Bosch MC812M844 - Reviews

Inhoud mengbeker
2,4 liter
Rotatiesnelheid
15000 rpm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MC812M844 op Kieskeurig.nl.

8,1

dfrenner 22-10-2018

Alles in één keukenhulp!

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Deze foodprocessor van Bosch is eigenlijk drie apparaten in één. Met de grote ronde bak is het een keukenmachine die kan kloppen, hakken, snijden, raspen en bijvoorbeeld sinaasappels kan persen. Met de blender erop, is het vanzelfsprekend een blender. En met de hakmachine erop, heb je binnen een paar seconden een uitje (of iets anders) gesneden, zonder dat je de hele bak en messen daarna hoeft schoon te maken. Het is een kleine hakmolen, die supersnel te gebruiken is, door de geïntegreerde messen. Al met al kan iedereen wel zo'm krachtpatser in de keuken gebruiken, al weten sommigen het misschien nog niet. Natuurlijk kun je ook iedere avond met messen en snijplanken in de weer, maar het scheelt zo veel tijd, die je beter met de kinderen kan besteden!

Het eerste gerecht wat we geprobeerd hebben is Guacamole. Alles in de mini hakmolen. Een uitje, teentje knoflook en een rode peper. Later nog avocado en tomaat aan toegevoegd. Het ging zo snel dat je moet oppassen dat je niet te lang laat mixen. Om te voorkomen dat het een gladde puree wordt. Het resultaat mocht er zijn, nog nooit eerder hadden we zo snel een lekkere guacamole op tafel voor bij de nacho chips. Video van de guacamole: https://youtu.be/rjSkoZIT-HU?t=277

Waar we nu heel vaak sinaasappelsap in de winkel vers persen, kun je met deze Bosch ook zelf thuis sinaasappels persen. Een paar netten gekocht en lekker persen. Door de grote bak, kun je lekker door blijven persen tot je genoeg sap hebt voor het hele gezin. In ons geval net iets meer dan een liter sinaasappelsap. Je hoeft hem niet erg hoog te zetten om de goede pers werking te garanderen. Een rustige stand en persen maar. Hij heeft een fijne greep, waardoor je lekker door blijft persen! Video van het persen van sinaasappels: https://youtu.be/rjSkoZIT-HU?t=471

We gaan lekker door met uitproberen, maar wat een goed apparaat!

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Krachtig
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Sommige onderdelen voelen was plastic aan

Karlijn 22-10-2019

Supercomplete stille multifunctionele kracht

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Na een zeer gedegen voorlichting door de Bosch klantenservice heb ik voor dit apparaat gekozen. Deze foodprocessor is multifunctioneel, snel, stil, krachtig, zeer divers in gebruiksmogelijkheden door alle verschillende toebehoren. Hakken, snijden, mengen, schaven, alles kan en het gebruik van alle toebehoren wijst zich vanzelf.
Enige jammere is dat het opbergen van het snoer niet gaat zoals bij een stofzuiger oid, maar dat je het handmatig in het apparaat moet prutsen. Dat past eigenlijk niet bij de kwaliteit en mogelijkheden van het apparaat.
Oh, en een opbergtas voor alle toebehoren is ook niet meegeleverd. Dat zou handig zijn (en is volgens de doos wel een optie, die je er blijkbaar bij kan kopen).

Pluspunten

• Degelijke kwaliteit
  • Geluidsarm
  • Intuitief in gebruik

Minpunten

• Snoer opbergen gaat beetje onhandig
  • Opbergtas oid voor toebehoren mist

Elise 04-06-2019

Echt een top apparaat!

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Het is een heel veelzijdig apparaat, meer dan dit apparaat heb je eigenlijk niet nodig in de keuken voor dagelijks gebruik. Hij is ook heel makkelijk in gebruik!

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Veel accessoires
  • Meer heb je niet nodig

Minpunten

• Groot

dyaman 14-03-2019

My best helper

Geschreven voor: Bosch MC812M844

I loved this product! It’s easy to use, you can add accessories if you want. its really fast. I have more time for other works to do. To make food for my baby and my little boy is so easy and fun. But there is one thing I couldn’t understand. Why an accessory bag didn’t come out of the box.

Daphne 30-01-2019

Superhandig!

Geschreven voor: Bosch MC812M844

De Bosch MultiTalent 8 vind ik superhandig in het gebruik. Nootjes fijnhakken, deeg kneden, fruitsmoothies maken; in een handomdraai is het gedaan! Ik koos de Bosch MultiTalent 8 om zijn krachtige motor en die is inderdaad krachtig genoeg om brood- of pizzadeeg te kneden of de dadels en muesli te malen. Het enige jammere is dat ik de bijgeleverde schijven niet kan gebruiken om groente te snijden; daarvoor is weer een apart onderdeel nodig dat niet meegeleverd is.

Wietse en Gudrun Breukink 09-01-2019

Professionele machine voor relatief weinig geld

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Het apparaat doet precies wat je ervan verwacht snel en goed. fijn gesneden of grof gesneden .Gemakkelijk om te bouwen tot blender. Mooie kleine hak molen. Blij met deze aankoop!!!

Pluspunten

• Snel
  • Gemakkelijk schoon te houden
  • niet te groot

Minpunten

• veel onderdelen
  • moeilijk op te bergen

Marieke 03-01-2019

Zeer complete foodprocessor!

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Ik zocht een foodprocessor met voldoende mogelijkheden en power. Dit heeft dit product zeker. Wat een mogelijkheden heeft dit apparaat...!

Pluspunten

• zeer compleet
  • krachtige 1250W
  • ook voor kinderen zeer hanteerbaar

Minpunten

• neemt veel ruimte in

Roos 03-01-2019

Bosch keukenreview

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Super handige keukenmachine met diverse functies. In een handomdraai heeft hij frites gemaakt. De slagroom is in een razend tempo geklopt en de uitjes super fijn gemalen. Een handig alles-in-1 apparaat als je uiteindelijk de handleiding hebt ontcijferd. Dit is het enige wat minder is aan het product. Er zit geen verkorte handleiding bij en de handleiding die erbij zit is wat omslachtig geschreven. Verder top apparaat en alle losse apparaten zijn bij mij thuis vervangen door de Bosch.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • snel tempo

Minpunten

• handleiding

Denis 02-12-2018

Alles in één, tip vormgeving,Stoer en zo complete apparaat

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Bosch MC812M844 Top design, stoer en Mega complete foodprocessor. Alles in één, mooi vormgegeven, Stoer en compleet apparaat. Makkelijk in gebruik, eenvoudig schoonmaken. Te gek!

Pluspunten

• Compleet en veelzijdig
  • Vormgeving
  • Compacte omvang

Babybecca 06-11-2018

Veelzijdige keukenhulp

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Met deze bosch foodprocessor ben je van alle markten thuis. Door de vele hulpstukken kan je veel met dit apparaat dit heeft zowel voordelen als nadelen.

Het apparaat heeft een erg krachtige motor zodat je in een handomdraai de lekkerste smoothies maakt en je kan bijvoorbeeld ook kruiden fijnmalen. Het malen gaat zeer snel. Voor deze twee functionaliteiten gebruik ik het apparaat het meeste.

Voordelen: krachtige motor en werkt daardoor zeer snel

Nadelen: vind ik dat het apparaat en de hulpstukken erg veel ruimte in je keuken innemen, ook als je niet echt een keukenprinces zijn het eigenlijk te veel functionaliteiten, geen glazen blenderkan, lastig schoon te maken zeker als je geen vaatwassee hebt

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Werkt snel

Minpunten

• Lastig schoonmaken
  • Neemt veel ruimte in
  • Teveel hulpstukken

JasvS 04-11-2018

Fijn multifunctioneel apparaat

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Erg prettig dat dit product meerdere apparaten combineert. Op deze manier heb je maar één apparaat nodig. Deze foodprocessor van Bosch is makkelijk in gebruik en maakt het koken een stuk makkelijker.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Veelzijdig

JvanB 31-10-2018

Kan veel, nèt niet alles

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Kan veel, nèt niet alles. Ik mis een grovere groente snijder. Paprika wordt te 'snotterig'. En blender mist een schenktuit. Maar verder prima apparaat! Al veel in gemaakt, smoothies, sinaasappels geperst, cakedeeg, guacemole

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Veel mogelijkheden
  • Veilig

Minpunten

• Geen schenktuit
  • Blender loopt soms vast

natasja 30-10-2018

fijne machine

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Wij hebben al jaren de bosch mum en zijn daar al blij mee. De vernieuwde versie de bosch multitalent 8 is zeker een aanrader. Snijden, mengen, mixen etc. Veel om op te noemen. Hij is mooi van uiterlijk makkelijk in gebruik. En zelfs mijn man is er heel content mee.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • veel accescoires
  • makkelijk in gebruik

marjo864 29-10-2018

de luxe van opties

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Groot apparaat met veel opties. Het duurt wel even voordat je alles geprobeerd hebt maar je kan er veel mee. Wel rekening mee houden dat er enkele minuten staat om iets te blenden etc.

Borrepus 29-10-2018

Krachtige multifunctionele keukenhulp

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Als we het heel kort houden is de Bosch Multitalent een heerlijk krachtige hulp voor in de keuken.
Mijn laatste ervaring met een foodprocessor was een apparaat van misschien wel 20 jaar oud, het basisprincipe is gelijk gebleven echter is alles wel een heel stuk beter in gebruik geworden.
Het apparaat ziet er goed uit waardoor het niet hinderlijk is als deze in het zicht blijf staan in de keuken, echter in zijn geheel zijn het heel veel onderdelen wat zich erg lastig laat opbergen en veel ruimte in beslag neemt in de toch al volle keuken.
Het snijden en hakken werkt erg goed en soepel, mede ingegeven door de krachtige motor die in het apparaat zit. Een nadeel is dat bij gebruik van een snijmes er redelijk wat ruimte zit tussen het mes en de bovenkant van de kom, hierdoor kan een kleine ui (bij invoer van meerdere uien) hiertussen terecht komen. Het snijresultaat is echter perfect, zowel groenten als hardere zaken als noten worden perfect fijn gehakt of gesneden.
Het pureren met het hakmolen werkt zeer goed (wij hebben het gebruikt om groente tot babyvoeding te pureren), beter dan de staafmixer of een blender met hakopzetstuk. Nadeel van dit opzetstuk is dat de messen er niet uit kunnen waardoor de onderkant lastig schoonmaken is (nu was het wortel, maar als het echt iets kleverigs is wordt de uitdaging groter).
Het garde opzetstuk was wat lastiger om er op te zetten, maar zodra dat gelukt is werkte het prima om slagroom op te kloppen.
Een groot aantal onderdelen van de het apparaat kunnen gewoon in de vaatwasser, helaas mag niet alles in de vaatwasser.
Al met al werkt het apparaat erg goed en doet eigenlijk alles wat het beloofd heel goed. Voor ons weet ik niet of het daadwerkelijk een meerwaarde heeft t.o.v. het mes, de handmixer, staafmixer en blender met hakmolen die al in de keukenkastjes aanwezig zijn (dit is puur persoonlijke smaak en doet totaal geen afbreuk aan het apparaat). Ik zal iedereen deze foodprocessor aanraden, daar het een zeer krachtig apparaat is en alles doet wat het beloofd.

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Krachtige motor
  • Super multifunctioneel

Minpunten

• Hakmolen lastig schoonmaken
  • Ruimte tussen snijblad en bovenkant kom
  • Niet alles kan in de vaatwasser

judith 28-10-2018

keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MC812M844

minpunten:
- blender heeft geen schenktuit
- universele fijnsnijder kan niet veel in. als je er te vochtig eten in doet stroomt het over.
- mengkom: als er teveel eten in de mengkom zit en je wil de mengkom omkiepen om het eten ergens in te doen dan kan het door het middengat vallen
- atributen doen het prima. alleen als de keukenmachine aan staat beweegt de keukenmachine. zelf vind ik dit geen fijn idee. alsof het niet stabiel staat.
- de schijven die het eten kunnen snijden zit niet heel stabiel. als je de keukenmachine aan doet en daarna weer uit maakt het een raar geluid
- handleiding vond ik niet heel erg duidelijk.
- als je alles schoon wil maken blijft er water tussen de onderdelen zitten waar je niet bij kunt.
- in de blokjessnijder neemt hij niet al het eten mee. er blijven ook stukken vastzitten

pluspunten:
- blender is mooi groot en kan veel in geblenderd worden
- universele fijnsijder doet het met droog eten erg goed. je moet er niet teveel in doen
- keukenmachine heeft veel standen qua snelheid. erg fijn!
- veel onderdelen. je kunt veel met de keukenmachine. er zijn veel functies
- als een onderdeel niet goed zit gaat de keukenmachine niet aan. scheelt heel wat ongelukken!
- mengkom mengt goed!
- alles klikt goed vast

hopelijk ontwikkelen ze nog verder en worden er wat aan de punten gedaan.

Siljan 26-10-2018

Veel functies, handig in gebruik

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Ik heb nu enige tijd de Bosch MultiTalent in bezit. Ik vind het een erg handige en fijne foodprocessor, het vervangt veel andere verschillende apparaten in mijn keuken. De mogelijkheden zijn eigenlijk eindeloos. Wel merk ik dat het vooral handig is voor mensen met een groot gezin, of die veel grote hoeveelheden eten bereiden.
Een min puntje is wel dat de vele bijbehorende opzetstukken niet makkelijk op te bergen zijn.
Ik zou hem vooral aan mensen met een groot gezin aanraden, je bespaart er veel tijd mee, en het design is ook nog eens mooi!

Pluspunten

• Desing
  • Vervangt veel andere apparatuur

Minpunten

• Vooral voor grote hoeveelheden
  • Moeilijk op te bergen

Ans 26-10-2018

Krachtig apparaat!

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Een mooi, krachtig apparaat met veel accessoires en een royale mengkom.
Makkelijk in gebruik en snel schoon te maken!

Pluspunten

• Krachtig
  • Veel accessoires
  • Goed schoon te maken

Aawee 25-10-2018

Goed apparaat, wel duur

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Het apparaat werkt goed. Voor mij is hij iets te duur omdat ik alleen gebruik maak van de mixfunctie.

Alice 25-10-2018

Handige alleskunner

Geschreven voor: Bosch MC812M844

Het is heerlijk dat ik nu maar 1 apparaat heb in plaats van veel verschillende. Scheelt een hoop ruimte! Het snijden van groenten/fruit gaat als de wiedeweerga. Frietjes snijden is een peuleschil. Zijn lekker dunne frietjes. Het maken van smoothies gaat ook prima. Ik laat hem wel wat langer draaien om ook alle pitjes (bijv van frambozen) ook weggewerkt te hebben. Jammer dat er geen schenktuit aan de kan zit. Persen van sinsaasappels gaat goed, maar is ff wennen. Niet gelijk te snel zetten omdat hij anders teveel spettert. Ook hier mist een schenktuit aan de mengbeker. Mixen gaat oke. Ook hier even wennen dat je moet zorgen dat het vloeibaar genoeg is. Cake maken, dus net even in een andere volgorde dan normaal. Door de zuignappen aan de onderkant staat het apparaat stevig en stabiel. Ik mis een doosje oid om alle attributen op te bergen. Los in de kast is dat niet handig. De verschillende onderdelen zijn makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• 1 apparaat voor super veel functies
  • door zuignappen staat hij stevig
  • onderdelen zijn makkelijk schoon te maken

Minpunten

• geen schenktuit aan mixkom en smoothiekan