Kenwood KM096 zilver - Reviews

7,1

paul Zelis 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

KM096

Pas gekocht.Ziet er degelijk uit.Hopelijk blijf de machine de vele problemen bespaard zoals je ze op het internet leest.(vooral het uitvallen van de inductiekookplaat door slechte koeling van het element.De machine vooral gekocht omdat deze qua uitrusting,mogelijkheden en het uitgebreide pakket waarmee die wordt aangeboden zonder concurrentie is!Kom graag over een jaar terug met een update.

Pluspunten

• Uitgebreid pakket

Minpunten

• Nog geen.Pas nieuw

Julliet2013 26-09-2015 Product jaar of meer in bezit

Kenwood Cooking Chef nu 3,5 jaar in bezit. Erg tevreden over de mogelijkheden met name in combinatie met de inductie functie. Tevens vervangt het apparaat veel losse keukenapparaten door de verschillende accessoires, bv. blender, food processor. Helaas na 3,5 jaar is de inductie functie defect gegaan en dit valt niet meer onder de garantie of economische levensduur (3 jaar). Echter na uitgebreide correspondentie een tegemoetkoming ontvangen van Kenwood, een lasagna maker, erg tevreden mee.

Julliet2013 01-09-2015 Product jaar of meer in bezit

5,7
Ik heb mijn Kenwood Cooking Chef nu 3,5 jaar in bezit was altijd zeer tevreden over de mogelijkheden met de inductie functie. Helaas is de inductie functie nu defect, na uitgebreide correspondentie met DeLonghi de importeur van Kenwood de reactie ontvangen dat de levensduur maar 3 jaar is. Dus wees gewaarschuwd ondanks de hoge aankoopprijs kan je maar 3 jaar plezier verwachten!! Dus weeg goed af of je dit waard is, ik zal in ieder geval nooit meer een Kenwood kopen wat een teleurstelling.