Braun Multisystem K 3000 wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Multisystem K 3000 wit, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

marjolein28 08-10-2011

Heb deze machine aangeschaft omdat ik veel verse groente klaar maak, en dus veel moeten snijden. Dit werkt daarvoor ideaal, ook gebruik ik hem voor mijn jongste zoontje om zijn groente te pureren. Hij is makkelijk in gebruik. Super handig voor de gezonde maar snelle keuken!!!

Ropiesst 19-04-2011

IK heb nu nog het oude model 3000 met de snijbonenmolken. Nu haal ik de snijbonen al ik kleine porties dus heb geen bonensnijder meer nodig maar ga toch weer voor de braun. De mijne is nu 15 jaar oud en het mechanisme begint zwart af te geven. Maar een nieuwe kan ik wel weer 15 jaar mee verder.
Gebruik hem minstens 1 keer per dag. en met mijn nieuwe taart hobby zal het wel weer vaker worden.

sjoerd_1970 15-02-2014

Had je hiervoor de K1000? Ik wel, ook iets van 15 jaar oud en begint ook zwart af te geven. Motor wordt minder en dan wordt het mechanisme warm. Geweldige machine met sabatier messen destijds. Is de nieuwe kwalitatief goed?

Past de oude mengkan ook?

Willem2846 09-04-2011

Deze machine gekocht, omdat mijn ouders een voorganger van deze machine vele jaren (> 15 jaar) naar tevredenheid hadden gebruikt. (En die hadden het de machine echt niet makkelijk gemaakt)
Helaas blijkt deze machine lang niet zo degelijk. Bij het snijden van frieten van knolselderij bleef de motor hangen, en het tandwielwerk binnen in de machine is helemaal kapot (voor de grote kommen, de kleine blender doet het wel).
Braun hierover gemaild, die zeggen simpel u heeft het apparaat 3 jaar, dus de garantie is vervallen.
Dit valt me heel erg tegen, dus de vervanger zal zeker geen Braun meer zijn.

Marco Tieleman 08-01-2015

Onze machine, die we in 2005 kochten vertoont ook dit mankement. Repareren doen ze niet want de kosten daarvan zijn hoger dan de dagwaarde. Tsja, economisch gezien is dat misschien zo maar vanuit duurzaamheid vind ik het een raar standpunt van Braun.
De rest doet het nog goed... Misschien zelf met een schroevendraaier en losse onderdelensite eens kijken of ik er nog nieuw leven in krijg!

Braun, er zijn ook consumenten die geld over hebben om te voorkomen dat iets voortijdig weggegooid hoeft te worden.

philomena 31-01-2011

Omdat ik zelf altijd naar revieuws kijk, wil ik voor deze ene keer zelf een berichtje schrijven.
Na jarenlang een braunmachine in gebruik gehad te hebben,heb ik opnieuw besloten de k3000 te kopen.Voordeel is dat alles vertrouwd is en ik van te voren wist wat ik met de machine kan. Het meest fantastiche is de blender om soepen te maken, die komen zo romig uit de blender daar kan zelfs mijn bamix niet tegen op. Vorige week kwarttaart gemaakt die zeer luchtig was. Ook een lekker krenten/notenbrood gemaakt.Wokgroenten zijn in een wip gesneden.
Schoonmaken doe ik meestal een sopje in de kom en even laten draaien, dan is het halve werk gedaan.
Dus ik ben zeer blij dat ik niet een kenwood(waar ik revieuws had gelezen van slechte service) maar toch weer mijn braun had gekocht.

EllenO 21-01-2012

Ik heb al meer dan 20 jaar een Braun K3000 keukenmachine (of een identiek model) en ben heel tevreden, maar hij begint nu zelf tpm te bepalen en lawaai te maken :) Met mijn Braun kan ik inderdaad alles wat u noemt en het is inderdaad aantrekkelijk dat het gebruik bekend is. Ik was bezig mij te oriënteren en bekeek ook Kenwood, maar wel prijzig en het is me niet duidelijk of ik er gewoon groente en kruiden mee kan raspen. Ik denk dat het toch weer een Braun wordt.

imane84 24-03-2010

beste de keukenmachine k 3000 is een prima teostel die doet alles kneden hakken mixen malen en snijden een toestel die niet stoort als die aan is met haar stille moter je moet die wel goed onderhouden zeker de kneedhaak goed wassen met een tandborstel niet onder water doen alleen shuin wassen ik heb geen probleem darmee ik was alles drek en alles is terug proper ik heb de toestel bij redcoon.be gekocht een goede winkel met goede service ik heb betaald toe die aangekomen is aan huis de reden dat ik die gekocht heb ik heb die 10 jaar gezien bij mijn schoonmoeder en 6 jaar bij schoonzus die hebben de machine nog altijd dank u

Ansepans 16-06-2008

Na 15 jaar de K1000 met plezier gebruikt te hebben (voor gezin van 7 personen), heb ik wederom gekozen voor Braun. De K3000 is vrijwel identiek; enkele assecoires zijn anders.

Ik gebruik praktisch alle onderdelen.

Helaas mis ik op de K3000 de snijbonenmogelijkheid.
Tot nog toe waren de bonen -via de vulopening en met gebruik van snijblad -tot prut vermalen.
Heeft iemand een oplossing?

nan62 03-03-2012

Het is een merkwaardige Nederlandse gewoonte de snijbonen tot heel dunne schijfjes te willen snijden.
(eigenlijk alleen noodzakelijk bij de soort: Pronkers, de zg. scheermesjes van vroeger).
Ik snijd de snijbonen gewoon met een scherp mes in stukjes van een cm lang en daarmee blijft er ook wat meer 'bite'over.
Groet, blije Braungebruiker.

Kris 007 15-04-2008

Zeer degelijk toestel met veel mogelijkheden voor dagelijks gebruik. Wordt hier dagelijks gebruikt en gaat op de 2 kneedonderdelen na steeds in de vaatwasmachine en heeft daar geen problemen mee.

EllesK 13-06-2007

Mengkom is absoluut niet geschikt om brooddeeg te kneden. Na enkele maanden vertoonden zich de eerste scheurtjes in het witte kunststof middenstuk. Heb al 4 keer een gratis (!) nieuwe kom gekregen. Dus aan de service van Braun ligt het niet, maar waarom een onderdeel dat het zwaar te verduren heeft niet van metaal gemaakt, zeker bij een machine van deze prijs?

Truuss 21-10-2006

Ik gebruik(te) deze machine al jaren. Bijna dagelijks om sinaasappelsap te
persen, wekelijks om brooddeeg te kneden, en incidenteel om groenten te snijden
of te mixen. Hij is heel makkelijk in gebruik, en goed schoon te maken. Maar
niet zo degelijk. Als het stuk plastic midden in de kom kapot is, moet je de
hele kom vervangen. Het eerst gebeurde dat met de plastick kom waar je het
sinaasappelsap mee opvangt, en vandaag bij de roestvij stalen mengkom. Die ga
ik niet meer vervangen. Ik schaf mezelf nu een zwaardere machine aan.

Leen 16-05-2006

Machine heeft veel mogelijkheden met goed resultaat.
schoonmaken gaat makkelijk als je het maar direkt doet en niet de boel laat
aankoeken.
Met deeg is de machine wel sterk genoeg, maar
staat dan wel een beetje te schudden, dus zuignappootjes had beter geweest.
Ik kneed mijn brooddeeg erin, dat gaat snel en geeft na bakken in een
combimagnetron ( hete lucht stand ) een prima gerezen en smakelijk brood.

van doninck dorien 26-11-2005

mengkom en toebehoren te licht gemaakt voor zware motor
mengen met deeghaak gaat niet goed en is niet vaatwasbestendig!(zit een zwart
vet in).