Bosch MUM59343 - Reviews

3,9 liter
tile-Aantal standen
7 snelheden/standen
Aantal snelheidsstanden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 53 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Bosma 20-12-2017

Degelijk, strak design, gebruiksvriendelijk, zeer compleet

Mooi en degelijke keukenmachine van Bosch. In de winkel uitgebreid vergeleken met andere merken. Aangezien wij niet elk jaar een nieuwe keukenmachine kopen ook vooral gelet op de kwaliteit. Deze van Bosch voelt aan alsof hij jaren meegaat (hopelijk is dat ook zo), bij andere merken viel dat tegen. Wat opvalt is dat Bosch vele types heeft in de MUM serie, het kostte wat moeite maar uiteindelijk werd ons duidelijk wat de verschillen zijn:
1. 900 of 1000watt motor, deze heeft 1000
2. Wel of geen automatisch oprolbaar snoer, deze heeft dat
3. Meegeleverde accesoires

Wij zijn voor deze gegaan vanwege het automatisch oprolbare snoer en de vele meegeleverde accessoires. Tot nu toe geen spijt.

Pluspunten

• Degelijk en stil
  • Strak design
  • Gebruiksvriendelijk
  • Zeer compleet
  • Automatisch oprolbaar snoer

Minpunten

• Lastig vergelijken met andere versies van Bosch

Erna 23-06-2017

Prachtig apparaat

Wat een geweldig en mooi uitziende keukenmachine. Erg makkelijk compleet met tasje voor de accessoires.
Ik moet hem nog uitgebreid testen. Ik had verwacht dat het apparaat meer lawaai zou geven, maar dat valt erg mee. Wat ik al eerder las, vind ik het jammer dat de smootie kan van plastic is en niet van glas. Maar des al niet te min ben ik erg blij met deze Bosch machine.
Het staat supermooi op ons aanrecht.

• Lawaai valt mee

Minpunten

• Plastic smootie kan

Andre 11-10-2018

doet wat het moet doen, no nonsens machine

het is onze tweede Bosch keukenmachine , de eerste heeft ruim 40 jaar goed gefunctioneerd. De onderdelen functioneren allemaal goed. Zwaar brood deeg, boven de 700 gram, is wat moeilijk voor de machine ( moet hij harder werken) Eiwit , slagroom kloppen is perfect in deze machine.

Pluspunten

• eenvoudig , compact, degelijk
  • betrouwbaar

Minpunten

• minder als een hipe

Mariska 30-06-2018

Geweldige aankoop gedaan aan deze Bosch keukenmachine!

Wat een krachtige machine! Hij ziet er ook nog eens prachtig uit! Ik laat hem op het aanrecht staan om zoveel mogelijk te gebruiken.
We hebben getwijfeld tussen de machine die iets voordeliger was en deze, maar hebben voor deze gekozen omdat deze meer stalen onderdelen heeft en dus duurzamer is/langer mee gaat.

Pluspunten

• Ziet er goed uit!
  • Sterk!

Minpunten

• n.v.t.

Annelien 28-06-2018

keukenmachine Bosch MUM59343

GEWELDIG ik ben en nu al echt blij mee!!!, ivm mijn gezondheid wil ik meer groenten eten en lekkere dingen bakken die goed voor mij zijn. Na twee dagen weet ik al dat dit de beste keukenmachine voor mij is. Een topper!

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • veel mogelijkheden
  • uitbreidingen mogelijk
  • makkelijk in de afwas!!!
  • niet te groot apparaat in de keuken

Farimah 30-06-2018

Awsome device! The one needs to be in every kitchen!

I highly recommend this device! It is supper easy to use and clean! Make every thing to cook and bake very easy for you! you will enjoy your time in kitchen with this wonderful company! :)

Pluspunten

• Compact
  • Easy to clean
  • Easy to use
  • Durable
  • Profetional look

Andre 23-06-2018

Degelijk, functioneel en compact

Onze vorige Bosch keukenmachine heeft ruim veertig jaar dienst gedaan. Nog niet stuk maar de nieuwste ontwikkelingen en kookwensen hebben ertoe bijgedragen dat we een nieuwe gekocht hebben.
Keuze genoeg, Kitchen-Aid, Kenwood, AEG, etc. maar toch voor de Bosch gekozen om de prijs/kwaliteitsverhouding, de meegeleverde accessoires en zijn compacte uitstraling. Daarnaast heeft hij 1000 w vermogen wat voor mij als hobbykok voldoende is

Pluspunten

• sterk, eenvoudig, betrouwbaar

Minpunten

• nog niet ontdekt

Joke Roelofs 13-05-2018

Geweldig apparaat!

Het apparaat is niet goedkoop maar voldoet aan alle verwachtingen. Je hebt eigenlijk geen andere apparaten meer nodig want deze kan bijna alles! Ook makkelijk dat je er nog accessoires bij kunt kopen!

Annemiek 03-05-2018

Mooi desing

Echt een alles in 1 keukenmachine. Hij is makkelijk is gebruik en alle onderdelen kunnen in de vaatwasmachine. Erg handig is de stekker die je uit kan trekken(net als een stofzuiger) het apparaat past daardoor makkelijk in een hoek zonder dat het snoer in de weg zit

jan e 13-01-2018

fijne keukenmachine

Fijne keukenmachine voor vele gebruiksdoeleinden.
Wij maken er de mooiste en lekkerste taarten mee,
en we gebruiken hem voor allerhande andere dingen,
We hebben nu hem ongeveer drie weken en ontdekken er nog steeds nieuwe mogelijkheden mee.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Tjtor 04-01-2018

Krachtige machine die goed zijn werk doet

Het is een krachtige keukenmachine die makkelijk in gebruik is en ook in schoonhouden. Ziet er mooi uit en heeft veel accessoires. Ook nog uit te breiden met meerdere accessoires.
Staat stevig, niet heel groot, lawaai valt me mee en ook het materiaal ´voelt´goed.
De prijs kwaliteit verhouding is dan ook prima en ik zou hem iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• mooi design makkelijk schoon te houden
  • prima prijs kwaliteit verhouding!

Fran 30-12-2017

snel en stil

Dit apparaat gekocht omdat ik op zoek ben gegaan naar een alles in 1.
Dit is hem!!!!
Hij is licht hij is snel en hij werkt prima met de luxe van de bijgeleverde assecoires.
Prachtig design, strakke afwerking.

Pluspunten

• mooi design
  • geluidsarm

Lee 30-12-2017

Vrijwel geluidloos, eenvoudige visuele handleiding

Ik wilde een keukenmachine die in één apparaat de functies van meerdere kon overnemen zodat ik de overvloed aan apparaten kon afbouwen. Dat is gelukt met de Bosch keukenmachine MUM 59343. Deze is mixer, blender, groentesnijder en juicer - in één. De keuken aanrecht is nu opgeruimd - en er staat een esthetisch moderne apparaat. De eerste dag al appeltaart gebakken, de machine mixt het beslag vrijwel geluidloos. Ik ben er erg blij met deze aankoop.

Pluspunten

• geluidloos
  • esthetisch

Martin 28-12-2017

Fantastisch apparaat

Mooie stille en tevens krachtige machine. Aan mijn vrouw gegeven voor kerst maar inmiddels zelf al evenveel mee gewerkt. Salades gemaakt en sinaasappels geperst. Echt een mooie machine. Valt op hoe stil hij is.

• Compleet

RPeeters 24-12-2017

Mooi, degelijk, compleet

Mooi apparaat, misstaat niet in de keuken. Het oogt degelijk en werkt ook zo. Eenvoudig in gebruik: bediening, verwisselen accessoires. Opbergen van de accessoires in het aparte opbergtasje is een extra pluspunt: geen rondslingerende zaken meer in de keukenkast.
Met de vele accessoires kunnen we een aantal ander apparaten gaan wegdoen.

Pluspunten

• Compleet
  • Degelijk
  • Gebruiksvriendelijk

Ilse 08-12-2017

Multifunctioneel apparaat onmisbaar in de keuken

Super apparaat waarmee je gemakkelijk deeg, slagroom, beslag kan maken maar ook vruchten kan uitpersen, groenten kan snijden in vele vormen, noten en ijs kan fijnmalen en heerlijke smoothies kan maken. Zeer veelzijdig dus. Materiaal is van goede kwaliteit en stevig. Veel accessoires worden meegeleverd waarmee je zeker een goede basis hebt om mee aan de slag te kunnen.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Veelzijdig

Minpunten

• Accessoires zijn prijzig

Tiny 28-10-2017

bedieningsgemak

Ik heb ervoor gekozen, nadat ik deze had uitgeprobeerd bij mijn dochter, die hem al langer heeft en daar erg tevreden over is. Nu zijn er twéé tevreden gebruikers in de familie

Pluspunten

• Maakt weinig lawaai
  • Makkelijk schoonmaken

Paul Korzelius 28-06-2017

Prima keukenapparaat MUM59353

Voor aankoop eerst op Google rondgekeken en recensies gelezen. Deze machine van Bosch kreeg het hoogste cijfer en de beste waardering. Dus ben hier op afgegaan. Mijn vaatwasser is ook van Bosch en bevalt ook enorm goed en 1+1 = 2 dus ook hier voor de Bosch gegaan. Het is een uiterst multifunctioneel apparaat met vele accessoires. Even uitzoeken hoe alles aangesloten moet worden en werkt maar dan heb je ook wat. De Bosch is ook vrij stil en ziet er zeer stijlvol uit. Hij oogt en voelt ook solide en neemt toch weinig plek in beslag op het keukenblad. Ik heb in de winkel van aanschaf ook andere gelijkwaardige keukenmachines bekeken maar die voelde half niet zo solide als deze (de professionele uitvoering in grijze kleur). In het gebruik voldoet hij ook aan de verwachting. Met als klein minpunt dan bij beslag kloppen de klopper net niet alles kan bereiken en meenemen. Dit lossen we op door even met een houten lepel de hoge zijkanten van de kom even naar beneden te lepelen.

Pluspunten

• Stil in gebruik en solide uiterlijk
  • Multifunctioneel
  • Uiterlijk, heel sierlijk

Minpunten

• Voor optimaal gebruik boekje erbij gebruiken

Kookgek 24-06-2017

fijne keukenmachine

Na 20 jaar tijd voor een nieuwe Bosch keukenmachine. Oude machine beviel goed en na een goed advies in de winkel voor de MUM5 serie gekozen, omdat er veel extra accessoires te koop zijn.

Pluspunten

• Compact apparaat
  • Veel accesoires te koop

Minpunten

• Nog niet gevonden

JACQUELINE DRIESSE 10-05-2017

MOOI UITERLIJK, DESIGN

ZIET ER PRACHTIG UIT, DUIDELIJKE OMSCHRIJVING, GENOEG ONDERDELEN OM HELEMAAL LOS TE GAAN IN DE KEUKEN. BEN ER SUPER BLIJ MEE!