Tefal Masterchef Diecast Premium QB602H grijs, zilver - Reviews

Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

N 22-10-2016 Product paar weken in bezit

Top machine!

De machine is een mooi sieraad voor in je keuken. Hij mixt en klopt echt super krachtig en snel. Hij heeft ook veel functies.

• Werkt zeer goed

Minpunten

• Duur

Fabian 11-10-2016 Product paar weken in bezit

Prima keukenmachine maar hoge geluidsproductie

Prima apparaat wat doet wat het moet doen. Mixer, blenden, kneden, hakken en raspen.
Ervaar veel gemak en het apparaat combineert veel mogelijkheden wat andere apparaten overbodig maakt.
Degelijk uiterlijk en formaat, kan prima op de aanrecht blijven staan.
Soms miste ik wat vermogen bij bijvoorbeeld het blenden van bevroren fruit, raspen van wortels.
Het grootste nadeel is het geluid wat deze keukenmachine produceert.
Uit ervaring weet dat andere keukenmachine dit veel beter voor elkaar hebben.

Pluspunten

• De mogelijkheden (aanwezige accesoires)
  • Gemak
  • Formaat van het apparaat
  • Degelijk uiterlijk

Minpunten

• Te hoge geluidproductie
  • Soms te weinig vermogen aanwezig
  • Deksel blender liet één maal los tijdens blenden

Jo-Anne 09-10-2016 Product paar weken in bezit

Mooi en veelzijdige

Mooi, strak vormgegeven. Handleiding duidelijk en kort (ook best fijn) makkelijk mee te werken, alleen bij de blender is het lastig ingrediënten toe te voegen (pannenkoekmix maken) en deze is ondoorzichtig. Slagroom kloppen duurt lang en maakt veel herrie (in vergelijking tot handmixer) al met al wel mooi en handig apparaat maar vind hem iets te duur.

Pluspunten

• Grote mengkom
  • Mooie, strakke uitstraling
  • Makkelijk in gebruik
  • Veel verschillende mogelijkheden
  • Kan in vaatwasser

Minpunten

• Deksel blender trilt los
  • Kleine hoekjes zijn lastig schoonmaken
  • Veel herrie
  • Slagroom kloppen duurt lang vond ik
  • Blender ondoorzichtig

Josephine 06-10-2016 Product paar weken in bezit

Prima keukenmachine

Prima product met veel verschillende mogelijkheden, zoals kneden van deeg, opkloppen van eiwitten, smoothies met de blender, verschillende vormen van groenten voor de salade en het zelf maken van worst.
Ik mis nog een opzetstuk voor het maken van bijvoorbeeld hummus of notenpasta. De blender is ondoorzichtig en daardoor zie je niet wat er binnenin gebeurt.
Eenvoudig te wisselen van opzetstuk.

• Eenvoudig in bediening
  • Veel opzetstukken

Minpunten

• Blender ondoorzichtig
  • Afsluitklep op mengkom blijft niet zo goed zitten

milusca 06-10-2016 Product paar weken in bezit

Topper van een aparaat!!!

Heb deze pracht apparaat drie weken ben er erg blij mee.Je kan er veel mee heel makkelijk te wisselen van opzetstukken.Straalt in mijn keuken.Makkelijk schoon te maken.De meng kom is lekker ruim gaat veel in.als wat we gemaakt hebben was top!

Pluspunten

• heel makkelijk schoon te maken
  • Prachtig aparaat
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• helaas is de mengkom,en de shaker niet doorzichtig

Caroline 06-10-2016 Product paar weken in bezit

zeer mooi en makkelijk in het gebruik

ik vind het een mooi apparaat en het werkt super goed. Voor iemand met verminderde armkracht is het ook makkelijk in elkaar te zetten. Verder is de machine goed schoon te houden niet te bewerkelijk.Het apparaat ziet er ook op het aanrecht mooi uit.

Pluspunten

• makkelijk schoon te houden
  • raspt allerlei soorten kaas
  • Vlees malen is kinderspel

Minpunten

• maakt op de hoogste stand iets lawaai

Ruud 29-04-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn Tefal QB602H ervaring

Het apparaat maakt een ziekmakende hoeveelheid decibels bij hoge snelheden. Het lijkt wel alsof je onder een vertrekkend vliegtuig staat. Zéér teleurstellend voor zoveel geld. Ik vraag mij af of dit normaal is of dat er iets niet goed is met mijn mixer. Ik heb hem slechts één keer gebruikt en nu staat hij weggestopt in een kast.

zusje1246 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

tefal masterchef

Dit apparaat is mooi vormgegeven.
ik heb dit apparaat enkele dagen in mijn bezit en bevalt mij prima.
vooral de veelzijdigheid is erg prettig.
je kan er veel verschillende dingen mee.

may 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

mijn tefal

sinds ruim een week in ons bezit van deze geweldige machine het is echt een pronkstuk in onze keuken wij hebben al jalourse blikken van onze kennissen gehad naar de machine hij ziet er super mooi uit in rvs . wat ons over de streep heeft getrokken om voor deze tefal te kiezen zijn toch wel de grote hoeveelheid hulpstukken die er bij zitten je kunt het zo gek niet bedenken of je kunt het daar mee maken . deze zijn van goede kwaliteit en zeer gemakkelijk schoon te maken ik doe ze gewoon in de vaatwasser het maken van deeg of beslag gaat geweldig de 900 wat sterke motor kneed alles zonder moeite hij doet dit zonder klonten omdat hij werkelijk alles mengt zelfs langs de randen van de mengkom neemt hij alles mee . suasjes zelf maken stelt niets meer voor veel lekkerder en goedkoper als die kant en klare in de winkel . wij maken veel milkshakes met de blender en deze smaken heerlijk .wat wij heel graag eten zijn zelf gemaakte reifkoeken vroeger werd dit niet gedaan omdat het een hels karwei is om de aardappelen te raspen nu is dit in een record tempo gedaan met de bijgeleverde rasp en ze smaken veel beter dan in de winkel alles bij elkaar zouden wij deze machine niet meer uit onze keuken kunnen weg denken en is beslist een aanrader voor iedereen om in de keuken te hebben

Jojopie 24-04-2016 Product paar weken in bezit

Top apparaat

Wat een topmachine ! Heb hem nu een rume week en al verschillende dingen geprobeerd. Hij is erg simpel in gebruik en de hulpstukken zijn eenvoudig te monteren op de machine . Demengkom is mooi groot en de ballonmixer komt tot aan de bodem van de kom waardoor alles goed mengt en door de snelheid een mooi luchtig beslag krijgt .
Ook smooties maakt hij met gemak in de blender , die je er eenvoudig op draait . Zelfs een rauwe wortel pureert hij met gemak mee in je smootie . En met de rast is oude kaas raspen een fluitje van een cent ! Kortom , ik ben superenthousiast over deze machine !

Harald 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

veelzijdige keukenmachine

Ik heb nu een week de keukenmachine in het bezit.Je kan er mee bakken, snijden , hakken en zelfs shake mee maken. Je kan losse machines zoals snijmachines, hakmachines de deur uit doen, je hebt nu een pracht apparaat waar alles in een zit en het geeft meer ruimte in de kast. Ik heb er al het deeg voor een appeltaart mee gemaakt en dit ging met gemak. de losse onderdelen zijn goed schoon te maken en er zit een beveiliging op waardoor je het machine niet per ongeluk aanzet. Het machine is een mooi apparaat en staat mooi op het aanrecht, een echte eyecatcher.

Mecht 22-04-2016 Product paar dagen in bezit

Pronkstukje

Ik heb de Masterchef nu een weekje in huis. Wat een mooi apparaat. Hij ziet er mooi uit op het aanrecht dat heeft al wat jaloerse blikken opgeleverd 😃😃 . Taart beslag maken ging als een zonnetjes het apparaat heeft lekker veel power en kan het moeiteloos aan. Groente snijden voor de roerbak en soep ging ook voorbeeldig en zo lekker snel ook. Wat een verschil met mijn vorige kleine moulinex. Groot voordeel vind ik dat alle onderdelen gewoon in de vaatwasser kunnen dat scheelt opruimtijd. Ik kan iedereen dit apparaat aanbevelen al is de aanschafprijs wel wat pittig.

nottie2008 04-03-2016 Product paar dagen in bezit

Een mooie machine met heel veel mogelijkheden. Rapsen, mixen, kneden enz alles in een handomdraai. Hij is gebruiksvriendelijk en een lust voor het oog. Wanneer je mixt spettert het niet door de deksel, wanneer je ingrediënten toe moet voegen kan dan door de opening. Het raspmechanisme oogt wat gammel, maar doet het prima, maar je moet bv een komkommer wel in de lengt doormidden snijden voor de plakjes anders kan deze niet door de hals. Dat vind ik wel jammer. We hebben al heel wat smoothies gemaakt. Dat gaat ook makkelijk. Wat ook een voordeel is is dat bijna alles in de vaatwasser kan. Ideaal. Zonde om dit apparaat achter keukendeurtjes te plaatsen. Lust voor het oog op het aanrecht.

Aljo Schaaphok 03-03-2016 Product paar weken in bezit

Super mooie machine, makkelijk in elkaar te zetten.
Het eerste gebruik was het kneden van deeg voor een taart gaat mooi, zo klaar . Verder de blender gebruikt wat super gaat, makkelijk weer schoon te spoelen. Het raspen van groente voor bijv roerbak gaat ook mooi. Alle los bijgeleverde accessoires makkelijk te plaatsen.
Geluid is iets harder dan de vorige van ons....echter na een paar weken gebruikt weet je niet beter meer.
Kortom een super keukenmachine waar je echt alles mee kan. Aanrader voor iedereen, een sieraad op je aanrecht

Juul 01-03-2016 Product paar dagen in bezit

Heb dit product nu bijna een week in gebruik. Wat mij opvalt is dat de machine vrij luidruchtig is tijdens het gebruik. Heb nu nog niet alles kunnen gebruiken. Wel zeer zeker makkelijker omdat je je handen vrij hebt voor andere dingen. Uiteraard een cake gebakken met de mix kom. Zag er beter uit omdat het gewoon handiger is en je niet een vermoeid gevoel krijgt in je arm. verder vrij makkelijk schoon te maken en het handige is dat alles gewoon in de vaatwasser kan. Gewoon tot nu toe een fijn apparaat.

barracuda1 01-03-2016 Product paar dagen in bezit

Pronkstuk voor op je aanrecht. Supermooi apparaat volledig van metaal. Het apparaat heeft heel veel mogelijkheden: blender, kneden, mixen, gehakt maken (erg lekker). De hulpstukken zijn van degelijke kwaliteit, geen rommel!

Minpuntje van de blender vond ik, dat je de mixer die eronder zit niet kan uitzetten? Zet je de blender erbovenop en zet je de knop aan gaat de mixer ook mee draaien?

Willie 29-02-2016 Product paar weken in bezit

Deze Tefal Masterchef daar word kokkerellen nog veel leuker mee.
De keukenmachine hakt snijd meng en kneed naar volle tevredenheid,niet storend hard geluid maakt de machine en is in een handomdraai weer schoon gemaakt doordat met het maken van deze keukenmachine over alles is nagedacht.
Prachtig design een sieraad voor elke keuken,functioneel en snel maar daarbij ook goed in kneden hakken mengen snijden enz...
Kortom met deze Tefal Masterchef keukenmachine word kokkerellen een feestje.

Backdoor 29-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik vindt de Tefal Masterchef een geweldige aanwinst voor in mijn keuken en daarom staat hij ook blijvend op het aanrecht te pronken. We hebben al diverse taarten, slagroom, pizzadeeg en cakes ermee gemaakt en dat gaat allemaal even makkelijk ongeacht welk opzet stuk je gebruikt! Ook heb ik zelf gehakt gedraaid met de gehaktmolen die je er los op kunt zetten en dat overtreft alle verwachtingen! Ze vinden de gehaktballen nu nog lekkerder doordat je zelf kunt bepalen wat er qua vlees in verwerkt wordt dus hoeft helemaal niet vet te zijn! Ik vindt het een geweldig apparaat met voldoende power (900W)en deze zou in elke keuken aanwezig moeten zijn.

Joyce 27-02-2016 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe vind ik dit apparaat ideaal! Je kan er alles mee doen en vooral dat er een blender op zit, maakt het voor mij echt perfect. Ik gebruik het veel voor smoothies. Ik heb er ook al mooie degen mee gemaakt en het opkloppen van het eiwit gaat hem ook goed af. Soms maakt hij hoge toeren en daarom komt er iets meer geluid bij kijken, maar daar stoor ik mij totaal niet aan. Het is ook een echte eye-catcher, veel vrienden hebben er ook opmerkingen over gegeven dat ze het een mooi apparaat vinden. Juist omdat het een mooi apparaat is, staat hij op het aanrecht en gebruik ik het veel vaker. Enige nadeel daardoor is, is dat ik nu meer afwas heb en aangezien ik geen afwasmachine heb, heb ik iets meer werk.
Al met al een echte aanrader en zeker het geld waard!

Hennie 27-02-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat nu een paar dagen in bezit maar al vaak gebruikt vooral de blender om heerlijke smoothie's te maken voor de rest zoveel mogelijk heden haken kneden snijden er is weinig wat hij niet kan zelfs je eigen gehakt draaien al heb ik dat zelf nog niet gedaan maar verser krijg je het toch niet toch 2 kleine min puntjes als je een kleine hoeveelheid deeg draait of mixt duwt hij het naar de zijkant van de kom en mixt hij het minder goed en omdat het niet zo zwaar apparaat is maakt hij op hoge toeren best veel lawaai maar al met al een juweel op het aanrecht en vele mogelijkheden