lang een keukenmachine hebben en vorige week hebben we de knoop doorgehakt. Na veel zoeken, vergelijken en testen op YouTube zijn we voor deze Bosch gegaan en wat zijn we (vooral mijn vrouw) er blij mee.

Aangezien we zijn overgestapt op het maken van "zelfgemaakte voeding" i.v.m. allergieen is dit een uitermate geschikt apparaat. In 1 week zijn er meerdere broden, muffins en cakes gebakken van allerlei soorten deeg. Het resultaat is verbluffend! Alle ingredienten worden echt goed gemengd. De Bosch vergeet niets en neemt alles mee.

Geluid: Hij maakt geluid maar vergeleken met een vorige machine van Bestron is deze muisstil :-).

Stevigheid: De machine is en ziet er degelijk uit. Door de zuignapjes staat hij zeer stevig op ons houten aanrecht.

Accesoires: Deze zijn duur maar als je goed vergelijkt scheelt het soms de helft van de prijs. In dit geval was dat Redcoon.

Tip: wij hebben een blender gekocht voor deze Bosch. We hadden een keuze tussen een plastic en glazen blender. Na veel teleurstellende revieuws over de plastic blender zijn we voor glas gegaan.

Tot nu toe zeer tevreden. We houden jullie op de hoogte.