Bosch MUM9YT5S24 - Reviews

Johanna 27-12-2017

Een degelijke en robuuste keuken machine

Na ons op internet goed geïnformeerd te hebben is onze keuze gevallen op de Bosch MUM9YT5S24 keukenmachine. Een aantal zaken die in de keuze doorslaggevend zijn geweest zijn: degelijkheid, sterkte van de motor, inhoud en vormgeving van de kom plaatsing van het handvat, eenvoud in de bediening, aanwezigheid van geautomatiseerd programma, volledigheid in de uitrusting van de machine.
We willen de machine gebruiken voor het zelf bakken van brood en ander gebak, voor het verwerken van groente en fruit uit onze tuin. Doel is een intensief gebruik.
De machine is goed verpakt naar ons verzonden, al in het eerste weekend is hij bij het bereiden van een uitgebreid (veganistisch) diner intensief gebruikt. De machine genereert een prachtig, luchtig deeg, doet zijn werk uitstekend bij het snijden van verse groente zoals aardappelen, wortelen, ui en ook bij het vermalen van alle soorten noten. De opening voor het invoeren van de groente is ruim genoeg. Bij snijden en hakken blijft er weinig restant over boven het mes en blijft de machine stabiel zijn plaats behouden tijdens functioneren ook wanneer hij zwaar werk moet verzetten. Het geproduceerde geluid is dat van een stevige machine die zijn werk aankan. Het monteren van de diverse hulpstukken en elementen moet je even goed doorlezen in de handleiding en is dan prima en gemakkelijk uit te voeren. Na gebruik is het reinigen van de machine geen ingewikkeld karwei, de kneedhaken, garde en messen zijn goed uitneembaar en goed schoon te maken.
De machine is niet goedkoop en voor de aanschaf moesten we wel even over een drempel heenstappen, het lijkt een zeer goede keuze te zijn geweest, we verwachten ook in de toekomst veel gebruiksplezier van deze machine te hebben die bij ons een vaste plek krijgt, gebruiksklaar op het aanrecht van onze nieuwe keuken.

Pluspunten

• deegkneder en multimixer ineen
  • grote beslagkom

Y TANG 19-06-2017

Easy to use, quiet, stable

It is useful to knead a dough for bread, noodle, very stable, and quiet enough for a 1600w machine. And I also use the other attachment a lot, like juicer.

marjo 15-06-2017

veelzijdig, gemakkelijk in gebruik, super aanwinst

complete keukenmachine, met meer dan genoeg power voor alle dingen die je wilt maken! ben superblij met deze machine! voor mij was de belangrijkste reden om hem aan te schaffen, om mijn 'speciaal' deeg te kunnen maken... en dat doet ie super.... ook nog de blender erbij gekocht... zodat ik alles compleet heb... en van hakken, snijden, mengen tot sapjes maken kan doen. een bijkomende handigheid is de timer.... zodat je ook weet, hoe lang je iets laten mengen (of het automatische programma gebruiken)
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

monique 29-12-2016

Super apparaat

Dit is een geweldig apparaat en raad ik iedereen aan, makkelijk in gebruik super design en met zoveel toebehoren heb je niks anders meer nodig. Scheelt een hoop kastruimte.

Pluspunten

• mooi
  • makkelijk in gebruik
  • veel toebehoren
  • minimaal geluid
  • uit te breiden