Bosch MUM54920 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM54920 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Anne 06-11-2016

Veelzijdige alleskunner

Geschreven voor: Bosch MUM54920 wit

Een krachtig apparaat, dat niet onderdoet voor duurdere exemplaren. Mooie vormgeving. Fijn is de roestvrijstalen mixcom, waarin de kloppers hun werk uitstekend kunnen doen. Natuurlijk is deze alleskunner niet echt klein, maar dit weegt ruimschoots op tegen alle functionalitieten die dit apparaat heeft. Daar ik het apparaat nog niet zo lang heb, kan ik weinig zeggen over de degelijkheid van dit apparaat, maar afgaande op vele reviews, zal dit wel in orde zijn.

Pluspunten

• Krachtig
  • Veel functionaliteiten
  • Mooie vormgeving

erik 04-02-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54920 wit

Mooi sieraad voor in de keuken. Compact apparaat voor een concurrerende prijs. Met deze alleskunner van Bosch nog geen spijt gehad.

Dennis 29-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54920 wit

Hele degelijke machine. Zuignappen zijn perfect, gebruik heel duidelijk. Alleen bij blender even moeite met feit dat deksel erop moet. Erg veilig, maar niet (automatisch) duidelijk dat magneet tbv veiligheid daardoor gestuurd werd. Verder ideaal in gebruik, heel eenvoudig schoon te maken.

Andreas_1985 29-06-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54920 wit

+ Een heel fijn apparaat, compact design waardoor niet je hele aanrecht bezet raakt.
+ Makkelijk schoon te maken en voorzien van mooie opbergtas.
+ veel uitbreidingsaccessoires.

- prijs uitbreidingsaccessoires