Bosch MUM59343 - Reviews

4 liter
Aantal snelheden

Tineke 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige machine

Deze Bosch machine is geweldig en er kan niets meer worden toegevoegd. Alles werkt perfect, snijden, raspen, persen en alle soorten beslag maken. Geweldig.

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Makkelijk in gebruik en complete set

J. van Zanten 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte alleskunner!

Een hele mooie en goede keukenmachine. We hebben een kleine keuken en dit is echt de perfecte alleskunner in een compact formaat. Ideaal is ook dat je later nog losse accessoires bij kunt bestellen. Toen ik de doos inontvangst nam schrok ik wel even van het formaat maar dat kwam vooral door het enorm aantal accessoires dat bijgeleverd wordt. Deze machine is inclusief blender, citruspers en beslagkom maar ik ga in de toekomst nog het hakmes bijbestellen. Verder zit er een heel handige opberg zak bij waarin de messen en kloppers opgeborgen kunnen worden, deze past ook precies in de bijgeleverde beslagkom. We hebben de machine nu een paar dagen in ons bezit dus over de duurzaamheid kunnen we nog niets zeggen maar qua vormgeving en gebruik echt een topper ten opzichte van onze vorige Philips keukenmachine.

Pluspunten

• Vaatwasbestendige Assesoires
  • Compact design

Saskia 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stevig apparaat, ideaal dat alles in de vaatwasser kan.

Bij een hele kleine hoeveelheid mixen, moet je de goede gardes gebruiken. Maar dat is uitproberen. Grote hoeveelheden kunnen makkelijk met de grote kom en attributen.

Pluspunten

• vaatwasmachine bestendig

Minpunten

• groot apparaat voor in keukenkast

peter 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

mooi design, ideaal voor een kleinereerste keuken

Een fantastisch vormgegeven keukenmachine voor een kleinere keuken met een grote capaciteit. Ideaal is ook dat je de de snijaccesoires bij dit apparaat verkocht worden en een citruspers en een blende. Kortom een apparaat voor het oog en de maag want hij doet alles goed wat ie moet doen.

Pluspunten

• compleet met accesoires

W. A. Horstman 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

mooi design, het oog wilt ook wat!

Een must voor iedere keuken. Veelzijdige machine voor elke kook/ bakklus.
Voorzien van vele accessoires welke je ook regelmatig gebruikt.

Pluspunten

• oprolbaar snoer
  • veel accessoires

A.J. Hobbel 19-11-2016 Product paar weken in bezit

Een juweeltje in de keuken

Wij zijn heel kritisch en hebben er best lang over gedaan om een keus te maken. Wij zijn nu heel blij dat het de MUM 59343-02 is geworden.
Een prachtige machine die uitstekend presteerd ! Heeft daarnaast een uitstekende prijs/kwaliteit prestatie.

Pluspunten

• Eenvoudige werking
  • Gemakkelijk te reinigen
  • Ziet er heel mooi uit

Minpunten

• Nog geen minpunten ontdekt

Ben Kok 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch-mum/dad !

7,3
Als vader is het ook leuk om te koken, zeker als de techniek zo fraai aanwezig is als bij de Bosch-keukenmachine.
Eigentijdse vormgeving, compact en daardoor pak je het apparaat eerder uit de kast.
Erg leuk om al de mogelijkheden te ontdekken, stimuleert om nieuwe gerechten te bereiden.

linda 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch mum 59343

erg mooi design en kan alles! ik heb er nu enkele recepten mee uit geprobeerd de gebruiksvriendelijkheid is echt top.
ik ben erg blij met mijn machine, was al zo lang op zoek!

Arjan 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Keukenmachine MUM59343

De machine doet wat ie moet doen.

Echter vind ik persoonlijk het geheel een beetje "fragiel". Bijvoorbeeld de ronde snijbladen. Hadden van mij iets dikker gemogen ivm. de stevigheid.
De motor/aandrijving had iets minder lawaai mogen maken.

Verder oogt de machine goed.
Doet goed z'n werk.
Makkelijk te bedienen.
Makkelijk schoon te maken/vaatwasserbestendig.
Compleet in gebruik, het is een alles in één machine voor ons, er zijn genoeg accessoires leverbaar.

Daarom voor de Mogelijkheden/Gebruiksvriendelijk een 8.
En voor de Degelijkheid een 7
(verbeteringen zijn altijd mogelijk, echter is niet elke verandering een verbetering)

Het belangrijkste pluspunt in mijn geval: De bazin is tevreden ;-)

Charlotte 05-06-2016 Product paar weken in bezit

Fijne hulp in de keuken

en in huis en het is een leuk hulpje in de keuken. Ik heb nog niet alle accessoires uitgeprobeerd maar wat ik wel heb gebruikt ben ik zeer tevreden over. De hele machine en accessoires voelen zeer degelijk aan, de rvs kom heeft een goed formaat en de extra kom is ook heel fijn. De machine ziet er ook nog eens goed uit in de keuken en door het 'simpele' design zonder poespas, knopjes etc. is het zeer makkelijk schoon te maken.

Bosch Mum59343 25-05-2016 Product paar weken in bezit

Bosch Mum59343

Geweldig apparaat! Gekregen voor mijn verjaardag. Er zitten vele mogelijkheden op, maar wat we dan wel missen is een opzet stuk voor een juicer. Verder zijn er nog vele uitbreid mogelijkheden. Dus er worden nog wel wat dingen aangeschaft. Het apparaat oogt niet alleen stevig, maar dat is het ook. Het design oogt mooi en is mooi compact zodat het bij ons in de keuken kan blijven staan. Het is een sieraad voor de keuken. Alle onderdelen werken goed en zijn heel makkelijk schoon te maken. Dat je er dan ook nog een gratis ijsmachine bij krijgt in de actieperiode is een kers op de taart. We hebben al meerdere dingen gemaakt met het apparaat. Alleen de slagroom al is luchtiger dan met ons oude apparaat. Echt een aanrader!!

Jaco 23-05-2016 Product paar dagen in bezit

home professionel

Na een demonstratie van de bosch verkoper in de mediamarkt, besloten wij deze keukenmachine te kopen.
Het apparaat heeft veel functies. Voor beslag, deeg en slagroom of eiwit werkt het zeer goed. Het snijden van groenten werkt wat gaat wat traag maar het resultaat is goed. We zijn tevreden met het apparaat.