Bosch MUM54720 rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM54720 rood, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ger 06-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54720 rood, zilver

erg praktisch, mooi design en degelijk; betrouwbaar goed apparaat. voldoende watt voor kneden van brooddeeg en veel mogelijkheden voor ander gebruik. Zeer aan te bevelen.

Hobbykok 06-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54720 rood, zilver

We hebben de Keukenmachine nu enkele keren gebruikt, zoals bij de voorbereidingen met Kerst en Oud en Nieuw. We hadden nog nooit een Keukenmachine maar deze is echt krachtig (900 watt) en we zijn er dan ook erg blij mee. Je hebt ook weer iets te vragen want je kunt er nog veel accessoires bijkopen!
Hopelijk jaren plezier!

quins 01-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54720 rood, zilver

prima degelijke machine die netjes op de plaatst blijft staan.

Alleen bij de rasp schijven mis ik een tussen maat

Romy15 15-06-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54720 rood, zilver

Ik heb deze keukenmachine pas 1 dag en ik kan niet meer zonder! Super keukenmachine! Hij kan kneden, raspen, snijden, mixen etc. En er zit een kleine blender bij. Ik ben er heel tevreden over.

janlida 18-11-2015

Kunt U mij zeggen welke gratis onderdelen hierbij zitten. Zijn dat de onderdelen die op de foto staan.

Karel1974 06-06-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54720 rood, zilver

De machine is niet alleen heel gebruiksvriendelijk en multifunctioneel, maar ook visueel een aanwinst voor de keuken.

Lydia63 30-05-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54720 rood, zilver

mooi vormgegeven, staat stabiel ,makkelijk te bedienen.
goed schoon te houden. voldoet tot nu toe helemaal aan de verwachtingen

Anneke Tanneke Toverheks 09-05-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54720 rood, zilver

Apparaat ziet er mooi uit en oogt degelijk. Het kan mixen, kneden, snijden, raspen, blenden. dus veel mogelijkheden.

Linda951 03-05-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54720 rood, zilver

Het is een fijne mixer. Hij kan verschillend deeg maken, zoals: brooddeeg, cakebeslag, eiwitschuim. Je kan er nog verschillende dingen bij kopen, zodat het echt een keukenmachine is waar je alles mee kan.

MR Nijkamp 24-01-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54720 rood, zilver

Gebruiksvriendelijk, staat stevig en maakt weinig geluid. Ziet er mooi uit. Veilig in gebruik doordat hij niet werkt als het niet goed is aangesloten.

pietjepuk1969 15-01-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54720 rood, zilver

De machine is tot nog toe vooral gebruikt voor het maken van pastadeeg tot 400 gr. meel( zwaar!)Dat gaat prima, waarbij ik aanteken dat ik de laatste kneedfase graag handmatig doe. De grove rasp laat bij wortel en selderij weinig residu boven de snijplaat over, wel neemt het kunststof wat (oranje) kleur aan. De blender werkt voor smoothies prima. Door de zuignappen aan de onderzijde blijft het apparaat stabiel staan, maar wel wat lastig te verplaatsen van kast naar aanrecht.(Mooie vormgeving, maar helaas geen ruimte in de keuken...) Ik ben zeer tevreden over de mogelijkheid om kleine onderdelen praktisch in de mengkom op te kunnen bergen. Vaatwasbestendigheid tot nu toe niet geprobeerd. Alle "draaiende" delen hebben een beveiliging, als een onderdeel of afdekkap niet juist geplaatst is zal de machine niet werken. Na lang wikken en wegen tussen de mum 4 5 en 8 serie , gekozen voor de mum5 met 900w en 7 standen vanwege het grotere vermogen en meer snelheden dan de 4 en kleinere capaciteit dan de 8 serie ( te groot voor kleine hoeveelheden eiwit/slagroom?). De mum 5 voldoet in mijn 4 persoons-huishouden. Ter uitbreiding denk ik aan de citruspers en de "Aziesnijplaat".

gier32104 06-01-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54720 rood, zilver

het is een super apparaat, alles installeren is heel simpel heb je geen boekje bij nodig. Als het niet goed zit dan gaat het lampje branden en dan werkt het apparaat ook niet wel zo veilig.

Hessel Ham 02-01-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54720 rood, zilver

Een apparaat wat ik hoofdzakelijk op het kneden kan beoordelen. Ben tevreden en vind het apparaat ruim voldoen in het kneden. Goede prijs/kwaliteit wat mij betreft. Ook wat eiwit mee opgeklopt en mayo gemaakt, prima resultaat! Tevreden.

J. van Rooden 29-12-2014
Geschreven voor: Bosch MUM54720 rood, zilver

Ik heb de bosvh keukenmachine net in bezit na altijd mijn mengwerk met een handmixer te hebben gedaan. De handmixer was aan vervanging toe en dat mocht dit keer wat luxer. Met een 900 watt motor voor het zwaardere werk voor bijvoorbeeld chapattideeg. Het grote gemak is dat je andere dingen kunt doen terwijl het deeg geklopt wordt. Dat went snel. Cakedeeg ging heel makkelijk en wordt prachtig luchtig, maar met name het zware werk zoals pizzadeeg is een verademing; geen zure onderarmen meer. In die zin een heel fijne machine. Echter de ruimte om ingrediënten toe te voegen is beperkt, daarvoor moet de arm even gelicht worden. Kwestie van wennen waarschijnlijk. De afdekdeksel werkt perfect om het stuiven van het meel te voorkomen. Bij het zwaardere werk zie je de arm waar de garde aan zit meebewegen. Dat is dus een aandachtspunt voor de hoeveelheid deeg die tegelijkertijd gemengd kan worden. Over de degelijkheid kan ik verder nog niet veel melden want daarvoor heb ik de machine nog tekort in bezit. Estetisch is het leuk dat de machine in meerdere kleurvarianten verkrijgbaar is, zodat hij mooi past bij de keuken.

TGxxx 09-12-2014
Geschreven voor: Bosch MUM54720 rood, zilver

De Bosch MUM54720 is een top product! Doet wat het moet doen en ziet er ook goed uit.
Als je die nog uitbreid met de cituspers heb je alles wat je nodig hebt.

Zufrieden 04-12-2014
Geschreven voor: Bosch MUM54720 rood, zilver

Fantastische machine met zeer veel mogelijkheden. Oogt fraai en zit degelijk in elkaar. Zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk omdat de accessoires in de vaatwasser kunnen.
Ik heb eerst een concurrerend merk aangeschaft die erg tegenviel en ben uiteindelijk zeer tevreden met deze MUM5.

Dhr.Peeters 03-12-2014
Geschreven voor: Bosch MUM54720 rood, zilver

Het apparaat is makkelijk in het gebruik en is erg degelijk. Ik gebruik het voornamelijk voor het mixen en kneden. Daarnaast zijn de multifunctionele toepassingen zoals de blender en foodprocessor erf fijn om erbij te hebben. Als laatste is het design erg mooi waardoor het voor het oog een toegevoegde waarde is in de keuken. Alles bij elkaar een erg leuk apparaat dus!

Amanda311 02-12-2014
Geschreven voor: Bosch MUM54720 rood, zilver

Super mooi design! Ik voorkoop keukenmachines en vinden lijn van bosch de mooiste! Ze hebben een hoog wattage motor en leuke accessoires.

Rob-1966 31-10-2014
Geschreven voor: Bosch MUM54720 rood, zilver

Erg veelzijdig en krachtig apparaat. Door de mooie vormgeving staat hij ook nog eens prima in de keuken.

Mikkie123 31-10-2014
Geschreven voor: Bosch MUM54720 rood, zilver

Mooi modern design, compacte, en zeker ook stevige uitvoering. Redelijk stille motor. Complete accessoiresset.

Hobbykok Albertus 19-05-2014
Geschreven voor: Bosch MUM54720 rood, zilver

Eindelijk een keukenmachine die op een gebruiksvriendelijke manier alles doet wat een keukenmachine moet doen. Is daarnaast ook nog een designstuk in je keuken. Mogelijkheden genoeg, alleen moet ik daarvoor nog wel een paar accessoires aanschaffen (de citruspers net via de actie besteld dus die is binnen) En degelijkheid, ik heb veel Bosch apparaten al 10 jaar in gebruik en voor mij staat Bosch voor kwaliteit en degelijkheid.