Magimix Cuisine Systeme 4200 Wit wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Magimix Cuisine Systeme 4200 Wit wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

BertHazel 14-01-2013

Over het algemeen ben ik tevreden met de machine. Wel een paar opmerkingen: De machine was dom verpakt. Bij het uitpakken brak de deksel van de opbergdoos. Overigens is de opbergdoos erg handig, geen losse onderdelen in de keukenla.
In het gebruik blijkt dat de handgreep van de mengkom niet goed is schoon te maken. Er blijft vloeistof achter in de binnenkant van de greep en dat gaat op de duur schimmelen.
Het is praktisch onmogelijk om dit schoon te maken.
De bedieningsknoppen blijven af en toe steken omdat er vuil tussenkomt. Ook dit is lastig schoonmaken.
Ik had meer verwacht voor de prijs van de machine.

BertHazel 04-05-2013

Aanvulling op review:
Ik heb een email naar Magimix in Frankrijk en Magimix Nederland gestuurd over over het schimmel in de greep. Ik heb geen enkele reactie ontvangen!

joostvA 13-05-2013

Toevallig kom ik vandaag op deze pagina terecht vanwege het zelfde euvel "handgreep niet schoon te krijgen".

Eens kijken of ik wel reactie krijg.