Bosch MUM50136 - Reviews

RT 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Werkt perfect .makkelijk om je handen vrij te houden

Het product werkt perfect ik kan nu mixen en andere dingen tegelijk doen.
Ben zeer tevreden.
De citruspers werkt ook zeer goed wist in eerste instantie niet dat dit erbij zat.
Een goed product van bosch. Zeker als je bekijkt dat dit de goedkopere variant is.

Johan 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte Kookvriend

Geweldig beslag maken, etenswaren fijnhakken, mengen en bereiden. Koken is nog makkelijker geworden met deze beste vriend!

Pluspunten

• Snel
  • Stevig

keukenmachine van Conny 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

mijn nieuwe keukenmachine

Het product is geweldig, nadat je alle knopjes hebt geprobeerd is het een makkelijk te bedienen apparaat.
Wat ook handig is van de keukenmachine er kunnen meerdere onderdelen erop gebruikt worden.

Anniek 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

alleskunner

Heel veelzijdig apparaat. Veel accessoires zijn al meegeleverd en het fijne ervan is dat je deze keukenmachine steeds verder uit kunt bereiden.

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Goede werking

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

S van Bilsen van der Rest 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Topkeukenmachine van Bosch

Ik vind de Bosch keukenmachine naast elegant en mooi vormgegeven ook praktisch, stevig en zeer gebruiksvriendelijk. Ik heb al een mooie cake gemaakt.Het apparaat maakt weinig geluid, maar heeft een stevig vermogen waardoor het deeg goed geklopt wordt. Dat ik er mee kan hakken en snijden en een citruspers en blender kan gebruiken maakt het apparaat helemaal af. Het is wat mij betreft 'De Mercedes'onder de keukenapparaten.

de Visser 01-06-2016 Product paar weken in bezit

fijne degelijke machine

het is een machine die veel mogelijkheden heeft en een krachtige motor die niet opgeeft we hebben er al veel beslag, deeg en smoothie's mee gemaakt. Wat erg goed is bevallen.
enige punt wat wel eens problemen geeft zijn de vele beveiligingen die op de machine zitten alles moet goed en nauwkeurig worden aangebracht anders kan de machine niet starten.
maar dit zal wel wennen denken we

harmentweakers 18-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Mooie machine en een krachtige motor! Verder apart dat de motor eventjes door blijft draaien nadat je 'm uit hebt gezet.
Nadeeltje: er zitten best weinig accessoires bij, die moet je los erbij kopen.