De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 46 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MC812M844 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

mk67 11-01-2022

Goede keukenmachine/foodprocessor met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Deze Bosch keukenmachine doet wat je verwacht. Hij werkt goed, heeft veel vermogen, stevig gebouwd, veel accessoires en ziet er goed uit. Gekozen voor Bosch in verband met eerdere goede ervaringen met dit merk. Als ik een nadeel moet noemen is dat het opbergen van de toebehoren. Het was gemakkelijk geweest als daar een opbergsysteem voor was geweest.

Pluspunten

• Veel vermogen
  • Stevig
  • Veel mogelijkheden/accessoires

Minpunten

• geen opbergmogelijkheden toebehoren

a************@h********* 05-01-2022

Goede keus

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Goede keus geweest door het aanschaffen van de foodproccesor.
Veel accessoires/ mogelijkheden. Fijne en grove rasp. mooie uitstraling, maakt niet veel lawaai. Vermogen van 1250 watt, raakt niet snel oververhit. Stekker is handig op te bergen.
Hele goede beveiliging.!!

Super machine!!

Claudia - Den Haag 23-12-2021

Krachtige motor, ruime inhoud voor grote en kleine porties

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Super prijs-kwaliteit verhouding, krachtige motor. Heel blij mee. Vooral gekocht om m'n dadel recepten mee te maken. Dadels worden niet altijd gemakkelijk in hakmolens verwerkt ondanks vooraf weken. Verder ook heel fijn om bijvoorbeeld wortels snel en moeiteloos te raspen, voor de wortel-appel salade of voor de bolognese saus. En nog veel meer. Mijn tip is: het apparaat zorgvuldig gebruiken en opletten wat, hoe en waar in geklikt moet worden, zodat je er lang van kunt genieten. De kunststof onderdelen komen n.l. wat fragiel over. Ik weet niet of dat ook zo is bij andere, motor-technisch vergelijkbare producten, die veel duurder zijn. Wat ik verder heel fijn vind is dat alles in de vaatwasser kan! Dankjewel Bosch voor dit top product.

Pluspunten

• krachtige motor
  • ruime inhoud foodprocessor
  • lichte onderdelen (weegt weinig)
  • onderdelen kunnen in vaatwasser
  • dadels makkelijk te verwerken in foodprocessor

Minpunten

• voorzichtig met onderdelen zijn; ietwat fragiel
  • kleine hakmolen: eerst omkeren voor eten eruit

K********@h********** 11-12-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Veel extra's duidelijke gebruiksaanwijzing. Alles wat erin gaat komt goed door de messen en in de gewenste formaten.

Pluspunten

• Uitgebreid
  • Bijna traploze snelheid

m*********@h****** 27-11-2021
Geschreven voor: Bosch MC812M844

Ik ben echt heel heel erg blij en super tevreden met mijn nieuwe gekochte foodproccessor . Ik heb daar op verschillende merksites verlijmingen gedaan. Maar deze kwam toch voor mij als beste uit de bus. Ik kan hier alles mee doen wat ik wil maken. Ben ook erg blij alle accessoires die erbij zitten.

Pluspunten

• Snijschijven die je dubbel kunt gebruiken
  • Slagroomklopper
  • Deeghaken

J. Rekker 27-01-2020

Uitstekende keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MC812M844

De machine doet precies de dingen goed waarvoor ik hem gekocht heb. Met de bijgeleverde accessoires is raspen, hakken en snijden een kinderspel geworden. (Deegkneden heb ik nog niet uitgeprobeerd). De machine heeft ook een goede hoeveelheid vermogen. Enige minpunt is dat het kloppen van slagroom net niet helemaal goed is.

Pluspunten

• Hele goede rasp
  • Goede messen
  • Nuttige accessoires
  • Uitstekende notenmolen

Minpunten

• Slagroom klopt enigszins beneden verwachting

Ilsje2000 09-01-2020

Top apparaat, Multifunctioneel

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Gekozen voor deze multifunctionele hulp in de keuken omdat mijn staafmixer het begeven had en ik toe was aan wat meer power.
Snijden van noten, groenten en fruit gaat top.
Blenden van een smoothie is supersnel klaar en noten gaan ook gewoon mee.
Nu nog proberen om frites te snijden en dan kunnen er buiten de staafmixer nog een aantal andere apparaten de keuken uit. Ik ben er erg blij mee!

Pluspunten

• Supersnel en krachtig blenden
  • Multifunctioneel
  • Snijdt noten met gemak

Minpunten

• geen opbergmogelijkheid voor alle onderdelen

Sven 06-01-2020

Alleskunner

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Veel te lang gewacht met kopen van een goede foodprocessor. En deze Bosch kan echt alles. Is ook nog eens krachtig. Zit gewoon een stofzuiger motor in zo krachtig! Tip: Lees het boekje niet, maar op youtube vind je precies hoe hij werkt. Veel sneller dan een boekwerk lezen.

Pluspunten

• Krachtig!
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Youtube kijken wat en hoe
  • Vormgeving mag hipper

Tom 05-01-2020

Bosch MC812M844 keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Een machine die zeker in de keuken hoort en perfect de gerechten snijdt/blendt voor de voorbereiding van het eten.
Zeker een dikke tien.

Marcus 03-01-2020

Een aangename verrassing van een foodprocessor

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Mijn vrouw en ik houden van samen koken en ons oude hakmolentje hield er laatst mee op. Wij zochten dus naar een vervanger zonder gelijk een hele keukenmachine aan te schaffen, want die hadden we al - zij het zonder foodprocessormogelijkheid. Het was dus zoeken naar a) een goede hakmolen/foodprocessor, b) niet gelijk een monsterapparaat met alle mogelijk denkbare toeters en bellen.
Na een beetje online zoeken kwamen we bij de Bosch MC812M844 uit. Dat serienummer zei en zegt ons weinig - het schijnt dat hetzelfde model in een andere kleur een ander serienummer heeft: erg verwarrend. Maar hoe dan ook: we kozen deze omdat 'ie aan onze eisen voldeed, en bovendien van Bosch was (ik ben redelijk fan van Bosch gereedschap).
We kochten hem, pakten hem thuis uit en waren verbaasd over de features waar we online nog niet over hadden gelezen (shame on you, online webwinkels). De machine kan enkele dingen meer dan de grote foodprocessor die we al hebben, en dat voor een stuk kleiner apparaat. De motor is krachtig en wat ook meteen duidelijk is, is dat elk opzetstuk op zijn eigen ontworpen snelheid draait, ondanks het grote vermogen.
Al met al een machtig mooi apparaat. De minpunten die ik zou kunnen noemen zit hem vooral in de communicatie: het is niet geheel duidelijk van de volledige 'range' van Bosch foodprocessors welke features je wel en niet meegeleverd krijgt. Die serienummeropbouw is echt waardeloos voor de consument. Maar dat is allemaal kleinigheid: mijn vrouw en ik hebben nu al veel plezier van dit apparaat.

Pluspunten

• Stevig gebouwd
  • Compleet
  • Krachtig
  • Elk opzetstuk draait op de eigen snelheid
  • Kan meer dan menig keukenmachine

Minpunten

• Serienummers zeggen de consument niks
  • Meegeleverde features vooraf niet duidelijk

Henny 03-01-2020

De voordelen van een keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Eindelijk over de streep en dat met name om mijn moeder van 84 te helpen met het wecken van rode kool. De machine werkt geweldig: in een handomdraai de rode kool in kleine stukjes. En ik weet nu ook het recept van haar overheerlijke rode kool. Zelf heb ik hem ook al gebruikt voor het raspen van wortels en het kleinmaken van noten voor een wortel/noten cake. Gekozen voor Bosch vanwege goede ervaringen met de blender van Bosch. Keukenmachine vervangt dus ook deze blender alsook onze electrische persmachine. En eindelijk af van de handraspen die altijd kapot gaan.

Pluspunten

• Keukenmachine ipv blender nu op het aanrecht
  • makkelijk schoon te maken
  • vervangt blender, handrasp en citruspers

Minpunten

• nog niet ondekt

Maaike 21-12-2019

Geweldig apperaat

Geschreven voor: Bosch MC812M844

De foodprocessor is gemakkelijk in gebruik. Hij neemt niet te veel ruimte in op het aanrecht, maar de mengkom is lekker groot. Ook handig dat je een kleinere kom kunt gebruiken voor bijvoorbeeld kleine hoeveelheden hakken. Ben erg tevreden.

Pluspunten

• Makkelijk
  • niet te groot

Minpunten

• hij maakte niet zulke mooie blokjes

Max 21-12-2019

Veel power

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Al een tijd op zoek naar een goede foodprocessor en erg blij met deze aankoop. Pluspunten zijn de grote mengkom en het vermogen. En er worden veel accessoires meegeleverd. Als je al het eea in de keuken hebt dan zullen bepaalde onderdelen overbodig zijn (denk blender, hakmolen etc.)

Pluspunten

• Grote mengkom
  • Vermogen
  • Scherpe messen

Ron 14-12-2019

Geweldige bedieningsknop

Geschreven voor: Bosch MC812M844

De bedieningsknop valt meteen op. Het is een soort van soft button. Geweldig om ermee te werken. Ik raspte tot gisteren de wortels op de hand. Nu is het in een mum van tijd gedaan. Dank je wel Bosch.

Pluspunten

• Bedieningsknop
  • Licht gewicht
  • Geen lawaai bij het draaien
  • je hoeft niet bij te staan bij het draaien.

Paul Verheijde 09-12-2019

Voor die prijs, ongelooflijk goed en veelzijdig !

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Foodprocessor met een mooie look; voor elke keukenprins(es) voldoende mogelijkheden met de vele, ook na te bestellen, accessoires; goed regelbare krachtige motor. Feitelijk is het de vervanger voor heel wat keukenapparaten.
Klein, bijkomstig, minpuntje: geen opberging voor de accessoires (te denken is aan een compacte zacht-plastic doos); enkele onderdelen zijn niet even makkelijk te reinigen.
Zeker qua prijs-kwaliteitsverhouding een must voor iedere kookliefhebber, mijns inziens zelfs voor de professional .

Pluspunten

• vele mogelijkheden
  • krachtige motor
  • mooie uitstraling
  • zeer gunstige prijs-kwaliteitsverhouding

Minpunten

• geen opberging voor accessoires
  • niet alle onderdelen even makkelijk te reinigen

Suzan Wesselius 22-11-2019

Krachtig apparaat

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Een geweldige machine, compact voor op het aanrecht. Uitermate handig in gebruik voor vele doeleinden

Astrid 18-11-2019

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Ontzettend blij met de aanschaf van dit apparaat. Hij doet echt alles met groot gemak.
In het begin even puzzelen hoe alles werkt , gelukkig goede beschrijving erbij.
Het apparaat is ontzettend krachtig en hakt snijdt alles met groot gemaakt.
Ben ook ontzettend blij met de garde die ook top werkt..
Kortom een aanrader

Karlijn 22-10-2019

Supercomplete stille multifunctionele kracht

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Na een zeer gedegen voorlichting door de Bosch klantenservice heb ik voor dit apparaat gekozen. Deze foodprocessor is multifunctioneel, snel, stil, krachtig, zeer divers in gebruiksmogelijkheden door alle verschillende toebehoren. Hakken, snijden, mengen, schaven, alles kan en het gebruik van alle toebehoren wijst zich vanzelf.
Enige jammere is dat het opbergen van het snoer niet gaat zoals bij een stofzuiger oid, maar dat je het handmatig in het apparaat moet prutsen. Dat past eigenlijk niet bij de kwaliteit en mogelijkheden van het apparaat.
Oh, en een opbergtas voor alle toebehoren is ook niet meegeleverd. Dat zou handig zijn (en is volgens de doos wel een optie, die je er blijkbaar bij kan kopen).

Pluspunten

• Degelijke kwaliteit
  • Geluidsarm
  • Intuitief in gebruik

Minpunten

• Snoer opbergen gaat beetje onhandig
  • Opbergtas oid voor toebehoren mist

Elise 04-06-2019

Echt een top apparaat!

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Het is een heel veelzijdig apparaat, meer dan dit apparaat heb je eigenlijk niet nodig in de keuken voor dagelijks gebruik. Hij is ook heel makkelijk in gebruik!

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Veel accessoires
  • Meer heb je niet nodig

Minpunten

• Groot

Daphne 30-01-2019

Superhandig!

Geschreven voor: Bosch MC812M844

De Bosch MultiTalent 8 vind ik superhandig in het gebruik. Nootjes fijnhakken, deeg kneden, fruitsmoothies maken; in een handomdraai is het gedaan! Ik koos de Bosch MultiTalent 8 om zijn krachtige motor en die is inderdaad krachtig genoeg om brood- of pizzadeeg te kneden of de dadels en muesli te malen. Het enige jammere is dat ik de bijgeleverde schijven niet kan gebruiken om groente te snijden; daarvoor is weer een apart onderdeel nodig dat niet meegeleverd is.

Wietse en Gudrun Breukink 09-01-2019

Professionele machine voor relatief weinig geld

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Het apparaat doet precies wat je ervan verwacht snel en goed. fijn gesneden of grof gesneden .Gemakkelijk om te bouwen tot blender. Mooie kleine hak molen. Blij met deze aankoop!!!

Pluspunten

• Snel
  • Gemakkelijk schoon te houden
  • niet te groot

Minpunten

• veel onderdelen
  • moeilijk op te bergen

Marieke 03-01-2019

Zeer complete foodprocessor!

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Ik zocht een foodprocessor met voldoende mogelijkheden en power. Dit heeft dit product zeker. Wat een mogelijkheden heeft dit apparaat...!

Pluspunten

• zeer compleet
  • krachtige 1250W
  • ook voor kinderen zeer hanteerbaar

Minpunten

• neemt veel ruimte in

Roos 03-01-2019

Bosch keukenreview

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Super handige keukenmachine met diverse functies. In een handomdraai heeft hij frites gemaakt. De slagroom is in een razend tempo geklopt en de uitjes super fijn gemalen. Een handig alles-in-1 apparaat als je uiteindelijk de handleiding hebt ontcijferd. Dit is het enige wat minder is aan het product. Er zit geen verkorte handleiding bij en de handleiding die erbij zit is wat omslachtig geschreven. Verder top apparaat en alle losse apparaten zijn bij mij thuis vervangen door de Bosch.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • snel tempo

Minpunten

• handleiding

Denis 02-12-2018

Alles in één, tip vormgeving,Stoer en zo complete apparaat

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Bosch MC812M844 Top design, stoer en Mega complete foodprocessor. Alles in één, mooi vormgegeven, Stoer en compleet apparaat. Makkelijk in gebruik, eenvoudig schoonmaken. Te gek!

Pluspunten

• Compleet en veelzijdig
  • Vormgeving
  • Compacte omvang

Babybecca 06-11-2018

Veelzijdige keukenhulp

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Met deze bosch foodprocessor ben je van alle markten thuis. Door de vele hulpstukken kan je veel met dit apparaat dit heeft zowel voordelen als nadelen.

Het apparaat heeft een erg krachtige motor zodat je in een handomdraai de lekkerste smoothies maakt en je kan bijvoorbeeld ook kruiden fijnmalen. Het malen gaat zeer snel. Voor deze twee functionaliteiten gebruik ik het apparaat het meeste.

Voordelen: krachtige motor en werkt daardoor zeer snel

Nadelen: vind ik dat het apparaat en de hulpstukken erg veel ruimte in je keuken innemen, ook als je niet echt een keukenprinces zijn het eigenlijk te veel functionaliteiten, geen glazen blenderkan, lastig schoon te maken zeker als je geen vaatwassee hebt

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Werkt snel

Minpunten

• Lastig schoonmaken
  • Neemt veel ruimte in
  • Teveel hulpstukken