Kenwood KM096 zilver - Reviews

7 liter
Aantal snelheden
Kleuren
zilver

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Julliet2013 26-09-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Kenwood Cooking Chef nu 3,5 jaar in bezit. Erg tevreden over de mogelijkheden met name in combinatie met de inductie functie. Tevens vervangt het apparaat veel losse keukenapparaten door de verschillende accessoires, bv. blender, food processor. Helaas na 3,5 jaar is de inductie functie defect gegaan en dit valt niet meer onder de garantie of economische levensduur (3 jaar). Echter na uitgebreide correspondentie een tegemoetkoming ontvangen van Kenwood, een lasagna maker, erg tevreden mee.

Julliet2013 01-09-2015
  • Product jaar of meer in bezit

5,7
Ik heb mijn Kenwood Cooking Chef nu 3,5 jaar in bezit was altijd zeer tevreden over de mogelijkheden met de inductie functie. Helaas is de inductie functie nu defect, na uitgebreide correspondentie met DeLonghi de importeur van Kenwood de reactie ontvangen dat de levensduur maar 3 jaar is. Dus wees gewaarschuwd ondanks de hoge aankoopprijs kan je maar 3 jaar plezier verwachten!! Dus weeg goed af of je dit waard is, ik zal in ieder geval nooit meer een Kenwood kopen wat een teleurstelling.

Agnes 14-11-2017

Works great!

Perfect tool for people who love baking an cooking. Fastens the whole process of cooking. Easy to use and clean. oes not take toom much space in the kitchen. Worth the money

Ed 14-11-2017

De Rolls Royce onder de keukenmachines

Mijn vrouw stond vorig jaar al een keer te kijken naar deze machine en het kwam er maar niet van om deze aan te schaffen door natuurlijk ook de prijs.
Afgelopen vrijdag was ze jarig en bedacht van uh ze wil graag de cooking chef van Kenwood.
Snel online gegaan want gelukkig achteraf gezien wil je niet met deze machine niet rondlopen door zijn gewicht en het volume van de doos.
We hebben hem besteld bij bol.com en de volgende dag was hij er al......wat een schitterende machine!!!!.... in 1 woord wauw!
Degelijkheid bestaat nog!!! En laten we eerlijk zijn is 920,00€ duur?... nee hoor vaak geven we veel meer uit voor onze mobiel die naar twee jaar over en sluiten is...toch
Een dikke 10 voor alle aspecten van deze TOP CHEF!
Mvg Ed Jager

Pluspunten

• Degelijk
  • Super gebruiks gemak
  • Alles afwasbaar in de vaatwasser

LE 12-11-2017
  • Product gekregen

Mooi veelzijgd keukenmachine

Ik heb het net ontvangen. Ziet er fantastisch uit. Ik ben benieuwd naar alle mogelijkheden. Ik krijg weer zin in koken en bakken!

Pluspunten

• grote kom

Minpunten

• weet ik nog niet. net in gebruik genomen
  • geen schakelaar

Ron 05-11-2017

Briljant, alles in 1

Voor de geïnteresseerde en enthousiaste thuiskok een prachtig apparaat. Hoogwaardige kwaliteit die letterlijk "extra handjes" biedt in de keuken.

Pluspunten

• Een volwaardige keukenmachine die ook kookt
  • kwaliteit; duurzaamheid

Minpunten

• Prijs blijft stevig

Noki 03-11-2017

Ultieme keukenmachine

Al jaren een wens, vanwege de mogelijkheid om te verwarmen en dus ook om gerechten te bereiden. Dit is mijn tweede Kenwood machine en gebruik hem voornamelijk voor het bereiden van gebak.

Hans 01-06-2017

Groot aantal mogelijkheden

Al lang willen kopen maar mijn vrouw overgehaald door op kookworkshop bij sterrenrestaurant de chef te vragen wat hij dacht over de KM096. Toen hij vertelde dat hij er 2 had en uiterst tevreden was, was mijn vrouw ook overtuigd.

Yvonne 23-05-2017

coming chef km096

Zeer compleet! Ga er graag mee aan t werk. Koken, bakken alles is mogelijk. Zeker met de inductie technologie in dit apparaat. Voor bijvoorbeeld n mooie gepureerde soep kun je alles op t apparaat gebruiken. Keuken machine, blender, deeg kneden, slagroom kloppen, sauzen au bain-marie bereiden, mooie fine luchtige eiwitten kloppen...... echt alles mogelijk. Om niet te spreken van alle extra's die je er nog bij kunt kopen... restaurant thuis😉👍

Twizzydog 21-05-2017

Mijn droom is uitgekomen met deze alleskunner!

Wat een prachtig apparaat. Er zijn zoveel gerechten die ik op moet warmen en daarna roeren of mixen...dus nu nooit geen pannen meer op het vuur met b.v. soezendeeg of merengue. Daarnaast is hij veel stiller als het oude apparaat, wat ook echt een voordeel is! Hij is zeker niet de goedkoopste, maar zeker welde beste!

Pluspunten

• Stil. soepel duidelijk om mee te werken
  • het kunnen verwarmen van recepten

Minpunten

• geen echte aan /uit schakelaar
  • daardoor moet steeds de stekker eruit

Teresa 25-12-2016

Veelzijdigheid

De multifunctionele toepassingen en de warmteplaat geeft een extra dimensie aan het koken/bakken. De verschillende onderdelen zorgen voor extra gemak en tijdsbesparing.

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Gemak
  • Tijdswinst

Minpunten

• Aanschafprijs....

arnold woddema 22-12-2016

Mooi apparaat

Niet alleen kwalitatief een mooie machine, maar ook esthetisch een heel mooi apparaat. Kortom een sierraad in de keuken.

paul Zelis 09-11-2016

KM096

Pas gekocht.Ziet er degelijk uit.Hopelijk blijf de machine de vele problemen bespaard zoals je ze op het internet leest.(vooral het uitvallen van de inductiekookplaat door slechte koeling van het element.De machine vooral gekocht omdat deze qua uitrusting,mogelijkheden en het uitgebreide pakket waarmee die wordt aangeboden zonder concurrentie is!Kom graag over een jaar terug met een update.

Pluspunten

• Uitgebreid pakket

Minpunten

• Nog geen.Pas nieuw