Bosch MC812M844 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 46 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MC812M844 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Thera 26-05-2022

Heel fijn en veelzijdig apparaat

Geschreven voor: Bosch MC812M844 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijn apparaat is deze foodprocessor, krachtige motor, waardoor hij snel werkt. Verschillende accessoires waardoor je kunt kiezen om bijvoorbeeld je groente te snijden. De blender is ook erg snel en makkelijk schoon te maken. Wat voor ons een plus punt is, is dat het systeem niet werkt als hij niet juist in elkaar is gedraaid/geklikt. Hierdoor kun je niet perongeluk al starten zoals bij mijn oude blender al kon, en alles onder zit ;)
Voor ons de beste aankoop sinds tijden, heel erg blij mee, is een investering maar kwaliteit is top!

Petra 19-01-2022

Top machine

Geschreven voor: Bosch MC812M844 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne food processor, van alle gemakken voorzien. In een handomdraai zet je met gemak iets lekker op tafel .

mk67 11-01-2022

Goede keukenmachine/foodprocessor met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch MC812M844 zwart

Deze Bosch keukenmachine doet wat je verwacht. Hij werkt goed, heeft veel vermogen, stevig gebouwd, veel accessoires en ziet er goed uit. Gekozen voor Bosch in verband met eerdere goede ervaringen met dit merk. Als ik een nadeel moet noemen is dat het opbergen van de toebehoren. Het was gemakkelijk geweest als daar een opbergsysteem voor was geweest.

Pluspunten

• Veel vermogen
  • Stevig
  • Veel mogelijkheden/accessoires

Minpunten

• geen opbergmogelijkheden toebehoren

a**r@h**l.nl 05-01-2022

Goede keus

Geschreven voor: Bosch MC812M844 zwart

Goede keus geweest door het aanschaffen van de foodproccesor.
Veel accessoires/ mogelijkheden. Fijne en grove rasp. mooie uitstraling, maakt niet veel lawaai. Vermogen van 1250 watt, raakt niet snel oververhit. Stekker is handig op te bergen.
Hele goede beveiliging.!!

Super machine!!

Claudia - Den Haag 23-12-2021

Krachtige motor, ruime inhoud voor grote en kleine porties

Geschreven voor: Bosch MC812M844 zwart

Super prijs-kwaliteit verhouding, krachtige motor. Heel blij mee. Vooral gekocht om m'n dadel recepten mee te maken. Dadels worden niet altijd gemakkelijk in hakmolens verwerkt ondanks vooraf weken. Verder ook heel fijn om bijvoorbeeld wortels snel en moeiteloos te raspen, voor de wortel-appel salade of voor de bolognese saus. En nog veel meer. Mijn tip is: het apparaat zorgvuldig gebruiken en opletten wat, hoe en waar in geklikt moet worden, zodat je er lang van kunt genieten. De kunststof onderdelen komen n.l. wat fragiel over. Ik weet niet of dat ook zo is bij andere, motor-technisch vergelijkbare producten, die veel duurder zijn. Wat ik verder heel fijn vind is dat alles in de vaatwasser kan! Dankjewel Bosch voor dit top product.

Pluspunten

• krachtige motor
  • ruime inhoud foodprocessor
  • lichte onderdelen (weegt weinig)
  • onderdelen kunnen in vaatwasser
  • dadels makkelijk te verwerken in foodprocessor

Minpunten

• voorzichtig met onderdelen zijn; ietwat fragiel
  • kleine hakmolen: eerst omkeren voor eten eruit

Manuela 18-12-2021

Foodprocessor MC812M844

Geschreven voor: Bosch MC812M844 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze foodprocessor is veel uitgebreider dan mijn oude. Wat ik supermakkelijk vindt is dat je de messchijven om kunt draaien om zowel grof als fijn kunt gebruiken. En met zoveel extra's deeghaak mixer sapcentrifuge kleine hakker grote mixkan. En je kunt een tasje bestellen om je losse onderdelen in kunt doen.

K**0@h**l.com 11-12-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Bosch MC812M844 zwart

Veel extra's duidelijke gebruiksaanwijzing. Alles wat erin gaat komt goed door de messen en in de gewenste formaten.

Pluspunten

• Uitgebreid
  • Bijna traploze snelheid

m**9@h**e.nl 27-11-2021

Ik ben echt heel heel erg blij en super tevreden met mijn nieuwe gekochte foodproccessor . Ik heb daar op verschillende merksites verlijmingen gedaan. Maar deze kwam toch voor mij als beste uit de bus. Ik kan hier alles mee doen wat ik wil maken. Ben ook erg blij alle accessoires die erbij zitten.

Pluspunten

• Snijschijven die je dubbel kunt gebruiken
  • Slagroomklopper
  • Deeghaken

Michel 23-07-2021

Veelzijdig apparaat. Helaas niet erg duurzaam

Geschreven voor: Bosch MC812M844 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit apparaat is zeer veelzijdig. Ik heb nog niet alle functies geprobeerd. Vrijwel alles is van kunststof waardoor de duurzaamheid te wensen over laat. Na 2 maanden gebruik van alleen de blender en hakker is de aandrijfstang gescheurd

Rosalie 12-05-2021

krachtig en functioneel

Geschreven voor: Bosch MC812M844 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na veel wikken en wegen zijn we gegaan voor een aparte keukenmachine en foodprocessor. We koken en bakken veel en intensief en dan zijn 2 apparaten met een groot vermogen en inhoud een must. Blij dat we deze keuze gemaakt hebben en we hebben beide apparaten de laatste weken dan ook al aardig misbruikt. De nutribullet (mini gehaktmolen) is fantastisch om even gauw een dressing te maken of kruiden/noten fijn te hakken. Blij dat we tot aanschaf hiervan zijn overgegaan.

Anneke, Roermond 31-07-2020

Exellente keukenhulp

Geschreven voor: Bosch MC812M844 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze keukenhulp is precies wat ik zocht. Hij is krachtig zodat hij alles kan doen, zelfs met harde groenten zoals zoete aardappels.
Uien snijden is een fluitje van een cent evenals paprikaas, komkomer, witlof enzovoort. Ook als mixer, frites snijder en vele ander toepassingen te gebruiken. En dan wat mij ook heel erg aanspreekt: hij is in een wip weer schoon!

Sopalin 11-06-2020

Perfect machine

Geschreven voor: Bosch MC812M844 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Perfect machine for daily kitchen work, such as fresh juice squezz, slice cabbage chop onion or even patty a meat for hamburger without overheat a motor. However I got some problem that partly patty meat got stuch in handle and I can't even get it out. If it possible to de assemble the handle to clean it. That would be so perfect.

J. Rekker 27-01-2020

Uitstekende keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MC812M844 zwart

De machine doet precies de dingen goed waarvoor ik hem gekocht heb. Met de bijgeleverde accessoires is raspen, hakken en snijden een kinderspel geworden. (Deegkneden heb ik nog niet uitgeprobeerd). De machine heeft ook een goede hoeveelheid vermogen. Enige minpunt is dat het kloppen van slagroom net niet helemaal goed is.

Pluspunten

• Hele goede rasp
  • Goede messen
  • Nuttige accessoires
  • Uitstekende notenmolen

Minpunten

• Slagroom klopt enigszins beneden verwachting

Ilsje2000 09-01-2020

Top apparaat, Multifunctioneel

Geschreven voor: Bosch MC812M844 zwart

Gekozen voor deze multifunctionele hulp in de keuken omdat mijn staafmixer het begeven had en ik toe was aan wat meer power.
Snijden van noten, groenten en fruit gaat top.
Blenden van een smoothie is supersnel klaar en noten gaan ook gewoon mee.
Nu nog proberen om frites te snijden en dan kunnen er buiten de staafmixer nog een aantal andere apparaten de keuken uit. Ik ben er erg blij mee!

Pluspunten

• Supersnel en krachtig blenden
  • Multifunctioneel
  • Snijdt noten met gemak

Minpunten

• geen opbergmogelijkheid voor alle onderdelen

Sven 06-01-2020

Alleskunner

Geschreven voor: Bosch MC812M844 zwart

Veel te lang gewacht met kopen van een goede foodprocessor. En deze Bosch kan echt alles. Is ook nog eens krachtig. Zit gewoon een stofzuiger motor in zo krachtig! Tip: Lees het boekje niet, maar op youtube vind je precies hoe hij werkt. Veel sneller dan een boekwerk lezen.

Pluspunten

• Krachtig!
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Youtube kijken wat en hoe
  • Vormgeving mag hipper

Tom 05-01-2020

Bosch MC812M844 keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MC812M844 zwart

Een machine die zeker in de keuken hoort en perfect de gerechten snijdt/blendt voor de voorbereiding van het eten.
Zeker een dikke tien.

Marcus 03-01-2020

Een aangename verrassing van een foodprocessor

Geschreven voor: Bosch MC812M844 zwart

Mijn vrouw en ik houden van samen koken en ons oude hakmolentje hield er laatst mee op. Wij zochten dus naar een vervanger zonder gelijk een hele keukenmachine aan te schaffen, want die hadden we al - zij het zonder foodprocessormogelijkheid. Het was dus zoeken naar a) een goede hakmolen/foodprocessor, b) niet gelijk een monsterapparaat met alle mogelijk denkbare toeters en bellen.
Na een beetje online zoeken kwamen we bij de Bosch MC812M844 uit. Dat serienummer zei en zegt ons weinig - het schijnt dat hetzelfde model in een andere kleur een ander serienummer heeft: erg verwarrend. Maar hoe dan ook: we kozen deze omdat 'ie aan onze eisen voldeed, en bovendien van Bosch was (ik ben redelijk fan van Bosch gereedschap).
We kochten hem, pakten hem thuis uit en waren verbaasd over de features waar we online nog niet over hadden gelezen (shame on you, online webwinkels). De machine kan enkele dingen meer dan de grote foodprocessor die we al hebben, en dat voor een stuk kleiner apparaat. De motor is krachtig en wat ook meteen duidelijk is, is dat elk opzetstuk op zijn eigen ontworpen snelheid draait, ondanks het grote vermogen.
Al met al een machtig mooi apparaat. De minpunten die ik zou kunnen noemen zit hem vooral in de communicatie: het is niet geheel duidelijk van de volledige 'range' van Bosch foodprocessors welke features je wel en niet meegeleverd krijgt. Die serienummeropbouw is echt waardeloos voor de consument. Maar dat is allemaal kleinigheid: mijn vrouw en ik hebben nu al veel plezier van dit apparaat.

Pluspunten

• Stevig gebouwd
  • Compleet
  • Krachtig
  • Elk opzetstuk draait op de eigen snelheid
  • Kan meer dan menig keukenmachine

Minpunten

• Serienummers zeggen de consument niks
  • Meegeleverde features vooraf niet duidelijk

Henny 03-01-2020

De voordelen van een keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MC812M844 zwart

Eindelijk over de streep en dat met name om mijn moeder van 84 te helpen met het wecken van rode kool. De machine werkt geweldig: in een handomdraai de rode kool in kleine stukjes. En ik weet nu ook het recept van haar overheerlijke rode kool. Zelf heb ik hem ook al gebruikt voor het raspen van wortels en het kleinmaken van noten voor een wortel/noten cake. Gekozen voor Bosch vanwege goede ervaringen met de blender van Bosch. Keukenmachine vervangt dus ook deze blender alsook onze electrische persmachine. En eindelijk af van de handraspen die altijd kapot gaan.

Pluspunten

• Keukenmachine ipv blender nu op het aanrecht
  • makkelijk schoon te maken
  • vervangt blender, handrasp en citruspers

Minpunten

• nog niet ondekt

Ricardo 27-12-2019

Super machine

Geschreven voor: Bosch MC812M844 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gekocht voor verjaardag van mijn vrouw en was zeer content met cadeau

marcel 27-12-2019

prima keuken ,machine

Geschreven voor: Bosch MC812M844 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima keukenmachine die alles doet wat je er van mag verwachten, was grote hulp bij maken kerstmenu voor 6 personen. Slagroom kloppen, deeg maken, hakken, snijden en raspen ging allemaal prima. Schoonmaken ook niet echt een probleem. wel altijd even goed opletten bij het monteren, het luisterd vrij nauw en als je het niet precies goed doet werkt de machine niet. Ik ben er erg blij mee, goede aankoop.