Kenwood Chef Elite XL KVL6330S zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood Chef Elite XL KVL6330S zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jeremy_T 13-01-2021

sterke deegmachine en luchtige klopper

Een goede sterke deegmachine die zware deegwaren moeiteloos en goed gemend/gekneed, ook de cakebeslag en andere luchtige dingen klopt hij ook goed en luchtig op. Ook is de grote inhoud van de kom erg handig met de kap eroverheen zodat niet je hele aanrecht onder het meel zit omdat het verstuifd.

Makkelijk schoon te maken, alles kan zo de vaatwasser in al doe ik de stof/beschermingskap nu nog even met de hand, maar ik denk dat die ook wel in de vaatwasser kan.

De pasta/lasagna roller is erg handig en werkt ook goed. Vroeger deed ik dit met de hand, maar nu kan je het deeg er doorheen halen en heb je gewoon twee handen vrij, waardoor het deeg makkelijker te handelen is. Je kan hem op verschillende diktes instellen en ook de snelheid van het draaien van de rollen is instelbaar.

Ik ben tot nu toe erg tevreden en er erg blij mee. Ik had ook nog gekeken naar een cuisine art, maar dit is nog minder als de helft voor dat geld en dan had ik nog een lasagna maker erbij ook. De kom is groter en de motor is ook nog sterker.

Pluspunten

• Sterke motor, de prijs, uitbreidingsmogelijkheden
  • Makkelijk te reinigen, grote mengkom

Minpunten

• nog niet gevonden

Mandy 11-01-2021

Fijn apparaat

Fijne keukenmachine waar je diverse accessoires bij aan kan schaffen, Je kan hier álles mee! Ik heb voor dit model gekozen vanwege de extra ''power'' die deze machine heeft t.o.v. andere modellen / merken. Heb de machine in gebruik genomen en werkt heel soepel. Ik beveel dit product zeker aan!

Pluspunten

• Extra power t.o.v. keukenmachines
  • Ceel accessoires bij te kopen

Minpunten

• Accessoires zijn prijzig

Technopro 15-11-2020

Grote mengkom, goeie kwaliteit. Sterk materiaal.

Ik ben tevreden over dit product. Een grote mengkom zorgt ervoor dat ik meer inhoud erin kan zetten. Hij is goed stabiel en van zware kwaliteit. Ik moet wel wennen eraan. Normaal kneed ik de deeg met mijn hand, dan weet je ongeveer hoeveel bloem je moet gebruiken, in de mengkom is het anders.

Pluspunten

• Groot inhoud
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Spatdeksel gaat niet goed dicht.

E. Balder 19-07-2020

Blij met mijn aankoop (Chef XL Elite)

Héérlijke keukenmachine die zonder moeite deeg kneedt en iets grotere hoeveelheden beslag, slagroom en eiwit klopt.

Pluspunten

• Een juweeltje op mijn aanrecht
  • Kan grote hoeveelheden aan
  • Lekker robuust
  • Onderdelen zijn eenvoudig te wisselen
  • Actie: gratis ijstool

Minpunten

• Accessoires zijn helaas vrij duur

C. 04-06-2020

Kan grote hoeveelheden aan en weinig lawaai

Mooi compact design, kan zwaar deeg aan in grote hoeveelheden. Stevig en stabiel in gebruik. Ideaal voor bakkers/koks die veel gebruik van dit apparaat maken.

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Kan grote hoeveelheden aan

Marjorie 2020 02-05-2020

Praktische rvs keukenmachine, hanteerbare 2 handgrepen kom

Super tevreden over deze stabiele keukenmachine, onderdelen goed schoon te krijgen (vaatwasser) en door de 2 handgrepen ook bij een volle kom goed hanteerbaar. We kunnen weer volop brood en taarten gaan bakken!

Pluspunten

• rvs kom en onderdelen
  • 2 handgrepen

Minpunten

• de prijs is best hoog!

Mateusz 30-04-2020

Goed apparaat

Dit product is mooi en het werkt prima. Ik maak een brood elke dag en daarom heb ik dit product gekozen. 1400W vermog is voldoende.

Pluspunten

• 1400W
  • Kwaliteit

Minpunten

• Dure accessoires

David Letsch 12-02-2020

Robuust en meer verwerkingscapaciteit als zijn kleine broer

Hele fijne keukenmachine. We hadden eerst een kleinere uitvoering, we merketen dat we steeds tegen de maximale verwerkingscapaciteit aanliepen, daarom dus nu een maatje groter.

Pluspunten

• Groete verwerkingscapaciteit
  • Robuust

Minpunten

• nog niet ontdekt

hans 11-06-2019

super keukenmachine

Ik beveel dit product aan, omdat een goede en betrouwbare keukenmachine als deze onmisbaar is in iedere keuken.

Pluspunten

• grote kom
  • snelheid regelbaar

Bakpiet 15-12-2018

Keukenmachine XL

Deze machine met extra grote mengkom heeft een zeer krachtige motor. Nu kan ik eindelijk grote hoeveelheden deeg mengen en/of kneden. Dat maakt bakken en koken voor veel mensen een stuk makkelijker.

Pluspunten

• Zeer eenvoudig te bedienen
  • Zeer eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• Geen apart aan/uit knopje