Bosch MUM52E32 wit, antraciet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM52E32 wit, antraciet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Chiel 03-12-2016

Prachtige keukenmachine, eenvoudig in gebruik!

Uiterlijk bijzonder fraai.
Krachtige motor die erg veel aan kan
Zeer eenvoudig in gebruik
Standaard met diverse assesoires, dus aan de slag!

Pluspunten

• vormgeving
  • krachtige motor

AK 07-05-2016

keukenmachine Bosch MUM serie

Multifunctioneel apparaat, zeer makkelijk in gebruik, in een MUM van tijd maak je een heerlijke shake, cakebeslag en een lekkere rauwkost!! Alle onderdelen kunnen in de vaatwasser, geweldig

Lies 28-12-2015

Het was even wennen van gewone mixer naar deze keukenmachine. Maar eenvoudig te monteren van alle hulpmiddelen en heel makkelijk in gebruik. De cakes , brooddeeg koekjesdeeg en kadetjesdeeg, alles gaat goed . Zo makkelijk en zo blij mee !!!

Bi Yao Zhao 27-11-2015

Bosch keukenmachine MUM52E32 is een perfecte keukenmachine ,het is bijna alles kunnen! ik ben erg blij mee met deze keukenmachine .

marijkeeee 17-12-2014

Het is een degelijk, stevig apparaat. Hij is zwaar en voorzien van nopjes, zodat hij niet beweegt tijdens gebruik.
Hij werkt heel gebruiksvriendelijk (alles is gemakkelijk in te regelen - handleiding is fijn, maar niet noodzakelijk).

Gemakkelijk schoon te houden!

Tot nu toe de mix-functie, de blenderfunctie en de snijschijven uitgeprobeerd - geen klachten! Ben benieuwd naar de overige mogelijkheden.

Pluspunt vind ik dat je de mogelijkheden van het apparaat naar wens uit kan breiden. Heb een citruspers besteld! Nu sparen voor de gehaktmolen.

Dhr Rijntjes 14-12-2014

geweldige keukenmachine veel mogelijkheden .Deeg maken fluitje van een cent. Alle onderdelen zijn makkelijk te wisselen. Je kunt de keukenmachine het werk laten doen terwijl je zelf andere dingen kunt gaan doen.

BlackSmokey 11-12-2014

Mogelijkheden:

Standaard wordt de Bosch MUM52E32 geleverd met een foodprocessor (met meerdere snijbladen), een blender en uiteraard de deeghaak/mixer. In een half uur tijd heb ik met het apparaat de cakemix bereid, snijbonen en groente voor salade gesneden en een snelle smoothie gemaakt. Ideaal!

Gebruiksvriendelijkheid:

Doos ging open, handleiding ging naar de zijkant en het apparaat kwam op het aanrecht. Zonder ook maar een wordt te hebben gelezen wist ik de machine probleemloos te gebruiken. Hou er wel rekening mee dat de machine vol zit met veiligheidsmaatregelen: als je bijvoorbeeld de blender gebruikt moet de deksel eropzitten voordat het apparaat aan gaat.

Degelijkheid:

Wat ik jammer vind is dat de blender van plastic is. Met name als je veel smoothies maakt zal dit op den duur verkleuren. Dit komt de duurzaamheid helaas niet ten goede. Gelukkig is de beslagkom van RVS gemaakt. De machine zelf lijkt erg degelijk te zijn. Uiteraard is het lastig om dat in een paar dagen te zeggen. De eerste ervaringen met het apparaat zijn in ieder geval erg positief.

Binnenkort ga ik ook met zwaarder deeg aan de slag. Uit verschillende recensies op het internet heb ik begrepen dat de MUM52E32 daar meer moeite mee heeft. Maar ach, de handmixer waarmee ik alles maakte was 130 watt, de MUM52E32 zit op 700 watt. Ik vraag mij af of dit voor mij überhaupt wel een probleem gaat zijn.

pblom1972 07-11-2014

Net mijn verjaardag gevierd daar hoort appeltaart bij. Het deeg laten kneden door de machine, het was een tijd geleden dat het deeg zo luchtig was. Erg gebruiksvriendelijk. De gebruiksaanwijzing kan wat mij betreft uitgebreider of dat je het kan uitprinten vanaf de cd.

Gebruiker 2020 31-10-2014

Goed apparaat, makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken. Uit te bouwen met vele extra's, maar daar maak ik zelf geen gebruik van. Het geluid wat hij produceert ligt vrij hoog in het gehoor en dat is minder prettig....

essapessa 29-10-2014

Zeer veelzijdig, stevig en mooi apparaat
Hier kun je (bijna) alles mee doen in de keuken, super keukenmachine

Wendy de Pagter 19-10-2014

Heel makkelijk en snel wisselen tussen verschillende hulpstukken. Sterk apparaat, heel gebruiksvriendelijk. Alle onderdelen kunnen in de vaatwasmachine. Heel fijn dat het apparaat als citruspers gebruikt kan worden, dat scheelt weer apparaten en veel kastruimte. De zuignappen onder de machine maken het geheel heel stabiel. Aanrader!

Johan 2014 10-10-2014

Altijd handmixers gebruikt nu over gestapt op de Bosch mum Goede gebruiksaanwijzing maakt weinig geluid ga binnenkort de andere producten aanschaffen Zodat ik nog meer de Bosch mum kan gaan gebruiken

skyblue30 23-05-2014

Mooie machine
ideaal voor het maken van de babyvoeding
handig in gebruik
Ook het handige opbergtasje is super nooit meer los slingerende onderdelen