Tefal Wizzo keukenmachine QB3101 wit, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Wizzo keukenmachine QB3101 wit, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Esther 03-07-2019

Mooie robuuste mixer die goed mixt

Mixer ziet er mooi en robuust uit en staat stevig op de ondergrond. De mixer doet wat hij moet doen en dat doet hij goed. De zilverkleurige mengkom is mooi en lekker groot en de antispat deksel voorkomt knoeien. Slagroom en eiwit zijn in handomdraai geklopt en ook kneden van beslag is in een handomdraai gepiept. De mixer is makkelijk in gebruik en de hulpstukken zijn eenvoudig te verwisselen. Als je opzoek bent naar een degelijke en snelle basis mixer dan kan ik de mixer zeker aanbevelen.

Pluspunten

• stevige mixer
  • onderdelen mogen in de mixer
  • mixt in snel tempo

Minpunten

• prijzig

Jarinda 03-07-2019

Degelijke mixer

Fijne mixer, die goed alle ingrediënten van de bodem mee mengt. Staat stevig op het aanrecht door de zuignappen.
Nadeel is dat hij op volle kracht best veel geluid maakt en dat er geen dekseltje voor het spatschild bij zit.

Pluspunten

• Mengt alles goed door elkaar
  • Zuignappen

Minpunten

• Maakt flink geluid op volle toeren
  • Deksel van spatschild ontbreekt

Grietje 18-06-2019

Fijne machine voor hobby patissier

Fijn apparaat wat doet wat ie moet doen.
Gemakkelijk in gebruik. Gemakkelijk schoon te maken. Krachtig apparaat. Vloeibaar beslag zonder klontjes. Pakt alles mee. Staat stevig door de zuignappen. Maakt wel redelijk veel lawaai. Er zit een vrij scherpe rand aan de kom, maar dat zorgt er ook weer voor dat als je iets eruit schenkt, je niks morst.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Uiterlijk
  • Kracht

Minpunten

• Geluid
  • Scherpe rand van de kom

FleurVerton 14-06-2019

Krachtige keukenmachine

Ik heb de machine nu enkele weken in gebruik en ik ben zeer tevreden! De motor is krachtig genoeg om goed te kloppen en hij staat stabiel op het aanrecht. Voor mixen, mengen en kloppen zijn verschillende attributen welke makkelijk te plaatsen zijn. De machine is vrij groot, maar past hier goed in een keukenkast. Als minpunt kan ik alleen bedenken dat de motor op vol vermogen aardig wat geluid maakt en dat je zo nu en dan de ingrediënten van de kanten moet halen om ze goed te kunnen laten mixen. Als pluspunt : zeer krachtig, handig in gebruik en alle onderdelen zijn goed schoon te maken. Een aanwinst in elke keuken dus!
-----------------------------------------------------

Pluspunten

• Krachtig
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Veel geluid

Diane 14-06-2019

Fijne mixer

De mixer mogen testen, conclusie is een fijne licht gewicht mixer, makkelijk te gebruiken en te reinigen. De spat rand is super. Slagroom kloppen geen enkel probleem! Zwaardere degen gaan ook goed. Kortom een fijne mixer voor het keuken gemak.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goed schoon te maken

Minpunten

• Geen handvat aan kom

peggy 10-06-2019

degelijk en snel

Mixer ziet er mooi en rubuust uit, staat stevig op de ondergrond. De zilverkleurige mengkom is mooi en lekker groot en de antispat deksel voorkomt knoeien. Slagroom en eiwit zijn in handomdraai geklopt en ook deegkneden gaat snel. De mixer is makkelijk in gebruik en de hulpstukken zijn eenvoudig te verwisselen. Veel standen en veel power maar produceert wel redelijk veel geluid. Als je opzoek bent naar een degelijke en snelle basis mixer dan kan ik de mixer zeker aanbevelen.

Pluspunten

• krachtig

Minpunten

• hard geluid