Bosch MUM59343 - Reviews

Inhoud kom
4 liter
Aantal snelheden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 46 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Bosma 20-12-2017

Degelijk, strak design, gebruiksvriendelijk, zeer compleet

Mooi en degelijke keukenmachine van Bosch. In de winkel uitgebreid vergeleken met andere merken. Aangezien wij niet elk jaar een nieuwe keukenmachine kopen ook vooral gelet op de kwaliteit. Deze van Bosch voelt aan alsof hij jaren meegaat (hopelijk is dat ook zo), bij andere merken viel dat tegen. Wat opvalt is dat Bosch vele types heeft in de MUM serie, het kostte wat moeite maar uiteindelijk werd ons duidelijk wat de verschillen zijn:
1. 900 of 1000watt motor, deze heeft 1000
2. Wel of geen automatisch oprolbaar snoer, deze heeft dat
3. Meegeleverde accesoires

Wij zijn voor deze gegaan vanwege het automatisch oprolbare snoer en de vele meegeleverde accessoires. Tot nu toe geen spijt.

Pluspunten

• Degelijk en stil
  • Strak design
  • Gebruiksvriendelijk
  • Zeer compleet
  • Automatisch oprolbaar snoer

Minpunten

• Lastig vergelijken met andere versies van Bosch

Erna 23-06-2017

Prachtig apparaat

Wat een geweldig en mooi uitziende keukenmachine. Erg makkelijk compleet met tasje voor de accessoires.
Ik moet hem nog uitgebreid testen. Ik had verwacht dat het apparaat meer lawaai zou geven, maar dat valt erg mee. Wat ik al eerder las, vind ik het jammer dat de smootie kan van plastic is en niet van glas. Maar des al niet te min ben ik erg blij met deze Bosch machine.
Het staat supermooi op ons aanrecht.

• Lawaai valt mee

Minpunten

• Plastic smootie kan

jan e 13-01-2018

fijne keukenmachine

Fijne keukenmachine voor vele gebruiksdoeleinden.
Wij maken er de mooiste en lekkerste taarten mee,
en we gebruiken hem voor allerhande andere dingen,
We hebben nu hem ongeveer drie weken en ontdekken er nog steeds nieuwe mogelijkheden mee.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Tjtor 04-01-2018

Krachtige machine die goed zijn werk doet

Het is een krachtige keukenmachine die makkelijk in gebruik is en ook in schoonhouden. Ziet er mooi uit en heeft veel accessoires. Ook nog uit te breiden met meerdere accessoires.
Staat stevig, niet heel groot, lawaai valt me mee en ook het materiaal ´voelt´goed.
De prijs kwaliteit verhouding is dan ook prima en ik zou hem iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• mooi design makkelijk schoon te houden
  • prima prijs kwaliteit verhouding!

Fran 30-12-2017

snel en stil

Dit apparaat gekocht omdat ik op zoek ben gegaan naar een alles in 1.
Dit is hem!!!!
Hij is licht hij is snel en hij werkt prima met de luxe van de bijgeleverde assecoires.
Prachtig design, strakke afwerking.

Pluspunten

• mooi design
  • geluidsarm

Lee 30-12-2017

Vrijwel geluidloos, eenvoudige visuele handleiding

Ik wilde een keukenmachine die in één apparaat de functies van meerdere kon overnemen zodat ik de overvloed aan apparaten kon afbouwen. Dat is gelukt met de Bosch keukenmachine MUM 59343. Deze is mixer, blender, groentesnijder en juicer - in één. De keuken aanrecht is nu opgeruimd - en er staat een esthetisch moderne apparaat. De eerste dag al appeltaart gebakken, de machine mixt het beslag vrijwel geluidloos. Ik ben er erg blij met deze aankoop.

Pluspunten

• geluidloos
  • esthetisch

Martin 28-12-2017

Fantastisch apparaat

Mooie stille en tevens krachtige machine. Aan mijn vrouw gegeven voor kerst maar inmiddels zelf al evenveel mee gewerkt. Salades gemaakt en sinaasappels geperst. Echt een mooie machine. Valt op hoe stil hij is.

• Compleet

RPeeters 24-12-2017

Mooi, degelijk, compleet

Mooi apparaat, misstaat niet in de keuken. Het oogt degelijk en werkt ook zo. Eenvoudig in gebruik: bediening, verwisselen accessoires. Opbergen van de accessoires in het aparte opbergtasje is een extra pluspunt: geen rondslingerende zaken meer in de keukenkast.
Met de vele accessoires kunnen we een aantal ander apparaten gaan wegdoen.

Pluspunten

• Compleet
  • Degelijk
  • Gebruiksvriendelijk

Ilse 08-12-2017

Multifunctioneel apparaat onmisbaar in de keuken

Super apparaat waarmee je gemakkelijk deeg, slagroom, beslag kan maken maar ook vruchten kan uitpersen, groenten kan snijden in vele vormen, noten en ijs kan fijnmalen en heerlijke smoothies kan maken. Zeer veelzijdig dus. Materiaal is van goede kwaliteit en stevig. Veel accessoires worden meegeleverd waarmee je zeker een goede basis hebt om mee aan de slag te kunnen.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Veelzijdig

Minpunten

• Accessoires zijn prijzig

Tiny 28-10-2017

bedieningsgemak

Ik heb ervoor gekozen, nadat ik deze had uitgeprobeerd bij mijn dochter, die hem al langer heeft en daar erg tevreden over is. Nu zijn er twéé tevreden gebruikers in de familie

Pluspunten

• Maakt weinig lawaai
  • Makkelijk schoonmaken

Paul Korzelius 28-06-2017

Prima keukenapparaat MUM59353

Voor aankoop eerst op Google rondgekeken en recensies gelezen. Deze machine van Bosch kreeg het hoogste cijfer en de beste waardering. Dus ben hier op afgegaan. Mijn vaatwasser is ook van Bosch en bevalt ook enorm goed en 1+1 = 2 dus ook hier voor de Bosch gegaan. Het is een uiterst multifunctioneel apparaat met vele accessoires. Even uitzoeken hoe alles aangesloten moet worden en werkt maar dan heb je ook wat. De Bosch is ook vrij stil en ziet er zeer stijlvol uit. Hij oogt en voelt ook solide en neemt toch weinig plek in beslag op het keukenblad. Ik heb in de winkel van aanschaf ook andere gelijkwaardige keukenmachines bekeken maar die voelde half niet zo solide als deze (de professionele uitvoering in grijze kleur). In het gebruik voldoet hij ook aan de verwachting. Met als klein minpunt dan bij beslag kloppen de klopper net niet alles kan bereiken en meenemen. Dit lossen we op door even met een houten lepel de hoge zijkanten van de kom even naar beneden te lepelen.

Pluspunten

• Stil in gebruik en solide uiterlijk
  • Multifunctioneel
  • Uiterlijk, heel sierlijk

Minpunten

• Voor optimaal gebruik boekje erbij gebruiken

Kookgek 24-06-2017

fijne keukenmachine

Na 20 jaar tijd voor een nieuwe Bosch keukenmachine. Oude machine beviel goed en na een goed advies in de winkel voor de MUM5 serie gekozen, omdat er veel extra accessoires te koop zijn.

Pluspunten

• Compact apparaat
  • Veel accesoires te koop

Minpunten

• Nog niet gevonden

JACQUELINE DRIESSE 10-05-2017

MOOI UITERLIJK, DESIGN

ZIET ER PRACHTIG UIT, DUIDELIJKE OMSCHRIJVING, GENOEG ONDERDELEN OM HELEMAAL LOS TE GAAN IN DE KEUKEN. BEN ER SUPER BLIJ MEE!

Johan 09-05-2017

Multifunctionele Alleskunner

Na jaren op zoek te zijn geweest naar een multifunctioneel apparaat, vonden we eindelijk wat we zochten. De MUM59343 is ideaal voor de voorbereidingen op koken en bakken maar ook voor Smoothies en nog vele andere toepassingen gebruiken wij deze eyecatcher.

Kortom onmisbaar in een ieders keuken.

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Uitbreidbaar

Marielle 06-05-2017

Geweldige keukenmachine

Een compacte keukenmachine met legio mogelijkheden. Prijs en kwaliteit staan prima in verhouding. De machine heeft een mooi design, zodat je de machine in de keuken kan laten pronken.
In de keuken staan is nog nooit zo leuk geweest, in een handomdraai geweldige recepten bereid zoals eigen deeg voor pizza, smoothies, etc.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • vele mogelijkheden
  • makkelijk te reinigen
  • mooi design

carin 06-05-2017

veelzijdige keukenmachine

deze keukenmachine is strak en modern vormgegeven en daardoor makkelijk te onderhouden. Het is prettig dat je met 1 apparaat en toebehoren heel veel gebruiksmogelijkheden hebt en dus niet diverse apparaten hoeft te kopen. Een voordeel van deze machine tov de foodprocessor vind ik dat je de klopper omhoog haalt uit de gemixte massa. Bij de foodprocessor blijft de klopper in de gemixte massa zitten en kun je de massa er lastiger uit halen. Dus als je graag bakt en vaak slagroom, eiwit, cakebeslag maakt, is naar mijn mening een keukenmachine een betere keuze.

Pluspunten

• 2e kom erbij
  • de toebehoren zijn allen nuttig
  • gebruiksvriendelijk
  • mooie kleurstelling
  • niet te veel geluid

Minpunten

• kunststof blenderbeker, liever van glas
  • citruspers is aan de grote kant

Dayenne 24-04-2017

Gebruiksvriendelijke keukenmachine

De Bosch keukenmachine MUM59343 is een fijne machine. Het gebruik is eenvoudig en de verschillende functies werken goed. De losse onderdelen zijn makkelijk te bevestigen en zitten stevig in elkaar. Het is een solide machine met ook nog eens een mooie uitstraling voor in je keuken. De machine maakt geen hard geluid en de onderdelen zijn ook allemaal makkelijk schoon te maken, waardoor dit een gebruiksvriendelijke keukenmachine is.

Pluspunten

• solide
  • eenvoudig in gebruik
  • makkelijk schoon te maken
  • mooie uitstraling
  • alle functies werken goed

Tineke Veltman 18-03-2017

Stabiele machine met veel accessoires

De machine kan werkelijk alles, beter kan niet. Het is heel fijn om met twee mengkommen te kunnen werken. De hoeveelheid accessoires is zeer groot.

Pluspunten

• Stabiel
  • Veel toepassingen

Agnes 17-01-2017

Top apparaat voor de keukenprinsen- en prinsessen

Volledig apparaat voor alle keukenprinsen- en prinsessen. Meteen uitgeprobeerd, de cake was heerlijk. Eenvoudig in de bediening. Ook mijn tienerkids kon deze gebruiken zonder studie vooraf. Verheug me op het komende seizoen wanneer alle groentes verwerkt kunnen worden uit onze groententuin. Ik denk dat ik nog de noten hakker bijbestel. Verder een complete machine die dagelijks gebruikt zal worden.

Gerard 13-01-2017

Leuk apparaat met veel accessoires

Het apparaat ziet er prima uit en is makkelijk te bedienen. Het wijst zichzelf. Snijden gaat prima, kloppen ook en het uitpersen van sinaasappel is een fluitje van een cent. Het apparaat blijft dmv de zuignapjes goed staan. Voor het wat zwaardere werk, brooddeeg met 500 gram bloem, vind ik hem te licht. Dan staat het apparaat te dansen op zijn plek. Ik betwijfel of hij daar lang tegen bestand is. Eigenlijk zou ik dat meerdere malen moeten proberen. Hij zou er tenslotte tegen bestand moeten zijn. Maar verder is het een prima apparaat.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com