Bosch MUM5824C wit, zilver - Reviews

Functies
blender
Rotatiesnelheid
14000 rpm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM5824C wit, zilver op Kieskeurig.nl.

IPPIE 14-05-2020

Veelzijdig

Geschreven voor: Bosch MUM5824C wit, zilver

Alle onderdelen die er bij zijn geleverd zijn makkelijk te gebruiken, en kost geen moeite om ze erop te krijgen.
Onderdelen zijn makkelijk schoon te maken in zowel de vaatwasser of met de hand.
Staat stevig op het keukenblad.
Heb er ook al een frietsnijder bij besteld, en werkt ook prima! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

IP 02-05-2020

Veelzijdig

Geschreven voor: Bosch MUM5824C wit, zilver

Super apparaat!, veelzijdig je kan er enorm veel mee doen en het vergemakkelijkt de voorbereidingen in de keuken!
Staat stevig op het keukenblad.
Heb er ook al een frietsnijder bij besteld, en werkt ook prima!

Pluspunten

• veelzijdig
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• snoer moet je in een klein gaatje proppen

f. jager 19-06-2019

mooi design en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch MUM5824C wit, zilver

Mooi apparaat met veel mogelijkheden. Kiezen tussen vlees eten of gehakt maken geen probleem. Snel kruiden, noten, uien gehakt. Blender simpel en snel te gebruiken. Deeg maken geen probleem, alleen als je heel veel deeg wil bereiden raad ik aan een zwaarder apparaat te kopen. Als je de ijsmachine gaat gebruiken, echt eerst laten draaien en dan het product er in anders gaat het niet goed. Al met al een prima apparaat voor thuis gebruik ik ben er blij mee.

Pluspunten

• staat mooi op het aanrecht
  • makkelijk en snel in gebruik
  • snel schoon
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• iets te licht voor veel zwaar deeg