Kenwood Titanium XL KVL8300S zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood Titanium XL KVL8300S zilver op Kieskeurig.nl.

Jack 08-01-2021

Krachtige degelijke machine

Geschreven voor: Kenwood Titanium XL KVL8300S zilver

Jaren geleden heb voor mijn restaurant-keuken een Kenwood chef xl gekocht waarover ik zeer tevreden was. Nu heb ik prive weer eenzelfde model gekocht Chef xl 8300S Titanium.
Een machine met een krachtige motor(1700 watt). Naast dat ik met deze machine een stevig deeg kan zetten ben ik ook erg teveden met de flexi-klopper en de spatel. De ideale accessoires om produkten te mengen. Door de planetaire werking is het opkloppen en mengen in een handomdraai gebeurd. Voor iemand die graag bakt een ideale keukenhulp.

Pluspunten

• bijgevoegde flexiklopper en spatel
  • Krachtige motor

Louis en Mien Noblesse 13-04-2021

Aanvulling op mijn favoriete keukenhuklp

Geschreven voor: Kenwood Titanium XL KVL8300S zilver

Ik heb voor dit product gekozen omdat we ook op onze baklessen op school Kenwood gebruiken. Door de ervaringen aldaar was de keuze niet moeilijk .Dit apparaat steekt met kop en Schouder uit boven de andere merken.
Mijn vrouw was eigenlijk nooit tevreden met de lichtere machines van andere merken.
Een hoog watt percentage levert ook een krachtige machine op die perfect zijn werk doet.
Na thuis wat mindere machines te hebben gebruikt is kenwood toch wel een must.
Pluspunten

Degelijke machine
Handig in gebruik Heb bij deze machine ook de uitbreiding gekocht waarmee je groente en nog veel meer kunt snijden en dat in kleine blokjes. deze snijder beveel ik zeker aan omdat dit een zeer handige uitbreiding is en nog meer plezier geeft van deze toch al handige krachtpastser. De verlichting in de kop van de machine lijkt wat overdreven maar is het zeker niet! nu sparen voor nog meer handige accesoirs. Zo dat we de machine ten volle kunnen benutten.

Minpunten

geen
geen

Pluspunten

• zeer krachtig 1700 watt
  • kleine en grote hoeveelheden mengen
  • Rustig niet storend geluid.
  • makkelijk in gebruik

F.A. 24-01-2021

Geschikt voor grotere porties

Geschreven voor: Kenwood Titanium XL KVL8300S zilver

Het is een sterke keukenmachine. Het heeft een grote kom maar toch kun je ook makkelijk kleine hoeveelheden maken. Het lichtje die in de kom schijnt is erg handig. Ik heb voor een Kenwood gekozen omdat deze ook uit te breiden is met andere opzetstukken.

Pluspunten

• grote kom
  • sterke motor

Louis Noblesse 24-12-2020

Mijn favoriet hulpje

Geschreven voor: Kenwood Titanium XL KVL8300S zilver

Na thuis wat mindere machines te hebben gebruikt is kenwood toch wel een must.

Pluspunten

• Degelijke machine
  • Handig in gebruik

MelisaS 19-12-2020

Grote mixer met licht

Geschreven voor: Kenwood Titanium XL KVL8300S zilver

Lekker grote mixer die veel aan kan. Heb deze gekocht voornamelijk voor de spatelfunctie, die werkt heel goed. Het ingebouwd licht lijkt onzinnig maar is echt heel handig. Een aanrader.

Pluspunten

• ingebouwd licht
  • spatelfunctie

Minpunten

• maakt wel een beetje geluid bij hoger snelheden

M de jong 09-12-2020

Ultieme machine.

Geschreven voor: Kenwood Titanium XL KVL8300S zilver

Grote mengkom. Ideaal voor het kneden van deeg. Daarnaast is het lichtje handig en kan je de keukenmachine uitbreiden.

Pluspunten

• Grote mengkom
  • Stabiele machine

Patser van een apparaat 28-11-2020

Krachtig apparaat

Geschreven voor: Kenwood Titanium XL KVL8300S zilver

Prachtig solide krachtig apparaat doet alles wij gewenst is, zeker aan te raden ! Licht is ook heel handig, kwaliteit onderdelen zeer hoog.

Pluspunten

• Krachtig
  • Heel mooi

Ddb 23-11-2020

Wat een krachtpatser! Nooit meer terug :)

Geschreven voor: Kenwood Titanium XL KVL8300S zilver

Op aanraden van verschillende mensen de Kenwood Chef XL KVL8300S gekocht. We bakken veel en de extra grote kom en de sterke motor maken het ontzettend veel makkelijker. We kunnen veel meer gebak en taart produceren in dezelfde tijd. Met de verschillende koppen is de mixer super snel om te schakelen van mengen naar kloppen of het vouwen van brooddeeg. We kunnen niet blijer zijn met de aankoop. Dikke aanrader :)

Pluspunten

• Bakken in grote volumes
  • Sterke motor

Minpunten

• Nog niet gevonden!

Heinze 22-11-2020

Robust en tevens elegant

Geschreven voor: Kenwood Titanium XL KVL8300S zilver

Na vele reviews gelezen te hebben en omdat ik regelmatig zwaarder brooddeeg moet kneden heb ik voor dit model gekozen. Een elegant vormgegeven produkt en zeer rubuust gebouwd. Daar ga ik veel bakplezier aan beleven.

Pluspunten

• Zeer robuust gebouwd
  • Stoer en tevens elegant uiterlijk
  • Alle benodigde acessoires meegeleverd

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

Nicole 14-08-2020

Grote alleskunner

Geschreven voor: Kenwood Titanium XL KVL8300S zilver

Persoonlijk was ik al langer aan het twijfelen om een keukenmixer aan te schaffen. Zeker voor bewerkelijk deeg of beslag, waar je met een gewone mixer goed een kwartier ziet bent is het een verademing. Uiteraard wel een flinke investering, maar toen ik van een tante hoorde dat zij haar keukenmachine al bijna 30 jaar probleemloos gebruikt ben ik overstag gegaan. Houd vooral goed speciale aanbiedingsacties in de gaten, dan is het wat minder pijnlijk voor je portemonnee

Pluspunten

• Mengkomverlichting
  • Voor zeer grote én kleine hoeveelheden

Minpunten

• Prijzig
  • Zwaar, staat bij stug deeg alsnog te wiebelen