Bosch MUM54020 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM54020 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mariela 26-06-2016

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch MUM54020 zilver

Super makkelijk te gebruiken. Werkt ook heel goed. Ik heb in de eerste dag een taart kunnen maken zonder geen enkele probleem.

Hiphop 29-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54020 zilver

Mooi apparaat met veel mogelijkheden, vriendelijk in gebruik. Na lang wikken en wegen besloten om tot aankoop over te gaan. Geen spijt van.

Anny 16-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54020 zilver

werkt prima, ben blij met deze aankoop, hoop er veel plezier van te hebben en goede bak resultaten mee te behalen.

Jessica 12-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54020 zilver

staat stevig, maakt weinig geluid en simpel in gebruik. De kom is er groot waardoor je ook grote hoeveelheden kan maken. Echter als je juist een kleine hoeveelheid wil maken, pakt het apparaat niet helemaal alles mee in de randjes. Wel helemaal blij met deze aankoop.

Franka 10-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54020 zilver

Aangezien mijn oude keukenmachine het begeven heeft heb ik nu deze aangeschaft. Hij heeft sowieso een veel mooier design en heeft alle functies die ik vaak gebruik. Ik heb al deeg voor appeltaart gemaakt en dit ging prima. Heel gebruiksvriendelijk en makkelijk schoon te maken. Ook de raspfunctie ging prima. Blender heb ik nog niet gebruikt.

Bosch MUM54020 zilver turkoois 05-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54020 zilver

Een mooi apparaat wat gezien mag worden. Het apparaat is stil, de foodprocessor werkt na behoren. sommige groente blijven de restjes bovenop liggen. Alle onderdelen zijn stevig en degelijk. Ook de mogelijkheid om in de toekomst diverse onderdelen bij te kopen. Maakt het een aantrekkelijk apparaat.

CMeijer 05-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54020 zilver

Ik heb het apparaat nu ruim een week en al heel wat gemaakt.
Het is gebruiksvriendelijk, en makkelijk schoon te maken.
Het designs is mooi en niet storend op het aanrecht.
Kortom...een aanrader.

Miek 26-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54020 zilver

Ik was dringend opzoek naar een nieuwe mixer en ik ben met deze aankoop helemaal tevreden. Hij is stil en mixt prima.
En wat helemaal makkelijk is, is dat bijna alles gewoon in de vaatwasser mag. Niks meer zelf afwassen!!

Marion 21-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54020 zilver

Sinds kort trotse eigenaar. Mooi en degelijk apparaat, ben er erg blij mee! Is gebruiksvriendelijk èn mooie kleur!

Rick 18-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54020 zilver

Ik heb deze machine voor mijn vriendin als sinterklaascadeau. Zij heeft hier heel erg veel plezier van, als echt bakfanaat. Zeker de andere mogelijkheden die deze machine biedt zijn erg handig wat deze machine tot een echte allrounder maakt.

D.J. Jongeneel 07-06-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54020 zilver

Een apparaat waar je zo mee aan de slag kan. Eenvoudig in gebruik en heel snel en makkelijk schoon te maken. En je kan hem veel zijdig uitbreiden met extra accessoires. Een mooie en krachtige aanwinst in de keuken. Hij heeft een prominent plekje gekregen. En de oven draait over uren!

ADiepeveen 31-12-2014
Geschreven voor: Bosch MUM54020 zilver

Fijn degelijk apparaat dat er ook nog eens mooi uitziet. Al voor diverse dingen gebruikt omdat er zoveel mogelijkheden zijn.

An78 30-12-2014
Geschreven voor: Bosch MUM54020 zilver

Een heel handig apparaat voor de snelle bereiding van gerechten en ziet er ook nog eens geweldig uit in de keuken.

LindaCW 13-12-2014
Geschreven voor: Bosch MUM54020 zilver

Prachtig apparaat dat heel makkelijk werkt. De mixer en deeghaak doet het erg goed en de blender is krachtig. Ook de raspen gebruik ik met plezier. Het enige dat ik mis is het echte keukenmachinedeel, dus dat je grotere hoeveelheden kan mixen en pureren. Vooral wat stevigere producten doen het niet altijd goed in de blender. Al met al super blij, al zou ik het keukenmachinemes, als dat ooit uitgegeven zou worden, direct kopen.